Radi se o podružnici američke firme koja razvija mobilnu aplikaciju. Neće imati prihoda u neko dogledno vrijeme, od ulaznih faktura će imati samo fakture programera od kojih jedan ima obrt koji nije u sustavu PDV-a, a dvojica su studenti i radit će preko studentskog ugovora. Direktor će biti zaposlen u podružnici, imati putne troškove i topli obrok i moguće 1-2 putna naloga mjesečno. Mogući su manji računi za reprezentaciju na mjesečnom nivou, 4-5. Hvala unaprijed. Lp, Ivana Rajković
Poštovani, upit je za ponudu knjigovodstvenih usluga za malu firmu sa 1 zaposlenikom na puno radno vrijeme (ja). Tvrtka se osniva nakon prihvaćenog zahtjeva za potporu sa HZZ-a.Radi se o jednostavnom objektu brze prehrane (fast food)Očekujem da ću noći uplaćivati sebi bruto plaću i plaćati mjesečne račune od toga. Ako dobro krene,moguće je i proširenje.Hvala na odgovoru
Usluge kojima ću se baviti •Analiziranje poslovanja (pregled kompletne poslovne dokumentacije i savjetovanje vezno za potrebne promjene u poslovanju) •Naplata potraživanja (kontrola efikasnosti naplate , savjetovanje u poduzimanju potrebnih koraka za naplatu, aktiviranje zadužnica, pregovaranje sa dužnicima u svrhu pronalaska efikasnog načina rješenja dugovanja ) •Izrada detaljnog plana financijskog restrukturiranja i projekcija različitih scenarija poslovanja •Savjetovanje u predstečajnim nagodbama (kompletno vođenje predmeta, određivanje načina sudjelovanja u postupku, pregovaranje sa ostalim sudionicima u predstečajnom postupku) •Studije isplativosti ulaganja (analiziranje uspješnosti određenih ulaganja, savjetovanje i predlaganje prihvaćanja ulaganja) •Financiranje poslovanja (savjetovanje, pronalazak novih investitora, pregovaranje sa investitorima i bankama) •Financijsko izvještavanje •Racionalizacija i upravljanje troškovima •Financijske analize •Preuzimanja i spajanja društava, due diligence
Otvaram paušalni obrt i tražiti ću poticaje za samozapošljavanje. U prvoj godini bi mi dobro došlo da imam jednostavno knjigovodstvo te da mi netko pomogne oko vođenja računa za pravdanje troškova preko poticaja. Molim ponudu. Djelatnost je edukacija, razvoj psiholoških testova i individualno savjetovanje. Hvala Fabijanić
Poštovani, trebalo bi poslati 23 PDV obrasca, 3 GFI-a, te skupiti bankovne izvode za posljednje 3 godine. Treba nam ponuda za taj posao te koliko bi nas iznosile Vaše usluge za ubuduće u slučaju da nema računa, a koliko u slučaju da ima nekoliko računa mjesečno, ponuda bez zaposlenih i sa 1 zaposlenim. Tvrtka se bavi distribucijom voća i povrća na veliko. Srdačan pozdrav, Maša Vidaković
Poštovani, u postupku sam otvaranja paušalnog obrta za klasičnu i medicinsku masažu, te trebam ponude knjigovodstvenih usluga. Djelatnost obrta ću obavljati samostalno i neće biti drugih zaposlenih. Prema očekivanim prihodima, sigurno neću biti obveznik PDV-a. Ako s moje strane trebate neke dodatne informacije, slobodno me kontaktirajte na gore navedenu mail adresu ili broj telefona. Srdačan pozdrav,
Poštovani, Namjeravam otvoriti j.d.o.o. koji se bavi online prodajom robe. Situacija je dosta specifična pa bi trebao savjete poreznog savjetovanja, a i knjigovodstvenih savjeta i ponudu knjigovodstvenih usluga ukoliko je moguće. 1.) Roba se proizvodi u RH, dakle moj j.d.o.o. (nazovimo ga XY) kupuje robu od HR proizvođača. 2.) Tvrtka XY plaća transportnoj službi da robu preveze u skladište tvrtke Amazon u Njemačkoj, gdje će roba biti skladištena i odkud će se roba slati konačnom kupcu. Tvrtka XY plaća tvrtki Amazon usluge skladištenje i slanje robe konačnom kupcu, međutim roba je cijelo vrijeme u vlasništvu tvrtke XY. 3.) Roba se preko interneta prodaje fizičkim osobama unutar EU, dakle tvrtka XY naplaćuje račun, a tvrtka Amazon iz Njemačke isporučuje robu konačnom kupcu. Zanima me vođenje tvrtke iz porezne perspektive za moj slučaj. U kojoj državi plaćam PDV? Koja država je mjesto isporuke u ovom slučaju? Kako u mojem slučaju izgleda odbitak pretporeza? Naravno, molim Vas da me obavijetite o bilokakvim dodatnim pitanjima na koja bi trebao obratiti pozornost u cijelom ovom procesu. Hvala
Poštovani, radi se o sljedećem. Radi se o dvije firme. Jedna se bavi multimedijom i ima navedeni broj zaposlenih i računa kako smo naveli. Druga fimra kreće ses baviati maloprodajom i imat će u početku 5 zaposlenih. Željeli bi obje tvrtke imati na jednom "mjestu". Jako nam je bitna fleksibilnost i jednostavnost usuge i komunikacije.
Poštovani, tvrtka d.o.o. bavi se bravarskim, zavarivačkim i elektroinstalacijskim poslovima. Djelatnici rade u inozemstvu do 3 mjeseca te se nakon odrađenog posla vraćaju u Hrvatsku na 1-3 tjedna (godišnji, slobodni dani). Svaki radnik koji radi u inozemstvu ima A1 dokument za obavljanje poslova u dvije ili više članica EU. Nisu svi radnici u inozemstvu jer tvrtka ima projekte i u Hrvatskoj. Zanima nas obračun plaća za djelatnike, izrada obračunskih lista te izrada i slanje JOPPD obrasca. Po potrebi i po dogovoru sa knjigovodstvenim servisom dogovorili bi se i za prijave/odjave/promjene na HZMO. Ukoliko postoji još neka informacija koja bi bila potrebna za izradu ponude slobodno nas kontaktirajte. S poštovanjem. Lijep pozdrav. Ivana Majdenić
je neprofitna nevladina udruga djece s teškoćama u razvoju i mladih osoba s invaliditetom, koja se financira isključivo iz projekata, donacija poslovnog sektora i donacija građana. Trenutno imamo 10 zaposlenih i mjesečno 3 -5 ugovora o djelu. Potrebno nam je knjigovodstvo za udruge koje se razlikuje od vođenja knjigovodstva tvrtke i sl.