Potrebna je mogućnost organiziranja online sastanaka i u kasnim satima s objašnjenjima na engleski. Jedan od budućih suvlasnika (Hrvat) živi u inozemstvu i preferira komunikaciju na engleski te se često nalazi u vrlo različitim vremenskim zonama. Nakon što se promjeni vlasnička struktura tvrtka će se baviti s drugačijim djelatnostima u odnosu na sada. Imati će više sfera poslovanja ali primarno će biti development online aplikacije.
Potrebno mi je savjetovanje vezano za moje obaveze/status prema poreznoj upravi ( vezano za novu regulativa oko obaveze dostavljanja podataka o primanjima i oporezivanju u inozemstvu- Ino DOH obrazac, potencijalne probleme/prekršaje u kašnjenju u dostavljanju podataka ili potencijalna dvostruka oporezivanja). Državljanstvo hrvatsko, prebivalište je Hrvatska gdje imam stan/apartman, boravište je inozemstvo BiH ( privremeno odjavljen u Policijskoj upravi na 5 godina). U inozemstvu radim i plaćam sve poreze. U HR, nema zdravstveno niti penzijsko osiguranje, niti sam koristio bilo kakve olakšice. Obitelj ima prebivalište u inozemstvu-BiH. Od prihoda u HR imam samo nešto malo od iznajmljivanja apartmana/stana, za što imam rješenje i plaćam porez, turističku članarinu... . U HR boravim obično nekoliko dana mjesečno.
Mi smo udruga osoba s invaliditetom. Cijelo poslovanje ovisi o odobrenim projektima, donacijama. Godišnje provodimo 5-6 projekata (grad, županija, ministarstvo). Mala smo udruga i do sada nismo bili korisnici EU fondova. Svega dvije osobe su stalno zaposlene. Kad se osiguraju sredstva zapošljavamo na određeno ili ugovaramo honorarce (2+7). Godišnji prihodi/rashodi ne prelaze .,00 kn. Trebamo servis koji će za nas raditi: - obračune plaća i honorara, slanje JOPPD u Poreznu - vođenje (knjiženje) knjiga URA i IRA, blagajne, Glavne knjige - izradu polugodišnjih i završnih godišnjih izvještaja te predaja na FINA Sami provodimo platne naloge (internet bankarstvo); prijave/odjave na HZMO; obračune putnih naloga; praćenje troškova po projektima i izvještavanje donatora.
drzavni vrtic trazi ponudu za uslugu knjigovodstva, 10 zaposlenih, 2 ugovora o djelu mjesecno, svaka 3 mjeseca radi se Izvjestaj proracuna, proracunskih i izvanproracunskih korisnika, jesnom godinje Financijski plan. Mjesecno imamo otprilike 25 ulaznih racuna za koje trebamo uslugu placanja istih i mjesecno izdajemo oko 65 racuna za djecu polaznike za sto je potrebno isprintati uplatnice. Molimo Vas mjesecnu cijenu knjigovodstvene usluge na navedeni mail. Lp, Danko
Rad samo sezonski. 7 mjeseci godišnje bez posla, samo obračun plaće. Izleti brodom
Djelatnost: - Gradnja stambenih i nestambenih zgrada U sklopu društva posluje i hotel sa 32 sobe, restoranom i wellnessom. zaposleni: 31 na neodređeno + 10-15 na određeno (ovisno o potrebama sezonskog rada)