USLUŽNI OBRT "KRNIĆ", VL. ALEN KRNIĆ, TUČEPI, KRAJ 31

Tučepi
Knjigovodstveni servisi
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/2
10+
Godina na tržištu
10+
Broj zaposlenih

Drugi izvođači u blizini mjesta Tučepi

Druge usluge u Makarski i okolici

Nedavni upiti

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, trenutno prikupljam papire za potporu pri samozapošljavanju. Čim dobijem potvrdan odgovor pokrećem posao. Osnivam j.d.o.o. sa osnovnom djelatnošću web i grafičkog dizajna, a prošireno na foto i video usluge, istraživanje tržišta, trgovina obnovljivim izvorima energije. Prvu godinu ću raditi sam, ali kako će tvrtka biti osnovana sa elementima socijalnog poduzetništva, planiram, čim se za to stvore uvjeti, zaposliti još radne snage iz populacije Hrvatskih branitelja i/ili ljudi sa posebnim potrebama. Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, poduzeće je tek osnovano i baviti će se uslužnom djelatnosti. Molim ponudu za osnovu gore navedenih podataka s napomenom da molim da mi navedete da li bi se povećavala cijena i na koliko ako recimo kroz neko vrijeme poraste posao i bude više računa. ( naraste na npr. 50 računa ). Lijep pozdrav.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 3
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, moja firma se bavi upravljanjem zgrada i trebam knjigovodstveni servis za vođenje prihoda i rashoda ugovorenih zgrada. Sa obavljanjem ovih poslova upravo sada počinjemo pa u početku neće biti puno posla ( 2 - 5 zgrada ). Kasnije bi broj klijenata rastao. Za svaku zgradu se jednom godišnje printaju uplatnice zajedničke pričuve koju moraju uplaćivati svi suvlasnici. Broj intervencija po zgradi nije velik ( poslova na održavanju ) mjesečno očekivano od 0 do 3. Za svaku zgrdu se vodi poseban žiro račun pričuve i odvojeno prihodi irashodi, a za kao upravitelja račun dobiti i gubitka i bilanca. Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 20
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, tražimo novo knjigovodstvo,širi se posao. Inaće se knniže izvodi-15mjesečni,nema usklađivanja kupca i dobavljača,vodi se samo financijski ,a ne robno materijalno knjigovodstvo,veleprodaja i samo virmani.KNJIŽE SE IZVODI -15 MJESEČNO Također mi u ponudi navedite da li imate policu osiguranja za moguću prouzročenu štetu tijekom poslovanja. Hvala i lijep pozdrav.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 50
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 180
  • Broj zaposlenih: 3
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, d.o.o. je firma koja se bavi hoteljersko - ugostiteljskim poslovima. Trenutno smo u potrazi za novim knjigovođom s područja Splita, iako je naša firma locirana na Korčuli. Razlog tome je širenje posla prema Splitu . Potrebno nam je kompletno financijsko knjigovodstvo, jer materijalo vodimo sami. Van sezone imamo 3 stalno zaposlene osobe , a u sezoni se brojka kreće oko 30 osoba. Molim vašu ponudu. Lijep pozdrav.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, kako je moj tek počeo s radom, tražim knjigovođu s iskustvom u vođenju ničkih papira ( paušalni ) koji bi me ujedno mogao savjetovati oko svih obve prema državi ( porezi, doprinosi, prijave i sl.) kako bih uhodao i kako bi sve dobro funkcioniralo i bilo napravljeno na vrijeme u propisanim rokovima. Također, dobio sam državne poticaje preko Zavoda pošljavanje, pa mi treba savjetovanje i oko toga ( dozvoljena odstupanja od naznačenih cijena proizvoda, plaćanje pdv-a i dr.). Zahvaljujem, srdačan pozdrav,

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, molim Vas ponudu za računovodstvene usluge za tvrtku koja je u postupku otvaranja trenutno, a bavit će se uslugama iznajmljivanja u turizmu. Po otvaranju tvrtke, prvih 6 mjeseci procjenjeno, će se graditi kuća koja je namijenjena za najam, a po izgradnji će započeti s djelatnošću. Osnovne karakteristike u nastavku: riječ je d.o.o.-u, jedan zaposlen (tako će i ostati u dogledno vrijeme), obveznik PDV-a na mjesečnoj bazi. •prvih šest mjeseci riječ je isključivo o investiciji, tako da će biti samo knjiženje URA (kojih ne bi trebalo biti puno kako sve ide preko istog izvođača) •nakon toga radi se o prodaji usluge smještaja, najvjerojatnije preko posrednika koji onda na mjesečnoj bazi uplaćuje prihode •za sada se ne zna hoće li biti poslovanja s gotovinom s kupcima/gostima, ali i to je opcija - vjerojatno će u tom trenutku biti potrebna i fiskalna kasa, pa molim da to uključite kao opciju u ponudu. Da rezimiramo, potrebne su osnovne usluge: knjiženje URA / IRA / PDV, knjiženje osnovnih sredstava / amortizacija, obračun plaća, eventualno obračun putnih naloga, te izrada svih izvještaja prema zakonodavstvu. Unaprijed hvala na brzom odgovoru,

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, firma ima jednog zaposlenog i jednu plaću. Firma je u sustavu PDV-a. Mjesečno imamo 2-3 ulazna računa i niti jedan izlazni račun. Svaki mjesec imamo jednu pozajmicu. Tako će biti još neko vrijeme dok čekamo da nam izrade internet stranicu s kojom ćemo obavljati posao. Molim Vašu ponudu za vođenje knjigovodstva. Hvala.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 50
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, Choice poduzece je koje se bavi iznajmljivanjem vozila.Nema zaposlenih, nije u sustavu PDV-a. Trebaju nam mjesečni,godišnji izvještaji,u slučaju da dođe inspekcija da sve bude pripremljeno , netko tko nam može dati savjet(npr. imali smo sudar pa što dalje..),tko zna zakone,da li prijeći u sustav pdv-a ili ne i sl. Molim Vas ponude Vaših knjigovodstvenih usluga Unaprijed hvala Luka Vukasović

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 15
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 20
  • Broj zaposlenih: 180
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, KNJIGOVODSTVENE USLUGE Obveze knigovodstva : -izlazne fakture -ulazne fakture -obračun PDV-a -blagajna -kvartalni statistički obračuni TSI-POD -godišnji statistički obračuni GFI – POD -završni obračuni ( PD obrazac, izrada računa dobiti i gubitka, izrada bilance -obračun doprinosa za šume, obračun doprinosa za turističku zajednicu, obračun doprinosa za invalide -obračun plaća - izrada platnih lista ( gotovo isključivo detaširani radnici – standardne platne liste ) - sastavljanje mjesečnih i godišnjih obrazaca ( JOPPD, ID obrasci, IP obrasci ), te dostava putem maila mjesečnih platnih naloga - pomoć pri ispunjavanju obrazaca za statistiku – ( u slučaju dok se izvode radovi u HR ) Naša obveza : -dostava podloga za obračun plaća – najčešće to bude do 01 u mjesecu -obračun bolovanja – naša obveza jer na osnovu obračuna se rade i refundacije, od knjigovodstva zahtjevamo samo pregled obračuna bolovanja -refundacije od HZZO-a za liječničke preglede i bolovanja - ispunjavanje obrazaca za statistiku Napomena : Trenutačno se ne izvode radovi u HR, u Hr zaposleni samo direktor, administrativni radnik, 3 inženjera za projektiranje Potrebno razlučit usluge tj cjenik za vrijeme radova u HR od isključivog rada u Njemačkoj Trenutno zaposleni u firmama - 52 radnika ( od toga 3 zaposlena u HR, 1 na bolovanju HR, 48 detaširanih radnika ) - 69 radnika ( od toga 1 zaposlen u HR, 4 na bolovanju HR, 64 detaširanih radnika ) – 66 radnika ( od toga 1 zaposlen u HR, 4 na bolovanju HR, 64 detaširanih radnika ) Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav.