Potrebna mi je pomoć pri usklađivanju s novim zakonom o sportu, predsjednik saveza mi je poslao svu potrebnu papirologiju, statute i sl. ali se ja ne razumin previše u to, a i neman bas vremena za to, te uz to bi klub trebalo prijaviti u sportske udruge i sve ostale udruge/društva i sl. u koje klub spada, te tako osigurati neki poticaj/financije za natjecanja, opremu i sl. od grada, te nekakav prostor za klub jer se trenutno nalazi na mom privatnom prostoru gdje zbog rasta kluba nemozemo dovoditi nove clanove i širiti se unatoč interesima... ima odlicne rezultate sa drzavnih i međunarodnih natjecanja, dvojicu članova u reprezentaciji i što su sudjelovali na svjetskim kupovima i prvenstvima... Znači trenutni prioriteti su: - Usklađivanje s novim konom o sportu - Prostor za klub - Financijski poticaj za klub , Lp
knjiženje izlaznih, ulaznih računa ,predaja obrazaca i ostalih poreznih godišnjih obračuna na poreznu i finu, obračun 2 plaće( trenutno nema zaposlenih), knjiženje izvoda , spremnost na uskladu dobavljača, obračun putnih naloga. Tvrtka se bavi isključivo uslužnom djelatnošću molim ponude iskjučivo na mail adresu.
Bavimo se uslugom rada građevina, Tesarskija betona za i ugradnja Armature Imamo 20 zaposlenih radnika. Sjedište firme je u zagrebu,Al sam sa stanom u dugom selu. Želio bih kompletne knjigovldstvene usluge. Pisanja računa plaćanja istih nadolazećih. Obračuna plata isplate plaća poreza prirezu završne ra une sve što se tiče vođenja firme.hvala
Poštovani, Zanima nas da li vodite financijsko poslovanje za neprofitne organizacije (udruge) te ukoliko vodite da li biste preuzeli vođenje knjigovodstva za klub ? Dosadašnji knjigovodstveni servis vodio nam je dvojno knjigovodstvo (iako nismo obveznici). Ukoliko biste bili voljni preuzeti vođenje knjigovodstva, zanima nas mjesečna odnosno godišnja cijena. Unaprijed zahvaljujemo na odgovoru. tajnik Tomislav Franc
Mi smo mali hotel sa Raba. Glavnina poslovanja odvija se od 01.05.-01.10. tada i zapošljavamo dodatne djelatnike. Ostali period samo 1 zaposlena osoba (vlasnik). Promet je 2.. kn.U zimskom periodu imamo uplate predujmova-akontacija gostiju i investicije/ulaganja. Zanima nas da u granicama legalnog platimo što manje davanja i da nas informirate o poticajima/natječajima koje možemo konkurirati. Ljeti Max 12, zimi samo vlasnik zaposlen
Nema posebnosti, želim efikasnu uslugu, komunikaciju putem maila, i ne moramo se vidjeti osim možda jednom godišnje za potpis završnog izvještaja. Ja sam vrlo uredan klijent i sam vodim također evidenciju svih svojih URA/IRA, tako da to ide vrlo fluidno, a inače me smetaju oni koji rade "teatar" od svog posla. Želim praktičnost, pravovremenost i efikasnost. Sadašnjeg knjigovođu sam odjavio jer mi je zadnje dvije godine poskupio uslugu 80%,a uvijek je barem 3 mjeseca u zaostatku s knjiženjem. Sad mi vjerojatno knjižit 10 mjesec, a za završni izvještaj će mi knjižit 11 i 12. mjesec. Ako ne možete za mene izdvojiti pola-sat vremena mjesečno onda bolje da mi ne nudite svoje "usluge". S poštovanjem
Poštovani, Želim izraziti svoj interes za predstavljanje modnog brenda na hrvatskom tržištu sa sjedištem u New Yorku, s posebnim naglaskom na prodaju naših odjevnih proizvoda u postojećem konceptualnom dućanu u Zagrebu. Kao suvlasnica modnog brenda sa sjedištem u SAD-u, a kao građanka Republike Hrvatske, želim pravilno razumjeti svoje porezne obveze i načine na koje mogu ostvariti pravo izlaganja odjeće za prodaju u konceptualnom dućanu u Zagrebu. Važno je napomenuti da je naša fima (LLC) registrirana u New Yorku (SAD), dok se proizvodnja odjeće odvija u Hrvatskoj, pri čemu se naglašava da odjeća nije uvezena. Molim vas za informacije o postupku i poreznim obvezama koje proizlaze iz ove situacije, kako bih mogla pravilno uskladiti svoje poslovanje s važećim propisima. Lp,
Knjigovođa nam je potreban za vođenje svih potrebnih papira i evidencija propisanih zakonom