Radi se o ugostiteljstvu kao primarnoj djelatnosti - imam manji restoran brze prehrane. Izlazni računi su fiskalni, transakcijskih ima samo povremeno, vrlo malo. Broj zaposlanih oscilira, trenutno nas je 2 na puno radno vrijeme i 1 osoba 8 sati tjedno, 1 na porodiljnom. Zapošljavamo i studente. Tražim knjigovodstveni servis koji ima iskustva s ugostiteljstvom i koji je profesionalan i pouzdan. Također da je lokacijski na potezu Novi Zagreb - Centar.
Poštovani, Suvlasnik sam društva koje ima 3 zaposlena, približno 50- izlaznih računa većinom prema inozemstvu, te 20-50 ulaznih računa. Višak dobiti ulažemo dugoročno u dionice na stranim tržištima gdje imamo desetak transakcija godišnje. Nismo zadovoljni s trenutnim knjigovodstvom te smo zainteresirani za promjenu. Imam dva pitanja: - Da li imate iskustva s knjigovodstvom vezanim za dugoročna ulaganja u dionice na stranim burzama? Ako imate, zamolio bih Vas reference. - Da li ste u mogućnosti napraviti financijsko izvješće do 1.2. sljedeće godine za tekuću godinu ukoliko mi dostavimo sve podatke u prvom tjednu prvog mjeseca? Unaprijed hvala, Vuko.
Radim jos kratko u drugoj tvrtci pa bi u toku rujna tamo zavrsila i prijavila se u M-COMPANY. Za početak idemo u razvoj jedne aplikacije pa će to trajati jedno vrijeme.. Pišem projekt koji ću prijaviti za financiranje. Dodatno, radimo ponudu poklon setova za goste koje ćemo nuditi raznim vrstama smještaja. U međuvremenu, u pregovorima sam s jednom firmom za poslovno savjetovanje. Budući da je to sve još u procesu, za početak će možda biti par računa mjesečno, vjerojatno još prvi mjesec ništa, sve ovisi kako će se stvari odvijati.
1. Prijave/odjave zaposlenika, 2. Ugovori, otkazi, potvrde, 3. Plaća za 9-15 zaposlenika (prosječno 12 zaposlenika) 4. Zahtjevi za refundaciju bolovanja - svaki mjesec (bolovanje na teret HZZO-a) 5. Plaća - krediti, zaštićeni računi, roditeljski dopust, bolovanje.. KNJIŽENJE: 1. 2 žiro računa, 2. 1 knjiga blagajne Mjesečna dinamika knjiženja 3. URE cca 50 mjesečno (45-60) --> URE, T PPO svaki mjesec nekoliko --> URE za usluge - svaki mjesec 4. PDV - mjesečno 5. PDV-S - mjesečno 6. PPO - kvartalno 7. Printanje mjesečnih izvoda 8. Godišnja statistička izvješća 9. HZMO tablica 1-11 redovna godišnja kontrola o isplaćenim i obračunatim plaćama svih zaposlenika 10. Završni račun 11. IRE i račun za predujam
Naše poduzeće specijalizirano je za online prodaju moderne muške odjeće putem platforme Shopify. Koristimo napredne e-commerce tehnologije u podurčju online marketinga na Meta platformama, automatske obrade narudžbi od strane dobavljača itd. Naša web-trgovina trenutno je dostupna samo za kupce u Njemačkoj, a u cilju nam je do kraja godine proširiti se na ostatak EU.
Paušalni obrt -za čišćenje stambenih zgrada i drugih objekata. Treba mi knjigovođa da vodi tih par izdanih računa mjesečno i brigu oko porezne jer osobno ne stignem se s tim baviti. Mjesečna cijena do 40 eur mjesečno maksimalno jer trenutno nema posla još. Ako bi se posao razvio kasnije bi dogovarali drugu cijenu.
Poštovane dame i gospodo, prošle godine osnovali smo podružnicu naše tvrtke GmbH u Hrvatskoj. Do sada još nisu obrađeni nikakvi poslovi, pa trenutno nema uplata ni isplata. Kako bismo zadržali našu podružnicu u Hrvatskoj, naravno, i dalje nam je potreban računovodstveni ured. S obzirom na to da trenutno tražimo novog poreznog savjetnika, željeli bismo pitati može li vaš ured preuzeti porezno savjetovanje za našu tvrtku. Također bismo bili zahvalni ako biste nam mogli dostaviti informacije o troškovima koji bi nastali. Radujemo se vašem odgovoru i stojimo vam na raspolaganju za eventualna dodatna pitanja. S poštovanjem
ima registriranu gospodarsku djelatnost i obveznik je dvojnog knjigovodstva. sama radi sva plaćanja i isplatu plaća kao i izdavanje računa. U suradnji s knjigovodstvom smo ažurni i pedantni jer je predsjednica udruge nekad davno završila Računovodstvo i poslovne financijena EF u Zg. :) Hvala na ponudama!
Poštovani, zanima me savjetovanje (konzultacija) i postupak vezano za plaćanje poreza kod zarade iz inozemstva (SAD). Osobno sam u stalnom radnom odnosu u RH (puno radno vrijeme), porezni sam obveznik u RH i poslodavac uredno uplaćuje sve doprinose (porezi, mirovinsko i invalidsko osiguranje, zaštita na radu itd.). Povremeno imam mogućnost dodatne zarade u inozemstvu (informatičke usluge) na način rada na daljinu ("remote"), za koje bi klijent platio putem PayPala. S klijentima ne bih imao ugovorni odnos, čak niti klijent ne traži izdavanje računa... Stoga, te obzirom da se radi o povremenim zaradama, ne bih se želio upuštati u otvaranje obrta ... Zanima me dakle savjetovanje o najjednostavnijem načinu prijave dodatne zarade iz inozemstva radi plaćanja poreza u RH, bez obzira koliko bi taj porez iznosio (znam da je najpovoljnije otvaranje obrta s paušalnim porezom, ali kao što sam naveo, zbog povremene prirode zarade, to mi se čini prekomplicirano...). Ono što sam našao je obrazac za dobrovoljnu prijavu ino primitaka (https://e-porezna.porezna-uprava.hr/Workspaces/WorkspaceDobrovoljnaPrijavaInoPrimitaka/WorkspaceDobrovoljnaPrijavaInoPrimitaka.aspx) kroz sustav e-građani... Volio bih samo znati koliko bi taj porez iznosio i na koji način se plaća ? Također me zanima jesam li obavezan plaćati dodatno i porez u zemlji klijenta (SAD)? Konačno, koliko iznosi Vaša cijena po satu za ovu vrstu savjetovanja ? Hvala!
10.10 je početak rada mog prvog malog obrta. Radi se o trgovini čajeva i mirisa putem interneta, te sam odlučio pronaći knjigovođu jer nemam pozadinu vođenja toga svega. Također, trebao bih dosta informacija jer nisam sa svim izrazila još upoznat. Cijenu tražim što jeftiniju, početak je, ne znam kako će ići.