RADAIĆ CONSULTING d.o.o.

Blato
Knjigovodstveni servisi
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/2

Drugi izvođači u blizini mjesta Blato

Druge usluge u Velikoj Luki i okolici

Nedavni upiti

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1000
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Firma je Uber partner, zaposljavamo vozace koji voze preko naseg j.d.o.o i njima uzimamo proviziju i isplacujemo njihovi tjednu zaradu koju nam uber uplacuje svaki tjedan. Ocekujemo da nam pomogne u svima stvarima sto se tice papira(knjiga). Kada nam treba ugovor da ne moramo sami pisat ugovor, kad nam treba obracun place da ne moramo sami razbijat glavu s porezima prirezima. Novi smo u poslu pa nam treba neko odgovoran. Trenutno imamo 2 zaposlena, mislimo povecat do 15 ljudi.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: zadruga
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 40
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 40
  • Broj zaposlenih: 3
  • Obveznik PDV-a?: Da

Zadruga ima zaposlenog blagajnika koji vodi obračun plaća za sve zaposlene, obračun PDV-a, Ura/Ira, itd u programu Synesis, dakle traži se knjigovodstveni servis s licencom za predaju papira te godišnjeg financijskog izvještaja. Ono što nas zanima je okvirna mjesečna naknada takvog knjigovodstvenog servisa. Hvala unaprijed, LP

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 5
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, Pod broj izdanih faktura naveo sam 0, budući da ništa ili gotovo ništa ne fakturiramo nikome. Međutim, imamo jedno maloprodajno mjesto (štand) sa fiskalnom blagajnom na kojem se tijekom turističke sezone (01.05.-01.11.) izdaju fiskalizirani računi, pa za tu blagajnu imamo jedno skupno izvješće (saldo blagajne na kraju dana) dnevno. Pod broj primljenih računa mjesečno naveo sam oko 5, jer od primljenih faktura mjesečno imamo: račun za fiskalne blagajne, račun od vas (knjigovodstva), te fakture od dobavljača koje stižu ovisno o broju narudžbi. Broj zaposlenih varira od mjeseca do mjeseca, 1 do 2. Na koncu, SVE što sam naveo odnosi se za razdoblje turističke sezone (6,7,8 i 9 mjesec), nešto malo u svibnju i studenom, a van tog razdoblja nema NIKAKVIH aktivnosti (dakle, ni ulaznih ni izlaznih faktura, ni obračuna plaća, niti išta drugo...). Dosada smo poslovali putem obrta i plaćali smo naknadu od ,00 Kn mjesečno za vođenje knjiga, te bismo željeli ostati u tom cjenovnom rangu. Molim vašu ponudu. Srdačan pozdrav! P.S. Budući da smo već počeli sa poslovanjem, ponuda bi nam dobro došla već danas!

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 150
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Molim ponudu cijena knjigovodstvenih usluga za paušalni obrt (u osnivanju). Radi se o pružanju usluga pet sittinga i grafičkog dizajna. Obzirom da je knjigovodstvo za takav obrt jednostavno, te ga mislim sama voditi, potrebne su mi samo usluge za 3 ili 6 mjeseci, u svrhu uhodavanja i edukacije. Bitno mi je da knjigovođa ima puno iskustva s paušalnim obrtima i s PDV ID uplatama kod internetskog oglašavanja. Voljela bih da knjigovodstveni servis bude na lokaciji Trešnjevke, Centra, Črnomerca ili blizu tih lokacija. Molila bih ponudu za 3 i za 6 mjeseci, pa bih odabrala jednu od tih opcija. Srdačan pozdrav,

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1500
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3000
  • Broj zaposlenih: 30
  • Obveznik PDV-a?: Da

Riječ je o 5 poduzeća u vlasništvu iste osobe. Sva se bave uslužnim djelatnostima vezanim uz nekretnine. Broj UFA, IFA i broj zaposlenih predstavljaju zbroj podataka svih poduzeća. 3 poduzeća imaju zaposlene osobe, dva nemaju. Do sada su sva knjižena rađena u internetskom programu za vođenje knjiga i voljeli bi da se i nastavi knjižiti u tom programu. Hvala!

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Postovani, Tvrtka je tek osnovana i u prvih par mjeseci jedine obveze ce biti placanje redovnih naknada drzavi te najam poslovnog prostora (vlastita nekretnina koju sam iznajmio sam sebi). Od 12. mjeseca ocekuje se znatno povecanje prometa i izdanih racuna u nesto kompleksnijem obliku koji ce biti potrebno dodatno razloziti.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 4
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, Molimo Vas za ponudu knjigovodstvenih usluga za sljedeću pravnu osobu d.o.o.: Riječ je o novoosnovanoj tvrtci (registracija bi bila u 6.mj.) koja bi aktivno obavljala djelatnost od 9.mj. Tvrtka bi bila registrirana za izvođenje unutarnjih građevinskih radova (postavljanje knaufa, izolacije i sl.) Radovi bi se izvodili na području SR Njemačke za već postojeće klijente. Tvrtka bi zapošljavala prosječno 4 djelatnika koji bi se vodili kao izaslani radnici.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Postovani, Tvrtka je tek osnovana i u prvih par mjeseci jedine obveze ce biti placanje redovnih naknada drzavi te najam poslovnog prostora (vlastita nekretnina koju sam iznajmio sam sebi). Od 12. mjeseca ocekuje se znatno povecanje prometa i izdanih racuna u nesto kompleksnijem obliku koji ce biti potrebno dodatno razloziti.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Da
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 15-30
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 55-85
  • Broj zaposlenih: 4
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, mijenjamo postojeći knjigovodstveni servis jer uvodimo novi softver (Panteon), a postojeće knjigovodstvo se ne zna služiti time pa da izbjegnemo probleme u komunikaciji i greške prilikom radova, potreban nam je netko tko je IT potkovan i tko se razumije u malo napredniju tehnologiju knjigovodstva. Dostupni smo za sve dodatne informacije. Unaprijed hvala na ponudi.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 500
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 20
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Tek smo poceli.Uzeli u najam fast food i kafic jedan do drugoga (2kase i 2 mini lokala ),to je nekoć bio jedan prostor ali je uvjetno rečeno podijeljen napola,isti je vlasnik.mali je promet pa na obje kase ,u oba lokala radi jedna osoba,jer ima praznog hoda i stigne jedna osoba.paušalni . Knjigovoda vrsi prijavu/odjavu radnika ,promjenu radnog vremena poreznoj upravi,obracun place,doprinosa,moze po punomoci u banci vrsiti i e bankarstvom (e bankarstvo.imamo i mi)uplate doprinosa,pore,izrada primki(kalkulacije).ono sto nam je važno je da kad se traži prijava ili odjava (one hitne stvari koje se dobije kazna)da se to ne moljaka i podsjeća 5x,i onda ne obavi.Obračun place takoder nije nešto što se moljaka knjigovođu nego se radi samo po sebi jednom kad se moli, naglasak je da je paušalan i nije u pdv-u.Ne volimo nejavljanje na telefon i nepomaganje kratke upite jer smo na početku i ne želimo državne kazne.