
The International Study of Religion in Eastern and Central Europe Association (ISORECEA - https://www.isorecea.net) traži osobu ili servis za obavljanje računovodstvenih i knjigovodstvenih poslova. smo s malim prometom; jedini izvor prihoda su članarine svake dvije godine koje su vezane za konferenciju, kad je i promet udruge veći. Izvan tog perioda postoje samo povremena plaćanja za web hosting i honorarni rad vezan za časopis koji udruga izdaje. U tom smislu ne bismo bili zahtjevan klijent, no ujedno smo ograničeni što se tiče sredstava.
U fazi sam otvaranja poslovnog subjekta, nije još finalizirano, Oblik poslovnog subjekta bit će paušalni obrt, a usluge koje ću nuditi su poslovno savjetovanje u području ljudskih potencijala. Pretpostavljam da ću mjesečno imati 2-4 računa za poslovno savjetovanje za različite klijente, neće biti više budući su usluge dugoročnijeg tipa te se na jednom projektu radi po nekoliko mjeseci. Od ulaznih računa kupit ću jednom godišnje licence za online service - Google Workspace, Office , ChatGPT, jednokratno oprema poput monitora i printera. Poslovni prostor nemam, radit ću od kuće i iz prostora klijenta. Pod ostale troškove procjenjujem mobitel, internet, transport do klijenata, eventualno potrošni materijal, online oglašavanje (LinkedIn sponzorirani oglas) Možete mi poslati možda ponudu za taj opseg posla?
Poštovani, Zanima me cijena vođenja poslovnih knjiga za taksi obrt koji posluje putem Bolt i Uber platformi. Naime, nisam siguran u točan broj izdanih računa mjesečno, stoga bih volio dobiti okvirnu cijenu za vođenje računa u takvim okolnostima. Također, što se tiče PDV-a, odabrao sam opciju "ne" mada ću plaćati PDV na proviziju koju naplaćuju Bolt i Uber, ali nisam siguran u sve obveze vezane uz ovu situaciju. Unaprijed zahvaljujem na vašem odgovoru i preporukama.
izdaje časopis.Broj izlazi tri puta godišnje.Tri put godišnje dobijemo račun za tiskaru i prijelom časopisa.Korisnici polažu polog utrška kad uzimaju od nas časopis kojim novcem se opet tiska idući broj,plaća vođenje računa,knjigovodstvo,priprema materijala za časopis idr.Od godine na ovamo nismo na natječajima dobivali novce.Financiramo se isključivo od prodaje časopisa i skromnih donacija kroz godinu od strane kupaca građana.Ljubazno molimo okvirno koliko bi nas koštalo knjigovodstvo svaki mjesec.Hvala.
Postovani, Molila bih informaciju koja je cijena usluge za konzultacije i izradu knjige primitaka i izdataka, popisa dugotrajne imovine, evidencije o trazbinama i obvezama, knjige prometa, te godisnje podnosenje DOH obrasca za obavljanje sporedne djelatnosti (usluga sminkanja). Trenutno sam u fazi prikupljanja informacija, te jos nije pribavljeno odobrenje za djelatnost niti pokrenut proces prema poreznoj upravi. Hvala unaprijed.
Financijski izvještaji neprofitne organizacije koja je u prethodnoj godini imala ukupan prihod od tri do uključivo deset milijuna kuna podliježu revizijskom uvidu koji se obavlja sukladno revizijskim propisima. Nastavno na navedeno, do 30. lipnja . godine potrebno je napraviti revizijski uvid u financijske izvještaje za . godinu, za GDCK .
Mjesečni smo obveznik PDV-a Djelatnost - podopolagannje i trgovina na veliko JOPPD obrasci za isplate neoporezivih primitaka, na tjednoj bazi 8-12 JOPPD obrazaca mjesečno Potrebno voditi i blagajnu, dugotrajnu imovinu, često imamo i izvještaje za banke. 3 bankovna izvoda. Ponude molimo e-mailom.
Ne trebam vođenje računa, KPR vodim sama i izdajem račune sama. Trebam predavanje PO-SD obrasca, provjeru je li sve ispravno u tvrtki, provjeru koliko paušala, davanja i dodatnih troškova prema državi trebam platiti i sl. Muče me stvari pravne prirode i je li sve u poslovanju korektno, samo vođenje knjige prometa mi ne treba. Djelatnost kojom se primarno bavim je vođenje plesnih treninga, tj. poduika plesa. mi nije primarni izvor prihoda, zaposlena sam kod drugog poslodavca. Imam 4 zaposlene plesačice trenutno, ali su zaposlene preko studentskog ugovora. Njihove studentske ugovore vodim sama tako da tu ne trebam knjigovodstvo. Unaprijed hvala na ponudi!
Trenutno smo u procesu otvaranja firme za web trgovinu odjećom i tražimo profesionalni servis za savjetovanje vezano za PDV, kao i vođenje računovodstva/knjigovodstva. Uvjeti: Firma neće imati zaposlenih u početnoj fazi. Potrebna nam je stručna pomoć u vezi s administrativnim obvezama, uključujući PDV, te usluge vođenja računovodstva i knjigovodstva.
Tek smo otvorili tvrtku, za sad još ne radimo, nema zaposlenih, trebale bi nam informacije oko PDV (biti obaveznik ili ne - išli bomo u investicijo, šta se isplati...) , neko osnovno vodenje za sad, da se nas obavesti ak su nekakvi razpisi za sredstva i da nam poda osnovne informacije oko vodenja računovodstva koje su bitne za nas.