Poštovani, Imam obrt za izvođenje usluga programiranja i radim kao vanjski suradnik na projektu za vanjskog klijenta. Mjesečno imam 1 račun koji ispostavljam klijentu te 1 isplatu, a to je isplata dobiti na privatni račun. Trebao bih knjigovodstvene usluge kako bi se na vrijeme pripremio za završetak trenutne godine i prijelaz u sljedeću godinu.
Putni nalozi - 50kom /godišnje Trenutno 2 bolovanja- povrat HZZO Mjesečni obračun Intrastata, te proljeđivanje špediteru HNB- Obrazac OPL-M- 1kom/mjesečno Prijava PDV-a sa svim prilozima (URA, URA-stjecanje dobara/usluga EU i/ili ino, PDV-S, ZP, IRA-Isporuka/izvoz usluga/dobara, trostrani posao), te zahtjevi za povrat na mjesečnoj razini. Izvodi - 29kom/ mjesečno (prosječno 3 strane po izvodu) Mjesečno savjetovanje u svezi sa plaćama i računima cca 5h Robno- materijalno, vođenje skladišta dobara i robe- cca 40 računa godišnje Skladište sitnog inventara - cca 40 računa godišnje (vođenje popisa) Dugotrajna imovina - stavki, od kojih je 50 nabavljeno iz EU projekta Evaluacija 2 EU projekta na m+2 razdoblju Usklađivanje kupaca i dobavljača na tromjesečnoj razini
Tvrtka je u postupku otvaranja, neće biti u sustavu PDV-a, u početku rada neće imati zaposlene. Namjeravana djelatnost su usluge savjetovanja i revizije poslovnih sustava prema zahtjevima međunarodnih standarda. U početnom razdoblju pretpostavka je da će se izdavati manji broj faktura prema ugovorenim pravnim osobama za realizaciju usluga tehničkog pregleda ili savjetovanja. Moguć je povremeni angažman stručni suradnika putem ugovora o djelu.
Potrebna mi je pomoć pri usklađivanju s novim zakonom o sportu, predsjednik saveza mi je poslao svu potrebnu papirologiju, statute i sl. ali se ja ne razumin previše u to, a i neman bas vremena za to, te uz to bi klub trebalo prijaviti u sportske udruge i sve ostale udruge/društva i sl. u koje klub spada, te tako osigurati neki poticaj/financije za natjecanja, opremu i sl. od grada, te nekakav prostor za klub jer se trenutno nalazi na mom privatnom prostoru gdje zbog rasta kluba nemozemo dovoditi nove clanove i širiti se unatoč interesima... ima odlicne rezultate sa drzavnih i međunarodnih natjecanja, dvojicu članova u reprezentaciji i što su sudjelovali na svjetskim kupovima i prvenstvima... Znači trenutni prioriteti su: - Usklađivanje s novim konom o sportu - Prostor za klub - Financijski poticaj za klub , Lp
knjiženje izlaznih, ulaznih računa ,predaja obrazaca i ostalih poreznih godišnjih obračuna na poreznu i finu, obračun 2 plaće( trenutno nema zaposlenih), knjiženje izvoda , spremnost na uskladu dobavljača, obračun putnih naloga. Tvrtka se bavi isključivo uslužnom djelatnošću molim ponude iskjučivo na mail adresu.
Bavimo se uslugom rada građevina, Tesarskija betona za i ugradnja Armature Imamo 20 zaposlenih radnika. Sjedište firme je u zagrebu,Al sam sa stanom u dugom selu. Želio bih kompletne knjigovldstvene usluge. Pisanja računa plaćanja istih nadolazećih. Obračuna plata isplate plaća poreza prirezu završne ra une sve što se tiče vođenja firme.hvala
Poštovani, Zanima nas da li vodite financijsko poslovanje za neprofitne organizacije (udruge) te ukoliko vodite da li biste preuzeli vođenje knjigovodstva za klub ? Dosadašnji knjigovodstveni servis vodio nam je dvojno knjigovodstvo (iako nismo obveznici). Ukoliko biste bili voljni preuzeti vođenje knjigovodstva, zanima nas mjesečna odnosno godišnja cijena. Unaprijed zahvaljujemo na odgovoru. tajnik Tomislav Franc
Mi smo mali hotel sa Raba. Glavnina poslovanja odvija se od 01.05.-01.10. tada i zapošljavamo dodatne djelatnike. Ostali period samo 1 zaposlena osoba (vlasnik). Promet je 2.. kn.U zimskom periodu imamo uplate predujmova-akontacija gostiju i investicije/ulaganja. Zanima nas da u granicama legalnog platimo što manje davanja i da nas informirate o poticajima/natječajima koje možemo konkurirati. Ljeti Max 12, zimi samo vlasnik zaposlen
Nema posebnosti, želim efikasnu uslugu, komunikaciju putem maila, i ne moramo se vidjeti osim možda jednom godišnje za potpis završnog izvještaja. Ja sam vrlo uredan klijent i sam vodim također evidenciju svih svojih URA/IRA, tako da to ide vrlo fluidno, a inače me smetaju oni koji rade "teatar" od svog posla. Želim praktičnost, pravovremenost i efikasnost. Sadašnjeg knjigovođu sam odjavio jer mi je zadnje dvije godine poskupio uslugu 80%,a uvijek je barem 3 mjeseca u zaostatku s knjiženjem. Sad mi vjerojatno knjižit 10 mjesec, a za završni izvještaj će mi knjižit 11 i 12. mjesec. Ako ne možete za mene izdvojiti pola-sat vremena mjesečno onda bolje da mi ne nudite svoje "usluge". S poštovanjem