Djelatnost tvrtke je gospodarenje otpadom, usluga zbrinjavanja otpada. Rad u Panteon knjigovodstvenom programu koji posjedujemo. Potrebna nam je usluga knjigovodstvenog servisa u više opcija: 1. dolazak djelatnika servisa na lokaciju tvrtke (4 sata dnevno ) 2. naš unos podataka, a obračuni i ostala obrada podataka i izrada propisanih izvješća uključujući završni račun od strane servisa. U svakom slučaju potrebna je komunikacija radi odabira najbolje ponude i opcije rada.
Poštovani, Planiram otvoriti paušalni obrt za pružanje usluga individualnog psihološkog savjetovanja. Očekujem da ću u početku izdavati oko 20 računa mjesečno, a kroz pola godine oko računa mjesečno, a ulaznih računa će biti vrlo malo - samo za najam, režije, internet i slično. Planiram biti samozaposlena , bez dodatnih zaposlenika. Molim ponudu za računovodstvene usluge, također napomenu koristite li portal Minimax radi lakšeg praćenja poslovanja. Hvala unaprijed na informacijama i sve najbolje, Čarapina
Tek trebam otvoriti poduzeće/obrt (paušalni). Poslovanje će biti preko e-commerce platforme Sellfy. Payment gateway će vjerojatno biti Stripe (možda PayPal). Radi se o prodaji digital assets (ebook slikovnice), nije fizički proizvod. Svaki proizvod je 3 eura. Trebam li izdavati kupcima fiskalne račune? Stripe za sada ne podržava fiskalizaciju, pa me zanima da li je zakonski moguće izbjeći fiskalizaciju. Mislim da kod PayPala nema fiskalizacije. U nekim slučajevima, za male online transakcije, može postojati prag ispod kojeg nije potrebno izdavati fiskalne račune. Bila bih zahvalna na točnom odgovoru. Sanja Sorko.
Napomena: Kako bismo odabrali najbolji knjigovodstveni ured , raspisali smo natječaj! I uvjete koje tražimo . Radi se o proizvodnom obrtu , koji proizvodi čajeve i kreme za tijelo . sada se očekuje samo vlasnik za prijavu u HZMO zbog staža . Ali ne mora značiti . Kontakt je moguć : poštom , e-mailom i telefonom
Mi smo informatička firma kćer jedna američke firme Usluge koje trebamo su: a) Financijsko knjigovodstvo - knjiženje propisane i knjigovodstvene dokumentacije - knjiženja u financijskom knjigovodstvu s analitikom salda konta, kupaca i dobavljača (knjiženje izlaznih računa, ulaznih računa, izvoda, cesija, kompenzacija i dr.) - knjigovodstvo osnovnih sredstava i sitnog inventara sa obračunom amortizacije - obračun poreza na dobit i drugih davanja državi (članarine) te sastavljanje godišnjih financijskih izvještaja (GFI-POD), prema potrebi komunikacija sa Poreznom upravom, SNU, HZZO, HZMO i dr. - interno praćenje poslovanja (izvještavanje menedžmenta na mjesečnoj razini), - obračun poreza na dodanu vrijednost i drugih poreza, - obračun putnih troškova. b) Obračun plaća i drugog dohotka - prijave i odjave radnika (HZMO, HZZO) - obračun plaće za zaposlenike - ispis platnih listi, e-mail dostavljanje platnih listi - priprema IP obrazaca za zaposlenike c) Porezno savjetovanje u vezi s redovnim poslovanjem
Izvještavanje na engleskom jeziku, po uputama i tablicama ino menagmenta. Kadrovska evidencija. Rad u našem Odoo programu/radi prijave PDV potrebno je još za sada voditi sve i u nekom drugom programu/dvojno knjigovodstvo jer Odoo je samo za nas interno/globalno. Zaprimanje robe, skladišno poslovanje. VP
Dobar dan. Bavim se umjetnom inteligencijom (programiranje, obrada podataka) i poslovnim savjetovanjem. Za sada sam jedini zaposleni u svojoj tvrtci. Poslujem s EU i SAD. Uskoro ulazim u sustav pdva i zainteresiran sam za prelazak u d.o.o. U budućnosti ciljam rasti i zaposliti još ljudi. Bitno mi je da je računovođa dostupan i da drži riječ, što nije slučaj s mojim trenutnim servisom. Konkretno, trenutni računovođa nije u stanju odgovoriti na prosječno jedan upit od 2-3 pitanja mailom mjesečno. Mislim da vam vođenje mojeg trenutnog poslovanja ne bi trebalo uzeti više od 1 sat mjesečno (izuzevši završni račun). Ako ste zainteresirani molim mjesečnu ponudu s uključenom cijenom završnog računa. Srdačan pozdrav, Nikola Greb
Do sada sam plaćala cca € pa molim ponude u okviru navedenog iznosa. Ulaznih faktura je cca 20, izlazna samo 1 te samo 1 zaposlena osoba. Servis treba imati iskustva s vođenjem knjigovodstva za agencije za zastupanje u osiguranju radi obaveza koje imamo prema HANFI. Slanje dokumentacije servisu putem e-maila.
Poštovani, u lipnju ove godine smo osnovali našu tvrtku u Zagrebu. Pozadina je da smo kupili kuću na otoku Murteru za iznajmljivanje. Iznajma je počela u sedmim mjesecu preko agenture. Stoga nam je potrebno knjigovodstvo za našu tvrtku. Živimo u Austriji, govorim naš jezik - iako mi ponekad nedostaju riječi. Ako znate i njemački, sigurno bi nam pomoglo u komunikaciji. Za sve upite, spreman sam pomoći. Lijep pozdrav, Mario Relja.
Pozdrav, molim vas ponudu za vođenje računovodstva i financija za 2 paušalna obrta. Naime, moja partnerica i ja poslujemo kao Mi , ali to su zapravo 2 odvojena obrta. Maya in der Muhlen (u ccu) je vlasnica M obrta Margita Miše (ja) sam vlasnica obrta Oba obrta su paušalna. Planiramo u skorije vrijeme potpisati ugovor o partnerstvu između naša 2 obrta te bismo voljele imati istu osobu koja nam vodi računovodstvo i financije za oba obrta. Treba nam netko tko će umjesto nas voditi računa o regulativama, ograničenjima, iznosima i tko će nas ažurno informirati o svemu. Lp,