Koliko će vam izvođači naplatiti za knjigovodstvene usluge i što ćete dobiti za tu cijenu? Za vas smo prikupili sve potrebne informacije o njihovim uslugama.
Cijena se odnosi na knjigovodstvo za obrt bez zaposlenih. Uključuje pripremu 40 dokumenata. Po potrebi se obračun PDV-a plaća zasebno. Cijena ovisi o broju pripremljenih dokumenata i slično. Knjigovodstvo za obrt (bez zaposlenih, bez obračuna PDV-a, do 40 dokumenata) košta u prosjeku 50 €/mjesec.
Zatraži ponudeCijena se odnosi na knjigovodstvene usluge koje mjesečno treba obrt s jednim zaposlenikom. Ne uključuje obračun PDV-a. Za knjigovodstvo za obrt (1 zaposleni, bez obračuna PDV-a) ćete platiti od 80 €/mjesec do 95 €/mjesec.
Zatraži ponudeNavedena cijena odnosi se na knjigovodstvene usluge koje zahtijeva obrt s jednim zaposlenikom. Cijena vrijedi za vođenje računa u roku od mjesec dana. Neznatno varira ovisno o složenosti knjigovodstvenih usluga. Knjigovodstvo za obrt (1 zaposleni, obračun PDV-a) košta u prosjeku 120 €/mjesec.
Zatraži ponudeCijena se odnosi na knjigovodstvene usluge koje su potrebne tvrtki srednje veličine (s nekoliko zaposlenih) u jednom mjesecu, ali ne više od 50 pripremljenih dokumenata. Cijena ovisi o složenosti knjigovodstvenih usluga. Knjigovodstvo za obrt (više zaposlenih, do 50 dokumenata) ćete u prosjeku platiti 140 €/mjesec.
Zatraži ponudeCijena se odnosi na mjesečne knjigovodstvene usluge potrebne srednje velikom obrtu. Uključuje pripremu od 50 do 100 dokumenata. Cijena varira, ovisi o složenosti knjigovodstvenih usluga koje obrt treba. Za knjigovodstvo za obrt (više zaposlenih, 50-100 dokumenata) ćete platiti od 150 €/mjesec do 230 €/mjesec.
Zatraži ponudeCijena vrijedi za knjigovodstvo za poduzeće bez zaposlenih, također ne uključuje obračun PDV-a, već samo najpotrebnije dokumente. Odnosi se na mjesečnu uslugu i ovisi o broju dokumenata koji su vam potrebni i složenosti usluge. Knjigovodstvo za poduzeće (bez zaposlenih, bez obračuna PDV-a) ćete u prosjeku platiti 55 €/mjesec.
Zatraži ponudeCijena se odnosi na mjesečne knjigovodstvene usluge za poduzeće bez zaposlenih, ali za pripremu najviše 20 dokumenata. Uključuje i obračun PDV-a. Cijena ovisi o broju dokumenata koji su vam potrebni i slično. Knjigovodstvo za poduzeće (do 20 dokumenata, bez zaposlenih, obračun PDV-a) košta u prosjeku 85 €/mjesec.
Zatraži ponudeCijena se odnosi na knjigovodstvene usluge za poduzeće s jednim zaposlenikom u jednom mjesecu. Uključuje pripremu do 30 dokumenata i obračun PDV-a. Cijena ovisi o konačnom broju pripremljenih dokumenata i slično. Raspon cijena za knjigovodstvo za poduzeće (do 30 dokumenata, 1 zaposleni, obračun PDV-a) je od 110 €/mjesec do 120 €/mjesec. U prosjeku će vam izvođači naplatiti 120 €/mjesec.
Zatraži ponudeCijena se odnosi na knjigovodstvo manjeg poduzeća koje ima više zaposlenih, ali ne treba pripremati više od 30 dokumenata mjesečno. U cijenu je uključen i obračun PDV-a. Cijena ovisi o složenosti usluge koja vam je potrebna. Knjigovodstvo za poduzeće (do 30 dokumenata, više zaposlenih, obračun PDV-a) ćete u prosjeku platiti 130 €/mjesec.
Zatraži ponudeCijena knjigovodstva navedena je za poduzeće koje ne treba pripremati više od 50 dokumenata mjesečno. Također uključuje pripremu obračuna PDV-a. Cijena ovisi o složenosti knjigovodstvenih usluga koje su vam potrebne. Cijene za knjigovodstvo za poduzeće (do 50 dokumenata, više zaposlenih, obračun PDV-a kreće se od 180 €/mjesec pa do 200 €/mjesec.
Zatraži ponudeNavedena je cijena mjesečnih računovodstvenih usluga za neprofitne organizacije i udruge. Uključuje pripremu svih dokumenata koji su potrebni neprofitnoj organizaciji ili udruzi. Ovisi o broju dokumenata, složenosti usluga i slično. Raspon cijena za knjigovodstvo za neprofitne organizacije i udruge je od 40 €/mjesec do 230 €/mjesec. U prosjeku će vam izvođači naplatiti 140 €/mjesec.
Zatraži ponudeOčekujemo diskreciju, suradnju po dogovoru u zakonskim okvirima, svakog 01. u mjesecu izvještaj knjigovodstva o poslovanju i potrebnim koracima za uspješno poslovanje,upozorenja o nepravilnostima u poslovanju, prijave i odjave djelatnika kpl.,po potrebi izrada računa na osnovu ponude ili troškovnika, slanje opomena neplatišama kontaktiranje istih, izrada kompenzacija i cesija, vođenje evidencije; opreme, strojeva, alata i materijala, evidencija terenskih dodataka i plača, svako mjesečna suradnja sa poreznom upravom, (kontaktiranje poreznog referenta) o stanju i obavezama tvrtke. Podnašanje svih zakonskih i ostalih izvještaja, po potrebi izrada tromjesečnog izvještaja i bilance poslovanja. Ispunjavanje kreditnih i Euro zahtjeva. Broj zaposlenih 2-3
Molimo ponudu za jednostavno knjigovodstvo. Godišnji promet od 70 do 80 tisuća kuna i isto toliki rashod. Naši su prihodi članarine naših oko članova, te donacije od Grada Zagreba i Turističke zajednice a što je ukupno oko 20 kn. Za edukativne svrhe, a povezano sa Edukativnim centrom Svijet gljiva (Muzej gljiva) Javna ustanova Maksimir sudjeluje u troškovima predavanja i determinacija i to u ukupnom iznosu od oko 50 kn. eukupno je to oko 50 transakcija na godišnjoj razini (ulaza i izlaza) a to znači 4 do 5 knjigovodstvenih operacija mjesečno.
Djelatnost rent - a - car Prošle godine izdano oko računa tijekom godine,ali sve uplate,njih možda desetak dolaze u 12.mjesecu,te bi tada donio i sve ulazne račune kojih bude možda isto toliko ili manje. Cijeli posao bi bio u Prosincu,Siječanju i Veljači,obračun pdv-a i završni obračun. Ostali mjeseci u godini slanje obračuna pdv-a na iznos od 0 kuna i nekoliko savjeta putem telefona. Slijedeće godine se očekuje ista količina posla
Tvrtka je s sjedistem u grad Ilok,no vise nam odgovara Zagreb za konzumiranje knjigovodstvene usluge,jer smo 70 posto vremena u Zagrebu. Obradjujemo vinograd koji je u zakupu od drzave i onda prouzvodimo vino u proizvodnom pogonu koji je u najmu. Vino prodajemo trgovackim lancima kroz spomenutih 30 izlaznih racuna mjesecno,a koje fakture sami s vlastitim osobljem izradjujemo i tako planiramo nadalje. Prodaja vlastitog vina ,se odvija (uz prodaju i jos neke druge trgovacke robe, najvise komisiono) i kroz 10 maloprodajnih mjesta-tocione vina,gdje se dnevno izdaje najvise 50 fiskslnih racuna po svaku tocionu(najvise cc fiskalnih rn dnevno koje gore nisu spomenuti). Kadrovski dio ,obracun placa, i sve vezano za isti, ukljucujuci razmjenu podataka s poreznom na temu placa,radimo sami i tako planiramo da ostane. Cesto se susrecemo s prostupima dugu ili ustupima trazbina,kompenzacijama i cesijama,a koje dokumente sami izradjujemo,a ocekujemo da knjigovodstveni servis izradi temeljnice i iste proknjizi. Koristimo vlastiti “synesis pro”ciji pristup bi omogucili angaziranom servisu,a i otvoreni smo za koristenje moguceg drugog programa,jer osjecamo da smo “prerasli” synesis,koji nam nemoze osigurati razlicita izvjesca koja nam trebaju za odredjene analize. Ocekujemo da se svi dostavljeni dokumenti azurno dnevno proknjize i azurno dnevno zatvore sve otvorene stvavke.
Poštovani, registrirao sam tvrtku krajem prošle godine i ove godine ne očekujem previše faktura. Primarna djelatnost su organizirani paket aranžmani u nautičkom sektoru. Paket aranžman se sastoji od najma broda na 7 dana, usluga skipera, hrane i pića za goste, goriva i vezarine za brod. Brodove uzimam od chartera. Skiperi mi izdaju fakturu uglavnom preko obrta. Nemam zaposlenog, nisam u sustavu pdv-a. U potrazi sam za knjigovodstvenim servisom. Molim vas ponudu, Puno srdačnih pozdrava. Tibor
Firma je otvorena prije 3-4 mjeseca. Bavim se marketingom i izdavaštvom. Imam knjigovodstvo, dogovoren je iznos plaćanja na početku koji se promijenio. Više nisam zadovoljan. Uz to više nema minimalne plaće, nego je direktorska, a ja sam jedini zaposleni i direktor stoga su narasli doprinosi duplo. Molim Vašu ponudu.
Imam program (4D Wand) za robno i financijsko, tako da sam knjižim račune i izvode u financijsko. Od knjigovođe očekujem obraćun plaće, blagajne (jednom godišnje) i završni obračun. Tvrtka ima jednog zaposlenog. Imam i trgovački obrt koji radi sezonski, zadnji kvartal u godini. Posluje na isti način kao i d.o.o., sam knjižim knjigu primitaka i izdataka. Dosadašnja knjigovotkinja (otišla je u mirovinu) je dolazila 2 puta godišnje k meni u ured i napravila godišnji obračun (za obrt i firmu). Od novog knjigovodstvenog servisa očekujem isto, ili eventualno spajanje internetom na moje računalo.
Poštovana, kako smo tek u postupku otvaranja tvrtke i uzimanja poticaja za samozapošljavanje sa HZZ-a, trebala bi nam ponuda za računovodstvene usluge, koju bi priložili uz plan i troškovnik. Naravno, akon otvaranje firme bi trebali i knjigovodstvene usluge. U pitanju su telekomnikacije, tehnika, prodaja i konzultacije.
Poštovani, planiram osnovati firmu iz potrebe korištenja sredstava preko burze. Potrebna mi je ponuda. Naravno, ukoliko bi ponuda bila adekvatna, sam bih vas angažiro za daljnju suradnju. Djelatnosti kojima ću se baviti su Elektroinstalaciski radovi i servisi klima uređaja. I ime je u procesu sa ostalim. Kontakt: Ivan Delić
Dobar dan. Pisem u ime jednog mog prijatelja talijanskog drzavljanstva koji bi zelio u Hrvatskoj otvoriti jednu firma doo i zelio bi znati sve troskove otvaranja i odrzavanja u toku citave godine. Naime on je zainteresiran za otvaranje jedne web stranice za upoznavanje izmedju osoba (incontri) i sjediste bi bilo u hrvatskoj ali bi sa web stranicama najvise radio u Italiji ali i u citavoj Evropi. U ockivanju vase ponude srdacan pozdrav