Pitate se koliko će vas koštati izrada web shopa? Za vas smo prikupili približne cijene usluga kako biste mogli lakše planirati buduće projekte.
Web shop je mjesto na internetu gdje kupci mogu pregledati i kupiti vaše proizvode. Svaki web shop trebao bi lijepo izgledati te biti prilagođen i tabletima i mobitelima. Cijena se odnosi na jednostavni web shop koji se može izraditi u roku od mjesec dana. Cijena ovisi o specifičnostima vašeg web shopa (želite li imati posebne dizajne, koliko načina plaćanja dopuštate, kolika je trgovina i slično). Prosječna cijena izrade web shopa na WordPress platformi s Woocommerce pluginom je 960 €. Raspon cijena je između 780 € i 1.500 €.
Zatraži ponudeCustom web shopovi zapravo su internet trgovine čiji kod developeri pišu od samog početka. Takva web rješenja pokazuju visoku kvalitetu, sofisticiranost i jedinstvenost neke web trgovine, ali su skuplja od web shopova izrađenih po predlošcima. Cijena ovisi o složenosti web shopa. Za web shop (prilagođeno rješenje) ćete platiti od 930 € do 1.400 €.
Zatraži ponudeStvaranje internetske trgovine znači stvaranje web stranice koja estetski i jasno predstavlja vaše proizvode, njihove opise i gdje ih se može kupiti. Vrhunske internetske trgovine također nude razne načine plaćanja i jedinstveni dizajn po mjeri. Cijena izrade internetske trgovine obično uključuje: organiziranje registracije domene i web hostinga; instalaciju statistike tako da možete pratiti i analizirati statistiku posjećenosti; uređenje sustava za slanje i prikupljanje adresa e-pošte; unos stranice u Google Webmaster Tools; neke tvrtke internetsku kupnju također povezuju s društvenim mrežama. Cijena gotovo uvijek uključuje podršku i savjete u vezi s internetskom trgovinom i optimizacijom internetske trgovine za mobitele. Konačna cijena uglavnom ovisi o složenosti projekta. Najniža cijena po kojoj ćete platiti izradu zahtjevnog web shopa je 4.000 €, a najviša 20.000 €.
Zatraži ponudeAutoFićo Accessories Shop bavi se prodajom dodataka za automobile. Fokus je na dubokim sportskim volanima u nekoliko izvedbi, uz koje dolaze popratni artikli kao što su glave volana i Quick Release glave. Brend se temelji na žutoj boji uz crnu i bijelu, te je ideja da uz motive volana, teksta i navedenih boja na našem web shopu postoje i fotografije našeg fotografa. Cilj je ljudima prenjeti strast koju nosimo i druženja na koja smo pozvani. AutoFićo ima i sopstveni brend, te bi jedna od kategorija bila naša. WebShop će se dijeliti na 5 kategorija - Race - Led Svijet - Kozmetika - AF Brend - Accessories Trenutno samo radni nazivi kategorija.
d.o.o. je tvrtka sa sjedištem u Rijeci koja se bavi najmom viličara, prodajom novih viličara marke STILL i rabljenih viličara raznih proizvođača, prodajom rezervnih dijelova za viličare te ima svoju vlastitu servisnu mrežu. Web dizajn / stranica za firmu d.o.o. bi trebala sadržavati: - kratki opis "o nama" , - prijavu kvara i mogućnost kontaktiranja kako bi stranke mogle brzo i jednostavno (tekstualnim putem ili putem poziva) doći do nas i adekvatnog rješenja situacije, - mogućnost kupnje/upita novog ili rabljenog viličara direktno preko naše stranice, - mogućnost ubacivanja novih fotografija/videa na dnevnoj bazi od strane administratora i djelatnika firme, - upute/lokaciju sjedišta firme kako bi nas stranke lakše pronašle itd... Bilo bi odlično ako se može organizirati sastanak za dogovor oko svih detalja i želja. Lp, Mr. Ene Letić Odjel prodaje d.o.o.
Trgovačko društvo za poslovno savjetovanje Uglavnom izrada poslovnih planova, marketing, eu fondove, eu projekte, suradnje s odvjetničkim uredima, školama, učilištima Moje želje su da stranica bude striktna, bitno od nebitnog odvojeno prilagođena eu projektima s grafikonima te novijeg dizajna kao da se gradi staklena kuća, moderna kuća. Za ostalo se čujemo na email-u.
Poštovani, javljam Vam se sa idejom otvaranja web stranice. Instruktor sam fitnesa te zagovornik vježbanja i kretanja. Voljela bih imati oku ugodnu web stranicu,kako bih privukla što veći broj ljudi te ih potaknula da mi se pridruže u promjeni životnog stila,koji je postao enormno nekvalitetan. Srdačan pozdrav,
Željeli bi napraviti svoj web shop, imamo svoj Instagram profil koji broji nešto više od 31 pratitelja, vidimo da to ima potencijala tako da bi željeli još više proširiti naš posao, a vjerujemo da bi sa dobrim marketingom to mogli napraviti. Krajnji cilj nam je preseliti sav posao na web shop i samo se time baviti, a za to nam je potreban netko ozbiljan i tko zna napraviti dobro svoj posao.
Potrebno je stranicu modernizirat te preuzet mjesečno vođenje stranice (hosting itd). Potrebno je omogućit admin sučelje kako bi se izmjene na stranici mogle samostalno odrađivat. Stranica zahtjeva moderne animacije i sučelje (plan je da stranica bude (a i ne mora) one page site) sa standardnom kontakt formom našim partnerima te opisu poslovanja. Sve detalje objasnim uz dogovor s izvođačima.
- izrada web stranice / web shopa za prijevoz putnika - prijevoz putnika putničkim kombi vozilima na relaciji Zagreb - Ljubljana - Zračna luka Marco Polo Venecija i obrnuto - Ljubljana je usputna stanica u oba smjera, gdje se putnici mogu iskrcati i ukrcati za daljnje putovanje do krajnjeg odredišta (Zagreb, Venecija) - kombi vozilo prima maksimalno 8 putnika + vozač - ne smije doći do overbookinga (da se proda više od 8 sjedala za jedno putovanje) - plaćanje karticama, integracija STRIPE sustava - dječje sjedalice besplatno dostupne (pogledati primjer rezervacije na GoOpti.com, vezano uz sjedalice) - nadoplate za dodatnu prtljagu - mogućnost očitavanja QR koda na kupljenoj karti, tako da putnik ne mora printati kartu, nego ju može pokazati na mobitelu - rješenje za očitavanje QR koda - mogućnost ubacijvanja kodova za popust i kreiranje istih u CMS-u Primjeri drugih stranica: Flixbus, GetByBus, GoOpti, Promet Makarska Primjer: Ako iz Zagreba za Veneciju vozim npr. 8 putnika (pun kombi), a netko na taj dan želi rezervirati vožnju od Ljubljane do Venecije, u rezultatu pretrage za taj dan neće biti slobodnih sjedala. Međutim, ako netko od tih 8 putnika iz Zagreba putuje samo do Ljubljane, osobi koja traži vožnju od Ljubljane do Venecije prikazat će se onoliko slobodnih mjestâ koliko putnika će iz Zagreba izaći u Ljubljani. Isto je i u obrnutom smjeru, od Venecije do Zagreba. Možemo kao primjer navesti sad razne kombinacije, ali mislim da razumijemo što se traži. Koliko putnika iz bilo kojeg smjera izlazi u Ljubljani, toliki broj sjedala bi se onda trebao osloboditi za ukrcaj u Ljubljani za nastavak puta prema Zagrebu, odnosno Veneciji. Dakle, u CMS-u bi Ljubljana, kao usputno polazište / odredište, na neki način morala biti povezana sa rutom Zagreb – Venecija – Zagreb, na isti datum polaska / povratka. Ako ja u CMS-u po danima kreiram glavnu rutu Zagreb – Venecija – Zagreb te ako uz to onda kreiram i usputnu rutu Venecija – Ljubljana – Venecija, odnosno Zagreb – Ljubljana – Zagreb, svaka ta usputna ruta bi trebala biti povezana s glavnom rutom, u smislu dostupnosti sjedala. VOZNI RED I CIJENE Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski, Zagreb, Hrvatska < 3 h 45 min > Zračna luka Marco Polo, Venecija, Italija • polasci iz Zagreba od ponedjeljka do petka u 10:00 sati • polasci iz Zračne luke Marco Polo od ponedjeljka do petka u 14:00 sati • cijena 50,00 € Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski, Zagreb, Hrvatska < 1 h 30 min > Dolgi Most autobusna postaja, Ljubljana, Slovenija • polasci iz Zagreba od ponedjeljka do petka u 10:00 sati • polasci iz Ljubljane od ponedjeljka do petka u 16:15 sati • cijena 40,00 € Dolgi Most autobusna postaja, Ljubljana, Slovenija < 2 h 15 min > Zračna luka Marco Polo, Venecija, Italija • polasci iz Ljubljane od ponedjeljka do petka u 11:30 sati • polasci iz Zračne luke Marco Polo od ponedjeljka do petka u 14:00 sati • cijena 45,00 € NAPOMENA: WordPress ne dolazi u obzir. Isključivo custom rješenje.
Moderna i luksuzna informativna web stranica.
- Izrada novog webshopa za B2B korisnike - Asortiman proizvoda ima do . - Ciljani kupci u ovoj fazi isključivo B2B korisnici - Potrebna je integracija sa ERP sustavom, ERP sadrži sve podatke o proizvodima, cijene, SKU, raspoloživost, tekst i slike,.. ali većina meta podataka nije razdvojena u zasebna polja. - B2B korisnici se aktiviraju u ERPu, narudžbe su omogućene jedino aktivnim korisnicima - Registracija novog korisnika na webu bi trebala poslati obavijest službi prodaje - Kreirana narudžba se vraća u ERP, online trgovina nema informaciju o naplati narudžbi, kupac može vidjeti povijest narudžbi, izdani računi. - Dostava je besplatna i ne obračunava se u online trgovini, korisnik samo bira adresu dostave iz liste definiranih adresa - Kupcu se nakon uspješne narudžbe šalje samo obavijest da je narudžba zaprimljena, ne radi se ponuda za plaćanje.
Poštovani, Molim vas pošaljite ponudu za izradu web stranice, web hosting te zakup domene. Link za nešto slično u nastavku: bing.com/ck/a?!&&p=f8cbea4ea5cJmltdHM9MTcxNzk3NzYwMCZpZ3VpZD0yMzIzZjk5My0wMzFiLTY1YTUtMGZmOC1lOThkMDI1ZjY0ZDAmaW5zaWQ9NTE5NA&ptn=3&ver=2&hsh=3&fclid=f-b-65a5-0ff8-e98df64d0&psq=jumpstart+office&u=a1aHR0cHM6Ly93d3cuanVtcHN0YXJ0b2ZmaWNlcy5jb20v&ntb=1 Za sva pitanja stojimo na raspolaganju. Unaprijed hvala. Lp,