Savjeti
Izrada web stranica
Kako do dobre ponude za izradu web stranice

Kako do dobre ponude za izradu web stranice

Ako planirate izraditi novu web stranicu ili redizajnirati postojeću, ključno je znati kako dobiti najbolju ponudu.

Da biste dobili dobre ponude za izradu ili redizajn vaše internetske stranice, trebate napisati dobar sažetak (brief) u kojem ćete jasno opisati svoje potrebe i što očekujete od dizajnera i developera.

Kako napisati dobar brief za izradu web stranice?

Drago nam je što ste pitali. Navodimo pitanja koja si morate postaviti prije pisanja sažetka i o njima dobro razmisliti, glavne elemente koje brief mora sadržavati te primjere dobrih formulacija.

Koji je glavni cilj vaše nove web stranice?

Prije svega, morate imati jasnu predodžbu o tome što želite postići s novom web stranicom:

  • Želite li sa stranicom ili web trgovinom povećati prodaju?
  • Želite li povećati vidljivost vašeg branda?
Web dizajnerica sluša želje i zahtjeve klijenta kojeg je dobila putem Trebam.hr

Primjer dobrog cilja:

Mi smo vodeći proizvođač žaluzina u Hrvatskoj. Trenutna web stranica ne privlači dovoljno posjetitelja, želimo ostvariti najmanje 80 novih leadova na mjesečnoj razini.”

Tko će biti korisnici vaše web stranice?

Razmislite o tome tko su vaši klijenti i zašto dolaze na vašu stranicu. Ako ciljate na široki raspon kupaca, segmentirajte ih prema zanimanju, godinama, spolu, geografskoj lokaciji:

  • Tko su vaši glavni klijenti i što oni očekuje od vaše stranice?
  • Koji je primarni cilj kojeg želite da klijent postigne prilikom posjeta vašoj web stranici?

Primjer:

Naša ciljna skupina su mladi roditelji koji traže ekološke proizvode za svoju djecu. Naš cilj je da se prijave na naš newsletter.

Kako web stranica treba izgledati i koje funkcionalnosti treba imati?

Razmislite o tome kakav dizajn, funkcionalnosti i sadržaj želite na svojoj stranici:

  • Registracija i prijava korisnika
  • Blog ili platforma za vijesti
  • Galerija fotografija
  • E-trgovina i online naplata
  • Upravljanje inventarom
  • Kontakt forma
  • Mape lokacija
  • Funkcionalnost pretrage
  • Poveznicu s društvenim mrežama
Web dizajn wireframe predložak

Ako imate specifične tehničke zahtjeve, poput integracije s određenim sustavima, obavezno ih navedite.

Primjer:

Želimo online trgovinu izrađenu u WooCommercu s mogućnošću plaćanja kreditnim karticama s integriranim sustavom Stripe i chatom uživo.

Koji su rokovi i budžet za izradu web stranice?

Jasno navedite koliko novca ste spremni uložiti u projekt i kada očekujete da će web stranica biti gotova.

  • Koji je predviđeni datum lansiranja web stranice?
  • Koji je vaš ukupni budžet za ovaj projekt?

Primjer:

Trebamo web stranicu za apartman do kraja svibnja ove godine, naš okvirni budžet za stranicu je 2000 €.

Evo, sad ste spremni na predaju upita. Pošaljite upit za izradu web stranice i primit ćete do 6 ponuda pouzdanih firmi za izradu internetskih stranica.

Zatraži besplatne ponude za izradu web stranice

Što treba sadržavati ponuda za izradu web stranice?

Developer putem Trebam.hr daje ponudu za izradu nove web stranice.

Dobra ponuda sadržava sve elemente koje ste zatražili u briefu i detajle potrebne za usporedbu ponuda te odabir najboljeg izvođača.

  • Vrsta web stranice (npr. prezentacijska stranica, online trgovina, blog, portal itd.)
  • Specifične funkcionalnosti (npr. kontakt obrazac, fotogalerija, sustav za rezervacije itd.)
  • Broj stranica
  • Prilagođeni dizajn ili korištenje predloška
  • Tehnologije i platforme: Navedite tehnologije i platforme koje će se koristiti (npr. WordPress, Joomla, čisti HTML/CSS, React itd.)
  • Optimizacija za mobilne uređaje: Potvrda da će web stranica biti responzivna i pravilno funkcionirati na svim uređajima.
  • SEO optimizacija: Detalji o optimizaciji za tražilice, uključujući strukturu URL-a, meta oznake, optimizaciju slika itd.
  • Hosting i domena: Ako su ove usluge uključene u ponudu, navedite detalje i povezane troškove.
  • Održavanje i podrška: Detalji o paketima održavanja, ažuriranja, tehnička podrška i njihovo trajanje.
  • Rok isporuke: Procjena datuma završetka projekta.
  • Budžet i plaćanje:
    • Ukupni trošak projekta
    • Detalji o načinu plaćanja (unaprijed, u ratama, po završetku itd.)
    • Mogući dodatni troškovi za dodatne funkcionalnosti ili izmjene
  • Posebni uvjeti i klauzule: Bilo koji drugi specifični uvjeti ili zahtjevi, poput autorskih prava, povjerljivosti, kazne za kašnjenje itd.

Spremni za transformaciju vašeg online poslovanja?

Zatraži besplatne ponude za izradu web stranice

Na što trebate paziti kod odabira izvođača web stranice?

Faktori koje treba uzeti u obzir prilikom odabira tvrtke za izradu web stranice:

  • Portfelj: Portfelj može pružiti uvid u sposobnosti i iskustvo web agencije ili web dizajnera.
  • Tehničke vještine: Dizajner mora biti upoznat s najnovijim trendovima i dobro poznavati ključne alate poput Adobe Suite, Sketch i Figma.
  • Komunikacija: Dizajner mora razumjeti vašu viziju i potrebe te biti otvoren za povratne informacije. Ovdje veliku ulogu igra vaš brief koji ste prethodno poslali izvođaču.
  • Ocjene i recenzije: Ocjene pružaju uvid u kvalitetu rada izvođača. Na Trebam.hr možete pronaći recenzije za stotine tvrtki koje se bave izradom web stranica.
  • Cijene: Važno je pronaći dobar omjer cijene i kvalitete. Na Trebam.hr je dostupan popis cijena za izradu web stranica koji vam pomaže da procijenite svoje troškove.
razvijanje web stranice

Što slijedi nakon izrade web stranice?

  1. Učenje samostalnog uređivanja sadržaja – odabrani pružatelj usluga naučit će vas kako samostalno uređivati sadržaj na vašoj web stranici. Na primjer, dodavanje slika, pisanje blog članaka, vijesti i opisi usluga, umetanje tablica, uređivanje poveznica itd. Ovo je moguće zahvaljujući CMS sustavu koji je povezan s platformom web stranice.
  2. Online marketing – lansiranje web stranice ne znači da će automatski biti vidljiva i da će imati zadovoljavajući broj posjeta. Neki pružatelji usluga izrade web stranica također nude online marketinške usluge koje nisu uključene u cijenu izrade web stranice, nego za njih morate dodatno platiti. To može uključivati SEO optimizaciju, Google oglašavanje, marketing na društvenim mrežama, content marketing i druge.