Zadovoljan sam, nastavili smo suradnju, moram pohvaliti dobru podršku, mogu se osloniti na njih jer su mi uvijek dostupni za sve informacije.
Zadovoljan s uslugom firme "ALLINEJA-SEDLAR d.o.o." .
Usluge: Knjigovodstvene usluge, Knjigovođa, Revizija, Računovodstveni servis, Knjigovodstvo, Porezni savjetnici, Knjigovodstveni servisi, Porezno savjetovanje, Računovodstvo
Broj izvoda, oko 15 mjesečno. Vanjski kontaktni centar smo, pri čemu pružamo usluge korisničke podrške za više različitih poslovnih partnera. Potrebna nam je osnovna usluga - evidentiranje URA/IRA, obračun i slanje naloga za PDV, obračun plaća, itd. Ljubazno molim ako imate i mogućnost arhiva da to napomenete i date cijenu za isto (ići ćemo potencijalno virtualno)
bavi se pravnim opismenjavanjem građana i mladih kroz organiziranje radionica, debata i panel rasprava. se financira od donacija putem javnih natječaja za studentske udruge (natječaji Sveučilišta u Zagrebu, Pravnog fakulteta i drugi) te putem novčanih donacija trgovačkih i odvjetničkih društava. Ponuda za mjesečnu cijenu računovodstvenih usluga bi trebala uključivati sljedeće: - priprema naloga za isplatu po ugovorima o djelu - priprema JOPPD-obrazaca za isplate po ugovorima o djelu - izrada godišnjeg izvješća za isplate po osnovi ugovora o djelu tijekom godine za svakog primatelja isplate - vođenje poslovnih knjiga (do 20 poslovnih događaja mjesečno) - izrada 6-mjesečnog i - godišnjeg financijskog izvješća (obveza prema državi) - izrada i predaja PDV Sobrazaca vezano uz obračun PDV-a u slučaju potrebe (za kupljene usluge iz inozemstva - oglašavanje preko Facebooka i Instagrama)
Trebaju: - pomoć kod otvaranje firme sa sediťem u Valpovo - prijem i obrada službena pisama, reprezentacija firme ispred službenih organa - vođenje knjige na osnovu PDF dokumenata - ako moguće - ako ne onda prijem i skladišťenje dokumentacije. Za početak, i najvažnija delatnost ˙će biti export pšenice i ostale žitarice iz Maíđarske.
Moje ime je i ja sam hrvatski državljanin nerezident koji izdaje manji stan u u Puli u turističke svrhe putem AirBnb-a. Ušao sam u taj posao misleći kako ću plaćati porezne obveze paušalno no međutim završilo je sa mojom registracijom PDV obveznika i obvezom mjesečne prijave PDV-a i vođenja knjiga, bez potrebe otvaranja obrta. Trebao bih knjigovodstvene usluge za obračun poreza, vođenja predviđenih knjiga i krajem 10 ili početkom 11 mjeseca zatvaranje svega toga. U principu, svo moje poslovanje se svodi na par gostiju mjesečno. Napomenuo bih kako imam pristup sustavu e-Porezna. U privitku šaljem Rješenja od Porezne uprave i TZ Istarske županije. Možete li mi pružiti usluge koje sam naveo i ako da, možemo li se čuti? Molim za hitnost. Srdačan pozdrav,
Poštovani, firma smo iz Zagreba koja planirara kupnju jedne nekretnine u Zagrebu sa 3 stana koju bi kompletno renovirali . Mi nismo građevinska firma, već investitori koji bi angažirali vanjske izvođače za građevinske radove, vanjskog arhitekta . Imat ćemo samo jednog zaposlenog djelatnika . S obzirom da nam je ovo prvi projekt nemamo orijentaciju oko broja ulaznih ili izlaznih računa ali ih ne bi trebalo biti puno , pogotovo izlaznih jer ćemo imati samo troškove ( kupovina nekretnine, plaćanje prema izvođačima, kupovina materijala za ugradnju ) . U prvom mjesecu bi trebalo uključiti i Vašu uslugu za prijavu na Poreznu i ostale administrativne stvari koje se odrađuju u prvom mjesecu poslovanja a onda iz mjesec u mjesec ostalo, kako će dolaziti računi i obračun plaće za jednog djelatnika kao i mjesečni obračun PDV-a . Molio bih Vas ponudu za knjigovodstvene usluge . Lijepi pozdrav Milan Ćelap 91 21
Imat ću otvoren samostalni odvjetnički ured u Hrvatskoj, a ujedno ću imati i ugovor o suradnji s odvjetničkim društvom u Belgiji kojem ću pružati usluge. Dakle, imat ću obveze u Hrvatskoj koje proizlaze iz samostalnog obavljanja djelatnosti (npr. porez na dohodak), ali ću zaista izdavati samo jedan račun mjesečno - odvjetničkom društvu u Belgiji.
U procesu sam osnivanja tvrtke i trazim racunovodstvo koje ima iskustva sa knjizenjem faktura prema Nizozemskoj, UK i SAD. Uz mene kao direktora zaposlenog na puno radno vrijeme, bit ce jos jedan zaposlenik. Od 5.9. se nadamo da ce tvrtka biti osnovana sa sjedistem u Rijeci. Tvrtka se bavi razvojem softvera i savjetnistvo u ITu. Vec imamo dogovorene prve poslove za klijenta u Hrvatskoj i Nizozemskoj.
Pružanje usluga na teritoriji zemalja EU. Naša Njemačka tvrtka želi osnovati tvrtku u Dvoru za par dana. A potom polako zapošljavati osoblje do 50 ljudi u prvoj fazi i do za 5-6 mjeseci, sve ovisi o Hrvatskoj administraciji. Naše osoblje projektuje i gradi optičke mreže na teritoriji republike Njemačke.
Javljam se iz poduzeća d.o.o. Djelatnost kojom se bavimo jest internet trgovina, izrada i prodaja foto albuma i fotografija putem interneta, odnosno naše aplikacije. Proizvodnja je smještena u Beogradu gdje se nalazi sav pogon. Nakon izrade, paketi se uvoze u Hrvatsku, gdje se predaju Hrvatskoj pošti za daljnje slanje diljem zemlje. Osim toga, malim djelom pokrivamo i Europsko tržište, gdje iz Hrvatske šaljemo dalje u Europu, međutim te brojke su vrlo male.
Poštovani, nova smo sportska neprofitna udruga bez gospodarske djelatnosti i trazimo knjigovodstvene usluge. Zaposlenih nemamo. Mjesecno ce biti jako malo racuna, mozda 2-3 ili manje (placanje igrališta, kupnja neke opreme mozda...). Interesira me cijena najosnovnije usluge vodenja knjiga. Unaprijed hvala Željko