
Želim otvoriti jdoo nakon N.G. pa tražim knjigovodstvo. Trenutno imam OPG i obrt i sve bi prebacio u novu tvrtku. Ribarski obrt nema prihoda, a opg samo državnih poticaja od 15-€, drugih primanja nema. U novu tvrtku za direktora bi stavio osobu koja je vec zaposlena u drugoj tvrtci. Tvrtka bi se bavila poljoprivredom, ribarstvom i građevinom. Godišnje bi imala eventualno 5 izdanih transakcijskih računa. Godišnji trošak bi bio nekih €, znači na računu bi godišnje ostalo još oko . Bitno mi je da na neki način izvučemo taj iznos. Kad bi se direktoru isplaćivala minimalna plaća to bi bilo dovoljno za izvući tih još € ali me zanima dali bi tvrtka ili direktor imali neki trošak više vezano za doprinose sa obzirom da vec radi kod drugog poslodavca.
Tražim knjigovođu (JOPPD, KPI…) za jdoo koji ću tek osnovati, neće biti u sustavu PDV-a. Planiram ga osnovati u 2. mjesecu . godine. Imat će jednog zaposlenog (ujedno i direktor). Predviđeni broj računa je manji od 10 mjesečno zbog same djelatnosti (adaptacije stanova, vodovodne instalacije…). Molim da mi navedete mjesečnu cijenu Vaših usluga.
Saguaro info d.o.o. je tvrtka osnovana . godine. Svojim stručnim, certificiranim i logističim resursima pomažemo krajnjim korisnicima pri nabavi vrhunske informatičke tehnologije, njenoj implementaciji i održavanju informatičkih sustava kako za poslovne, tako i za privatne korisnike.. Glavna djelatnost naše kuće je software za vođenje članstva, sustav za praćenje stručnog usavršavanja rađen prema Pravilniku o stručnom usavršavanju RH, Urudžbeni zapisnik i ulazno izlazna pošta te Sustav za upravljanje dokumentima. Trenutno imamo 6 zaposlenih, i 1 Ugovor o djelu - za jednog vanjskog djelatnika (honorar) Imamo 3 transakcijska računa, s time da je jedan od njih glavni preko kojeg se obavljaju osim plaćanja i naplate račun i isplate plaća, te drugih materijalnih prava radnika. Ostala 2 koristimo za plaćanje i naplatu računa.
Osnovna djelatnost iranje u građevinarstvu. Oko računa godišnje. Ne poslujemo s gotovinom. Najam jednog apartmana na moru. 3 do 5 računa godišnje. 20ak ulaznih računa mjesečno. 3 do 4 djelatnika. Dva automobila. Mjesečni Obračun pdva, plaće koje su fiksne i mijenjaju se jednom godišnje, regres i slično, vođenje inventara, amortizacije sredstava i imovine, završni račun i druge zakonske obveze vezane za područje. Ne očekujemo da vršite novčane transakcije.
Naša tvrtka bavi se uvozom sportske opreme iz Kine, specijalizirajući se za distribuciju sportske opreme u Hrvatskoj i EU. Uvozimo proizvode poput gimnastičkih sprava, trampolina, fitness opreme i drugih sportskih uređaja koji su certificirani za međunarodna natjecanja. Naša poslovna aktivnost uključuje međunarodne transakcije, carinske procedure, PDV obveze na uvoz te distribuciju proizvoda na tržištu Hrvatske i EU. *Potrebno nam je vođenje poslovnih knjiga s posebnim naglaskom na međunarodnu trgovinu. To uključuje upravljanje carinskim postupcima, obračun PDV-a i poreza na uvoz, te praćenje transakcija unutar EU i izvan nje. *Očekujemo stručnost u obračunu PDV-a na međunarodne transakcije, s posebnim naglaskom na uvoz proizvoda, kako bismo bili u skladu s propisima Hrvatske i EU. Također, tražimo savjetovanje u vezi s optimizacijom poreznih obveza i mogućnostima smanjenja troškova vezanih uz uvoz. *Poźeljno da knjigovodstveni servis koji koristi moderne digitalne alate za praćenje financija, izradu izvještaja i optimizaciju poslovanja, te koji će nam omogućiti bolji uvid u naše financijsko stanje i lakše donošenje poslovnih odluka.*Osim vođenja knjiga, tražimo knjigovodstveni servis koji nudi savjetovanje vezano uz poslovanje u međunarodnoj trgovini, pravilnu primjenu poreznih propisa za uvoz, kao i preporuke za optimizaciju poslovnih procesa i troškova.
Naša tvrtka bavi se uvozom sportske opreme iz Kine, specijalizirajući se za distribuciju sportske opreme u Hrvatskoj i EU. Uvozimo proizvode poput gimnastičkih sprava, trampolina, fitness opreme i drugih sportskih uređaja koji su certificirani za međunarodna natjecanja. Naša poslovna aktivnost uključuje međunarodne transakcije, carinske procedure, PDV obveze na uvoz te distribuciju proizvoda na tržištu Hrvatske i EU. *Potrebno nam je vođenje poslovnih knjiga s posebnim naglaskom na međunarodnu trgovinu. To uključuje upravljanje carinskim postupcima, obračun PDV-a i poreza na uvoz, te praćenje transakcija unutar EU i izvan nje. *Očekujemo stručnost u obračunu PDV-a na međunarodne transakcije, s posebnim naglaskom na uvoz proizvoda, kako bismo bili u skladu s propisima Hrvatske i EU. Također, tražimo savjetovanje u vezi s optimizacijom poreznih obveza i mogućnostima smanjenja troškova vezanih uz uvoz. *Poźeljno da knjigovodstveni servis koji koristi moderne digitalne alate za praćenje financija, izradu izvještaja i optimizaciju poslovanja, te koji će nam omogućiti bolji uvid u naše financijsko stanje i lakše donošenje poslovnih odluka.*Osim vođenja knjiga, tražimo knjigovodstveni servis koji nudi savjetovanje vezano uz poslovanje u međunarodnoj trgovini, pravilnu primjenu poreznih propisa za uvoz, kao i preporuke za optimizaciju poslovnih procesa i troškova.
Potreban mi knjigovođa koji će izdati Godišnji financijski izvještaj za moju firmu. Kupujem robu u velikoj količini putem alibabe, tako da ima malo primljenih računa. Tu robu prodajem na amazon.com u SADu. Amazon.com ima puno mogućnosti generiranja izvještaja bez gledanja pojedinca tih računa, što bi trebalo olakšat izvjestaj. Račune imam tezovito za reklamu putem amazona/meta i Amazon abonement troškova. Dosad nisam otkrio mogućnost pojedincatih računa za robu koju prodajem. Bilo bi dobro da se osoba razumije sa generiranjem izvještaja putem amazon Pošto i nisam registriran u bilo kojem pdv/vat sustavu, nije ni potrebno odbijati pred porez. Pozdrav
Novootvorena tvrtka koja će se baviti izgradnjom i prodajom stambenih objekata. U početku (prvih par godina) ne očekujemo veliki obim poslovanja, te sukladno tome niti veliku količinu ulaznih/izlaznih računa. je zapravo dodatna djelatnost više osoba zaposlenih po drugoj osnovi, tj. neće imati zaposlenih. Sukladno navedenom, potrebna nam je ponuda za knjigovodstvene usluge za tvrtku.
Trebam informacije o privremenoj obustavi obrta, odjavi/prijavi na mirovinsko i zdrastveno . Zbog komplikacija u trudnoći obrt je stavljen u mirovanje sa 6.8.. Međutim iz nekog razloga me mirovinsko sa 17.1.. Godine odjavilo i samim time gubim prava na rodiljni kao zaposlena osoba . Pa me zanima dali je moguće obrt aktivirati na dan dva pa ga staviti ponovno u privremenu obustavu zbog porodiljnog . Paušalni obrtnik u pitanju , samozaposlena.
pokušala bih na platformi Upwork, ali i drugima poput nje tražiti freelance poslove po cijelom svijetu u segmentu digitalnog marketing, novinarstva i pisanja. Treba mi netko sa iskustvom u takvom obračunavanju poreza. Zaposlena sam i to bih napravila kao dodatni izvor prihoda s ambicijom da za 2 godine postane glavni.