Poštovani, MZA-TRANSPORTI D.O.O. u potrazi je za knjigovodstvenim servisom. Poduzeće ima mjesečno do 15 zaposlenih, UR-a, IRA-a. Imamo unutarnje knjigovodstvo, koje knjiži ulazne /izlazne račune i bankovne izvode, te se koristimo Synesisom. Potrebno je da se knjigovodstvo koristi Synesis sustavom, te ima mogućnost spojiti se putem servera. molimo Vas ponudu za knjigovodstvene usluge: -Knjiženje ulaznih/izlaznih računa- po potrebi -Knjiženje bankovnih izvoda- po potrebi -Ostala knjiženja putem temeljnice -Mjesečni/tromjesečni obračun PDV-a -Kompletna priprema - izrada GIF-a i popratne dokumentacije(Godišnje izvješće o porezu na dobitOdluka o prihvaćanju financijskog izvješća , Odluka o raspodjeli dobitka/gubitka, Financijska izvješća (Bilanca, Račun dobiti i gubitka, Novčani tok), te izrade potrebnih statističkih obrazaca. -Obračun plaća i drugih oporezivih i neoporezivih primitaka- uključujući obračunsko administrativnih poslova vezanih uz place i porez na dohodak (potvrda stanja na HZMO i HZZO, odjave i prijave radnika, otpremnina, priprema za mirovinu, ispravke i uskladenja JOPPD obrazaca i uplata, korekcije i uskladenja sa zaduženjima u poreznoj upravi, SNU obrazac)
Tvrtka se bavi projektiranjem elektroinstalacija, 99% klijenata su pravne osobe (arhitekti), te većinu računa izdajemo sa prijenosom porezne obveze. Jedini zaposleni je direktor koji radi 8h u drugoj pravnoj osobi kao projektant, a u tvrtki je prijavljen na rad dodatno 5h tjedno uz dozvolu poslodavca kod kojeg je zaposlen na 8h.
Javljam se kao predsjednik nogometnog kluba Hrvatski bojovnik iz Mokrica Miholečkih. Naime, potreban nam je knjigovodstveni servis preko kojeg bismo vršili plaćanja (najčešće nogometnih sudaca). Radi se o cca 8-10 naloga mjesečno. Molim Vas povratnu informaciju u što kraćem roku. Za sva pitanja stojim na raspolaganju.
Poštovana, mi smo sadašnjost d.o.o. , naša djelatnost je prema NKD-u 58.11 Izdavanje knjiga i trebali bi zbog organizacijskih promjena dio poslova dati van kuće. Pa smo u fazi traženja najpovoljnije ponude za vanjske računovodstvene usluge. Poslove za koje nam treba vanjska usluga je: 1.Provjera i obračun mjesečnog PDV-a, knjiženje PDV obrasca u financijsko i slanje na poreznu upravu : PDV obrasca, PDV-S obrasca, Obrazac ZP, i prema potrebi obrazac PPO (on je tromjesečan ako ima ) 2.Knjiženje-prijenos robnih dokumenata u financijsko-mjesečno 3.Usklađivanje stanja skladišta -robnog stanja sa financijskim mjesečno 4.Obračun proizvodnje mjesečno po mjestima troška ( broj novih naslova mjesečno cca od 5 do 10) 5.Unos osnovnih sredstava, obračun amortizacije mjesečno ( cca 5-10 novih osnovnih sredstava godišnje) 6.Knjiženje plaća i autorskih u financijsko 7.Završni GFI račun, PD obrazac, obračun TZ, Obračun šume,Fina -statistika, Fina-javna objava i Bilješke za revizijsko mišljenje, suradnja sa revizijom. Svi ostali računovodstveni poslovi odrađuju se s postojećim djelatnicima unutar kuće (plaće, autorski honorari, prijave odjave s HZMO-a, knjiga URA, IRA, salda konti kupaca i dobavljača, kartično poslovanje, platni promet) za to ne treba vanjska usluga. Imamo: -Godišnje 2. ulaznih računa -Godišnje 12. izlaznih računa -Godišnje oko cc 70 novih naslova -prosječno 42 zaposlena
Poštovani, društvo smo koje se bavi upravljanjem i održavanjem zgrada te pružanjem građevinskih usluga kao i prodajom robe (tranzit) uz knjizenje ura,ira,izvoda, obracuna place jos predajemo JOPPD za drugi dohodak za 27 predstavnika stanara (sami radimo obracun) imamo jedan poslovni racun i godisnji promet od .€ za sva dodatna pitanja molim Vas kontaktirajte me putem maila Hvala
Tvrtka je u procesu regstracije. Primarno bavit ce se najmom motornih vozila i pruzanjem raznih usluga. Dok se posao ne razvije i ne definira tesko je reci koliki ce promet imati i koliko racuna ce biti izdavano na mjesecnoj bazi pa je u obrascu naveden okviran broj. Drustvo je prijavljeno na oporezivanje po prometu ako vam sto to znaci. U pocetku ce imati jednog, maksimalno dva zaposlena kroz koji mjesec.
Tražim knjigovodstveni servis za vođenje knjige prometa sa jako malim prometom, zasada izdam svega do 10 računa mjesečno. Paušalni obrt imam dvije godine, dosada sam sama vodila knjigu prometa, ali bi htjela prebaciti na neki servis jer mislim da će se promet početi povećavati, a nisam osobno iskusna u zakonima ni normama knjigovodstva.
Imamo vlastiti prostor, zbog čega je potrebno voditi dvostruko knjigovodstvo. Primamo knjige i brošure iz donacija (koje dijelimo besplatno) za koje je također potrebno voditi materijalno knjigovodstvo. Knjigovodstveni servis treba biti na području užeg centra grada Rijeke, ili u istočnom dijelu. Može i na periferiji isključivo istočno od Rijeke (Čavle, Kukuljanovo, Bakar).
Radi se o ugostiteljskom objektu koji radi sezonski, restoran i konoba na otoku Prviću. Početak rada je u svibnju do kraja listopada. U ostalom periodu godine ima tek par izlaznih računa. Očekujem nekoga s iskustvom vođenja ugostiteljskih objekata, spremnog na suradnju, tko može savjetovati kako ostvariti uštede u poslovanju. Hvala!
Potrebe usluge savjetovanja pri odabiru pravnog oblika trgovačkog društva te vođenje poslovnih knjiga nakon početka obavljanja djelatnosti. Djelatnost bi bila građevinarstvo (završni građevinski radovi te elektroinstalacijski radovi, uvođenje instalacija vodovoda, kanalizacije i plina i ostali građevinski instalacijski radovi)