-Plaćanja vršimo sami - iza svakog izlaznog računa posložimo ulazne račune i jednom mjesečno dostavljamo na knjiženje - priprema za plaću je potrebno napraviti putem zbirnog naloga najkasnije do 05. u mjesecu - promet firme je od 10-18. Mil. Kn ovisno o godini - potrebna dostupnost na mail i telefon - prijave, odjave radnika - završni račun - statistike - rad s poreznom
Tvrtka u mirovanju. Članovi uprave tvrke su suvlasnici građevinskog zemljišta te namjeravamo uskoro graditi 5 stanova za prodaju. U tom smislu nas interesira kako se najviše isplati, da li osobno ili preko tvrtke, da li je dovoljan ugovor između suvlasnika zemljišta i tvrtke ili tvrtka treba zemljište kupiti, da li smijemo građevinski materijal i gorivo oslobađati pdv-a itd. Unaprijed zahvaljujemo!
j.d.o.o. je nova tvrtka u samim počecima koja je do sada napravila minimalnu prodaju što ne znači da će to tako ostati. Trenutno smo u poslovnoj suradnji s MILEMIA knjigovodstvenim servisom s kojim raskidamo poslovnu suradnju te nam je iz tog razloga potreban knjigovodstveni servis koji će nam biti od pomoći, a ne odmoći. Tvrtka se bavi internet prodajom zaštitnih folija za gaming opremu (PlayStation i sl..) i planiramo se što više plasirati na tržište kako bi prodaja išla bolje i kvalitetnije.
Radi se o međunarodnoj nevladinoj, neprofitnoj, organizaciji sa sjedištem u USA, ali se otvara njemački legal entity (sjedište Europskih poslova) u Hrvatskoj, dakle bit će transakcije iz USA te Njemačke i plaćanja računa od tamo. Radimo na zaštiti prirode, mali tim do 4 osobe će biti. Razvijamo posao, tako da za sada nema puno računa, ali možda će biti u budućnosti.
1 zaspolen j.d.o.o. do 20 ura i 20 ira mjesečno premium paket koristim preko Eračuna tako da tamo radim ponude, račune, putne naloge, njih imam do 10 mjesečno pa tamo sve možete preuzeti meni šaljete virmane i ja si sama isplaćujem plaću, sve doprinose i davanja državi. Hvala na odgovoru!
mali obrtnik, ugostitelj, obitelj, + sezonski radnici, fast food, cjelogodišnji obrt, tijekom ljetnih mjeseci veći obujam posla + više zaposlenika do max 10. Mjeseci lipanj srpanj, kolovoz više ulaznih računa, lokacija Rovinj. Što tražim od knjigovodstva, osnovnu komunikaciju i obostranu točnost, praćenja rokova, želja doo + proširenje posla.
Tvrtka u osnivanju, nije još registrirana, Ponude se traže kao prilog dokumentaciji za ostvarivanje poticaja za samozapošljavanje. NKD: 71.12 Inženjerstvo i s njim povezano tehničko savjetovanje / 72.19 Ostalo istraživanje i eksperimentalni razvoj u prirodnim, tehničkim i tehnološkim znanostima / 74.90 Ostale stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti, d. n. / 85.52 Obrazovanje i poučavanje u području kulture / 85.59 Ostalo obrazovanje i poučavanje, d. n
Mi smo neprofitna organizacija sa sjedištem u Puli. Bili smo aktivni zadnjih 3 godine, dok već 2 nismo, jer su članovi(2 osobe) iste preselili u Zagreb, a predsjednik, ja, jedini živi u Puli. Potrebno nam je samo pisanje izvještaja 2 puta godišnje, naravno uz novčanu naknadu za isto. U slučaju promjene, naravno prilagodili bismo se novonastaloj situaciji.
traži ponude za knjigovodstvene usluge. Prošle godine promet po računima 90 tisuća kn. Ove godine ima osiguranih 30 tisuća eur. Dvojno knjigovodstvo, 3 godine rada Udruge., jedna osoba zaposlena na pola radnog vremena, jedna na određeno do kraja 5. mjeseca. Pored navedenog neprofitnog dijela, planira registrirati gospodarsku djelatnost. Tražimo ponude za knjigovodstveni servis koji bi surađivao s nama na temelju navedenih informacija. Ako je potrebno dodatno informacija, pišite.
Radim u IT-u kao software developer te sam kao paušalac probio .kn i ušao u porez sad bi volio otvoriti d.o.o. zaposliti sebe i suprugu, ona bi radila usluge cateringa kao consulting u kuhinji (vanjski suradnik) za treću firmu a ja bio i dalje poslovao kao IT. Pa me zanima što sve treba i trebalo bi mi voditi knjige za to