Poštovani, d.o.o. je firma koja se bavi hoteljersko - ugostiteljskim poslovima. Trenutno smo u potrazi za novim knjigovođom s područja Splita, iako je naša firma locirana na Korčuli. Razlog tome je širenje posla prema Splitu . Potrebno nam je kompletno financijsko knjigovodstvo, jer materijalo vodimo sami. Van sezone imamo 3 stalno zaposlene osobe , a u sezoni se brojka kreće oko 30 osoba. Molim vašu ponudu. Lijep pozdrav.
Poštovani, kako je moj tek počeo s radom, tražim knjigovođu s iskustvom u vođenju ničkih papira ( paušalni ) koji bi me ujedno mogao savjetovati oko svih obve prema državi ( porezi, doprinosi, prijave i sl.) kako bih uhodao i kako bi sve dobro funkcioniralo i bilo napravljeno na vrijeme u propisanim rokovima. Također, dobio sam državne poticaje preko Zavoda pošljavanje, pa mi treba savjetovanje i oko toga ( dozvoljena odstupanja od naznačenih cijena proizvoda, plaćanje pdv-a i dr.). Zahvaljujem, srdačan pozdrav,
Poštovani, molim Vas ponudu za računovodstvene usluge za tvrtku koja je u postupku otvaranja trenutno, a bavit će se uslugama iznajmljivanja u turizmu. Po otvaranju tvrtke, prvih 6 mjeseci procjenjeno, će se graditi kuća koja je namijenjena za najam, a po izgradnji će započeti s djelatnošću. Osnovne karakteristike u nastavku: riječ je d.o.o.-u, jedan zaposlen (tako će i ostati u dogledno vrijeme), obveznik PDV-a na mjesečnoj bazi. •prvih šest mjeseci riječ je isključivo o investiciji, tako da će biti samo knjiženje URA (kojih ne bi trebalo biti puno kako sve ide preko istog izvođača) •nakon toga radi se o prodaji usluge smještaja, najvjerojatnije preko posrednika koji onda na mjesečnoj bazi uplaćuje prihode •za sada se ne zna hoće li biti poslovanja s gotovinom s kupcima/gostima, ali i to je opcija - vjerojatno će u tom trenutku biti potrebna i fiskalna kasa, pa molim da to uključite kao opciju u ponudu. Da rezimiramo, potrebne su osnovne usluge: knjiženje URA / IRA / PDV, knjiženje osnovnih sredstava / amortizacija, obračun plaća, eventualno obračun putnih naloga, te izrada svih izvještaja prema zakonodavstvu. Unaprijed hvala na brzom odgovoru,
Poštovani, firma ima jednog zaposlenog i jednu plaću. Firma je u sustavu PDV-a. Mjesečno imamo 2-3 ulazna računa i niti jedan izlazni račun. Svaki mjesec imamo jednu pozajmicu. Tako će biti još neko vrijeme dok čekamo da nam izrade internet stranicu s kojom ćemo obavljati posao. Molim Vašu ponudu za vođenje knjigovodstva. Hvala.
Poštovani, Choice poduzece je koje se bavi iznajmljivanjem vozila.Nema zaposlenih, nije u sustavu PDV-a. Trebaju nam mjesečni,godišnji izvještaji,u slučaju da dođe inspekcija da sve bude pripremljeno , netko tko nam može dati savjet(npr. imali smo sudar pa što dalje..),tko zna zakone,da li prijeći u sustav pdv-a ili ne i sl. Molim Vas ponude Vaših knjigovodstvenih usluga Unaprijed hvala Luka Vukasović
Poštovani, KNJIGOVODSTVENE USLUGE Obveze knigovodstva : -izlazne fakture -ulazne fakture -obračun PDV-a -blagajna -kvartalni statistički obračuni TSI-POD -godišnji statistički obračuni GFI – POD -završni obračuni ( PD obrazac, izrada računa dobiti i gubitka, izrada bilance -obračun doprinosa za šume, obračun doprinosa za turističku zajednicu, obračun doprinosa za invalide -obračun plaća - izrada platnih lista ( gotovo isključivo detaširani radnici – standardne platne liste ) - sastavljanje mjesečnih i godišnjih obrazaca ( JOPPD, ID obrasci, IP obrasci ), te dostava putem maila mjesečnih platnih naloga - pomoć pri ispunjavanju obrazaca za statistiku – ( u slučaju dok se izvode radovi u HR ) Naša obveza : -dostava podloga za obračun plaća – najčešće to bude do 01 u mjesecu -obračun bolovanja – naša obveza jer na osnovu obračuna se rade i refundacije, od knjigovodstva zahtjevamo samo pregled obračuna bolovanja -refundacije od HZZO-a za liječničke preglede i bolovanja - ispunjavanje obrazaca za statistiku Napomena : Trenutačno se ne izvode radovi u HR, u Hr zaposleni samo direktor, administrativni radnik, 3 inženjera za projektiranje Potrebno razlučit usluge tj cjenik za vrijeme radova u HR od isključivog rada u Njemačkoj Trenutno zaposleni u firmama - 52 radnika ( od toga 3 zaposlena u HR, 1 na bolovanju HR, 48 detaširanih radnika ) - 69 radnika ( od toga 1 zaposlen u HR, 4 na bolovanju HR, 64 detaširanih radnika ) – 66 radnika ( od toga 1 zaposlen u HR, 4 na bolovanju HR, 64 detaširanih radnika ) Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav.
Poštovani, radi otvaranja vlastitog odvjetničkog ureda, tražim usluge knjigovođe radi odrađivanja svih potrebnih prijava u institucije prilikom otvaranja ureda kao i za daljnje vođenje poslovne dokumentacije. Ovim putem želim prikupiti ponude i cijene navedenih usluga te odabrati knjigovođu na temelju prikupljenih ponuda. Zanima me mjesečni iznos za usluge. Napominjem da bih zasada bila jedina u uredu. Ured će biti u Zagrebu, no i knjigovođa iz Velike Gorice dolazi u obzir ako rade za stranke čija je djelatnost na području Zagreba. Molim Vašu ponudu isključivo putem maila jer sam na ročištima. Hvala.
Poštovani, to je nova firma koja ce bit osnovana za mjesec dana,bavili bi se Sailboat charter businessom. Htjeli bi sve radit online.Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav. Miha Lenasi | + 41 | skype: miha lenasi | contact download IN Pisarna d.o.o. (IN Office L.t.d.) | Litostrojska c. 56 , Ljubljana, SLO | inpisarna.com
Poštovani, M.P. d.o.o. je građevinska tvrtka za instalaciju vodovoda, odvodnje, centralnog grijanja i trgovinu. Očekujemo financijska izvješća na mjesečnoj bazi, savjetovanje vezano za obračunavanje PDV-a kod izdavanja računa, dobru uslugu i savjetovanje. Gospođa koja nam trenutno vodi knjigovodstvo ide u mirovinu pa tražimo novo. Molim Vašu ponudu. Hvala.
Poštovani, radi se o poduzeću u nastajanju, jdoo poduzeću koje će se baviti posredovanjem usluga u inozemstvu. Core business je posredovanje u kratkrotrajnom najmu opreme, čija usluga se izvršava preko partnera u inozemstvu. Korisnici usluge su rezidenti i nerezidenti, a naplata se vrši iskljucivo online. Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav.