Nije potrebno izdavanje racuna niti unosenja ulaznih. To radimo sami. Za sada i materija o vodimo sami. Potreban je suport mjesecno kod placa, ispunjavanje i slanje joppd obrasca, obveznici smo intrastat obrasca do 15. -og u mjesecu, sastavljanje godišnjeg obračuna, prijava i odjava djelatnika. Kontrola brutto bilance, itd. Po mogućnosti svakako bi nam odgovarao dolazak u nase urede u Sesvetama jednom tjedno.
Poštovana, u postupku sam prijave na natječaj za samozapošljavanje tako da mi je potreban predračun za Vaše usluge. Naime, otvorila bi paušalni obrt za šivanje i prodaju lutki u narodnim nošnjama Istre. Najveći broj računa bio bi u toku sezone, u zimskom periodu vrlo malo. Zanima me kolika bi bila okvirna mjesečna cijena Vaših usluga? Zaposlena bi bila samo ja u tom obrtu. Zahvaljujem na info.
Postovani, Mali nik, imam jedan kamion kiper, koji ja osobno vozim. Jedini sam prijavljen u obrtu koji je u statusu PDV-a. Ocekujem sve radnje koje su potrebne za uredno i na vrijeme vodenje posla ( Fakturiranje IRA, knjizenje IRA i URA, Bankarski izvodi, Mjesecni obracun PDV-a, Obracun place i doprinosa, Placanje racuna i doprinosa, PDV-a, Vodenje imovine poduzeca, Saldo konti (Usklada) sa Kupcima i Dobavljacima, Godisnji vrsni racun.
Tvrtka se bavi projektiranjem, nadzorom i procjenama nekretnina i većinom posluje sa 6 do 10 istih kupaca, te nije u sustavu PDV-a i nema trajne imovine. Izlazne račune pišemo sami, a rijetko imamo potreba za izdavanjem eRačuna, a nemamo program za to. pa nam treba i ta usluga. Dakle radi se o obračunu jedne plaće i knjiženja računa, većinom izlaznih računa. Molim ponudu vođenja računovodstva i knjigovodstva sa uključenom izradom završnog računa. Cijena neka uključuje bruto iznos, ukoliko je ponuditelj u sustavu PDV-a.
Malo poduzece koje ce vise pruzati usluge intelektualnog tipa u vidu poduka i edukacija, usluge ciscenja i odrzavanja objekata i sl, usluge domaćinstva. Iako je primarna djelatnost rent automobila za sada necemo pokretati taj vid poslovanja. Poduzece za sada nema nijednu zaposlenu osobu, u planu je zaposljavanje 1-2 teze zaposljive osobe. Nalazimo se privremeno na otoku Viru, poslovanje mislimo obavljati na podrucju cijele Hr. Novi smo u tome i bez poduzetnickog iskustva.
Dobro jutro Imam problem zelim otvoriti udrugu koja bi se bavila prijevozom inavalida,djece s poteškocama i starijih osoba do bolnica,škola,u nabave i na posao. Zelimo biti neprofitabilna idruga koja bi pomagala ovim skupinama ljudi,ali mucime kako bi sve to formulirali da mozemo otvoriti udrugu.Molim vas za pomoc. Unaprijed hvala.
Poštovani, Zainteresirana sam za vođenje knjigovodsta za firmu. Proizvođači smo đemova i imam kozmetički salon koji vodim na istoj firmi. Dvoje nas je zaposleno trajno. Tražim knjigovodstveni servis koji bi vodio papire i brigu o firmi da sve funkcionira kako treba.Zanima me cijena usluge i da unaprijed definiramo obveze. ( što je moja obveza, a što radi knjigovodstvo) Trenutno sam užasnuta i nezadovoljna s knjigovodstvom koje imam. S poštovanjem, Erna Vukuša
Poštovani, Kako da na osnovu priloženog dokumenta (Certificazione unica) zatražim od Porezne uprave Italije potvrdu o plaćenom porezu u Italiji a koja mi treba u svrhu izbjegavanja dvostrukog oporezivanja u Hrvatskoj? Radi se o umjetničkom honoraru na koji je plaćen porez u Italiji. Da li ovaj priloženi CU obrazac mogu koristiti u tu svrhu?
Poštovani, Imam obrt za izvođenje usluga programiranja i radim kao vanjski suradnik na projektu za vanjskog klijenta. Mjesečno imam 1 račun koji ispostavljam klijentu te 1 isplatu, a to je isplata dobiti na privatni račun. Trebao bih knjigovodstvene usluge kako bi se na vrijeme pripremio za završetak trenutne godine i prijelaz u sljedeću godinu.
Putni nalozi - 50kom /godišnje Trenutno 2 bolovanja- povrat HZZO Mjesečni obračun Intrastata, te proljeđivanje špediteru HNB- Obrazac OPL-M- 1kom/mjesečno Prijava PDV-a sa svim prilozima (URA, URA-stjecanje dobara/usluga EU i/ili ino, PDV-S, ZP, IRA-Isporuka/izvoz usluga/dobara, trostrani posao), te zahtjevi za povrat na mjesečnoj razini. Izvodi - 29kom/ mjesečno (prosječno 3 strane po izvodu) Mjesečno savjetovanje u svezi sa plaćama i računima cca 5h Robno- materijalno, vođenje skladišta dobara i robe- cca 40 računa godišnje Skladište sitnog inventara - cca 40 računa godišnje (vođenje popisa) Dugotrajna imovina - stavki, od kojih je 50 nabavljeno iz EU projekta Evaluacija 2 EU projekta na m+2 razdoblju Usklađivanje kupaca i dobavljača na tromjesečnoj razini