Savršeni su, ne da su najbolji u Splitu nego u cijeloj županiji! Profesionalni, temeljiti, ažurni, prate sve novosti na tržištu i stalno se educiraju, brinu o svakom svom klijentu. Promijenila sam mnogo knjigovodstvenih servisa i svaki dan zahvaljujem što sam naišla na PALLIUM d.o.o. Svima ih preporučam.
Upravo počinjemo suradnju i jako se veselim. Do sada sve pozitivno, jako su ljubazni i profesionalni.
Odlični su!
Najveća ocjena jer sve funkcionira kako treba.
Usluge: Porezno savjetovanje, Računovodstvo, Knjigovodstvo, Knjigovodstvene usluge, Knjigovođa, Revizija, Računovodstveni servis, Porezni savjetnici, Knjigovodstveni servisi
Bavimo se postavljanjem elektroinstalacija u Njemackoj. Htijeli bih knjigovodstvo za njemacku znaci platne liste, rjesavanje svih papira u vezi sa izaslanim radnicima i njihovim placama, porezima na place i na dohodak koji moramo prikazivati. Znaci knjigovodstveni servis koji zna voditi kompletne i potrebne papire za rad hrvatske firme u Njemackoj.
Djelatnost: Tvrtka će obavljati djelatnost pružanja usluge montaže elektroničkih komponenti poljoprivrednih strojeva u iznajmljenom prostoru u Republicu Hrvatskoj. Elektroničke komponente i sav popratni materijal dopremati će se od samoga kupca iz Republike Njemačke. Transport potrebnog materijala i isporuku gotovih sklopova će obavljati direktor ili radnik tvrtke osobnim automobilom dva puta mjesečno (relacija HR-DE-HR + noćenje). Postoji mogućnost korištenja uslužne djelatnosti transporta treće osobe. Očekivanja u narednih godinu dana: Nabava elektroničkih komponenti i popratnog materijala u Republici Hrvatskoj i isporuka gotovog proizvoda kupcu. Povećanje broja radnika na tri do pet, od kojih će jedan većinu vremena, cca. 20 dana mjesečno, provoditi u Njemačkoj. Ulaganja u prostorije tvrtke, alat i nabava transportnog vozila. Napomene: Direktor tvrtke je već zaposlen na puno radno vrijeme kod drugog poslodavca.
Poštovani, Bavim se autotaksi prijevozom trenutno sam jedini zaposlenik u vlastitom obrtu ,mogući su novi zaposlenici u budućem razdoblju kada se malo smiri ova pandemija. Trenutno knjigovodstvo ne pruža mi standardne uvijete ,stoga tražim nekog novog poput Vas,da moje knjige i poslovanje bude uredno ,ažurno i točno evidentirano. Najviše me muči to što se moraju poslati papiri na poreznu sada do kraja 2.mjeseca ,a moje trenutno knjigovodstvo kasni s tim i bojim se da neće to uspjeti obaviti te ne znam koje me zakosnske prepreke čekaju na tom području pa bi Vam bio vrlo zahvalan ,ako to možete Vi srediti i poslati kako bi moj obrt i dalje radio bez opterečenja. Unaprijed zahvaljujem! Lijepi pozdrav! Krešimir
Start up temeljem samozapošljavanja, drvoprerađivačka industrija 16.10, itd. Kupuju se trupci od Hrvatskih Šuma, pile se, suše i dalje obrađuju za potrebe proizvodnje konstruktivnih elemenata geodetskih kupola. U prve dvije godine očekuje se samo jedan zaposleni, a eventualne povremene potrebe za radnom snagom mogu se pokriti na razne načine. Direktor poduzeća stalno je zaposlen u drugoj tvrtki pa u ovoj ne prima plaću.
Poštovani, Usluge za koje trebamo ponude su sljedeće : Računovdstveni poslovi : unošenje točnih i pravovremenih financijskih transakcija i podataka u računovodstveni sustav i naš sustav SAP obračun PDV-a i podnošenje zahtjeva za povrat obavljanje mjesečnog procesa zatvaranja i izvještavanja - knjiženja s pravilima klijenata Knjiženje, prijenos, usklađivanje unutar grupe , pregled prihoda, izvještaji za upravu usklađivanje salda s klijentima priprema stanja dugovanja dobavljača i klijenata izvještaji periodičnog bilježenja ukalkuliranih stavaka financijskim kontrolorima održavanje evidencije dugotrajne imovine periodično bilježenje ukalkuliranih stavki i rezervacija usklađenje bankovnih računa ispostava financijskih izvješća komunikacija na engleskom vezano za promjene o računovodstvenim politikama, obavezama i sl. praćenje dostupnog gotovog novca priprema bruto bilance, računa dobiti i gubitka, povezanih izvješća za godišnje izvješće te pružanje podrške tijekom procesa godišnje revizije pravovremeno podnošenje zakonskih izvješća vlastima Vanjsko trgovinsko poslovanje vođenje nadzorne knjige prijava HNB ino uplate prijava inokredita HNB - namjera, registracija ugovora, praćenje priljeva i odljeva Izdrada mjesečnih izvješća mjesečna, tromjesečna i godišnja izvješća statistička izvješća izvješća prema zahtjevu Također, radimo u sustavu SAP tako da bi ponuda trebala sadržavati i rad u programu SAP. Hvala Lp
Postovanje, Firma jos nije aktivna. Potreban nam je knjigovodja trenutno samo za predavanje mjesecnog pdv obrasca. Molila bih za ponude. Kad pokrenemo firmu, ocekujemo mjesecno pisanje racuna od cca €5.,00 (za ovaj iznos pise se svega 1 do 3 racuna) Radi se o podvodnim i tunelskim radovima. Dvoje zaposlenih. Molim i za ponudu ukupnih knjigovodstvenih radova kada se sve pokrene Hvala, Marina Kindl Molila bih da se sva daljnja komunikacija odvija putem vec poznate email adrese. Hvala
Poštovani, Moj sin (20g) nositelj je OPG a. Zadnje dvije godine sadimo vinograde i pripremamo se za sadnju iduću godinu na proljeće, a krajem godine planiramo vino pustiti u proizvodnju. On sebi uplaćuje doprinose, mislim do ,00 kn mjesečno, Međutim, kako bi htio tražiti kredit ili kreditnu karticu potrebne su mu platne liste. Koliko znam za to mora biti porezni obveznik, ispuniti RPO obrazac, što dalje?? Da li je to isto kao obrt ili? Da li je uopće moguće tražiti bilo šta ako je nositelj, zaposlenik u OPG u? Još nisam nikoga uspjela naći tko bi mi pomogao vezano za OPG? Molila bih vas za pomoć ako je moguće! Unaprijed hvala,
Poštovani, molim Vas za okvirnu mjesečnu cijenu vođenja knjiga obrtima. Obrt će biti jednostavan, radi se o administrativnim uslugama. Ako sve vodite preko e obrti, bilo bi Vam potrebno dati punomoć/preko fine dobiti podatke za logiranje, ili kako to točno ide? Također, ako bi se odlučila sama si voditi knjige kao obrtnik, molila bih Vas za cijenu knjigovodstvenog savjetovanja, da me uputite kako i što trebam voditi mjesečno/godišnje, ukoliko takve usluge nudite. Hvala i lijepi pozdrav, Marinela Sučevac
NAPOMENE: Uslužna djelatnost koja bi u prvoj godini, nakon par mjeseci iz pravnog oblika j.d.o.o. prešla na d.o.o. Uz spomenuto, tvrtka bi u drugoj polovici godine prešla i u sustav pdv-a. ( predlažemo aneks nakon te promjene u koliko je tarifa drugačija) OČEKIVANJA: eksport podataka u excel formatu ( zbog potrebe internog kontrolinga analitike kupaca i dobavljača ( kartice konta) te bruto bilancu poslati u xls fileu na vlasnika) , nakon obračuna plaća povratno poslati joppd potvrde
Poštovani, u procesu smo priprema za osnivanje d.o.o.-a koji bi se bavio poslovnim savjetovanjem i trenutno tražimo pružatelja knjigovodstvenih usluga. Poslovanje bi nam bilo jednostavno - imali bi do cca 10 izlazna računa i 15 ulaznih računa mjesečno (prosječno godišnje, na početku će biti puno manje), osnovnu IT opremu kao osnovna sredstva, dvoje zaposlenih. Ne bi se odmah prijavili u sustav PDV-a već nakon što dostignemo zakonski propisani prag vrijednosti obavljenih usluga. Usluga treba uključivati i obračun plaće, obračun poreza i ostalih javnih davanja, vođenje svih propisanih poreznih evidencija; komunikaciju, pripremu i dostavljanje potrebnih obrazaca Poreznoj upravi, izradu i predaju FINI osnovnih financijskih izvještaja, statističke izvještaje, obračun amortizacije i sl. Hvala unaprijed Srdačan pozdrav