Potrebno je da otvorim tvrtku u Hrvatskoj koja ce zaposljavati radnike sa Balkana iznajmljivati tvrtkama u EU. Interesuju me uslovi uposkjavanja radnika van EU i iz Hrvatske i uslovi za otvaranje. Potrebno je I dati ponudu za obavljanje svih knjigovodstvenih poslova za tu tvrtku uz pomoc oko ostalih potreba za zaposljavanje. Cijenu formirati sa uključenim konsultacijama.
firma je mlada(otvorena u 11mj prosle godine), gradevinska firma je u pitanju, trenutno nema puno posla oko vodenja knjiga i papira posto smo tek na pocetku i tek se probijamo na trziste. ima dvoje poslenih u firmi. trazim knjigovodstveni servis koji je upucen u stanje i kone te sve promjene u gradevinarstvu, servis koji ce odraditi posao profesionalno i koji je cijenom pristupačan te uvijek dostupan pitanja i savjete. znaci sve iznad kn mjesecno mi je puno.
Lijep pozdrav zelio bih doci u Hrvatsku sa svojom firmom ili otvoriti firmu dole, GmbH. Kao tvrdku Gradevinskog rada sa svim dozvolama naprimjer kljuc u ruke od temelja do useljenja objekta. Molim da mi odgovorite Koliko bi iznosilo novca i sta sve treba od papira. I da imam pravo uzimati radnike iz 3reci zemalja i Eurpske unije. Ja sam roden u Bosni i Hercegovini, a posjedujem austrijski pasos drzavljanstvo. Sa velikim iskustvom svog Posla. Znaci jedna gradevinska tvrdka sto bi imala pravo obavljati sve vrste djelatnosti. Lijep pozdrav od a iz Beca.
Pozdrav, kao fizička osoba planiram pokrenuti online webshop. Poslovanje će pravo ići preko rent a company servisa Winglio. Moja dobit biti će mi isplaćena sa njihovog računa na moj osobni privatni tekući račun. Zanima me moram li ja na primljeni iznos platiti porez? Nešto sam čitao po internetu, ali te informacije su zbunjujuće za nekoga tko je laik u tom području. Primjerice, piše da bi se to tretiralo kao isplata dividende za koju se plaća porez (Obrazac JOPPD). Ako Vas mogu zamolit za pojašnjenje procesa (laičko) koji bi bio potreban učiniti po primitku novca na moj tekući račun, u kojim intervalima bi se to trebalo činit (svaki put po primitku novaca, jednom godišnje?) te obavljate li Vi te usluge, te koliko ih naplaćujete?
Poštovani, zatvorila bih d.o.o. kojeg sam ja jedini vlasnik a koji u svom vlasništvu ima poslovnu građevinu te dionice turističkih tvrtki. Svu imovinu i novac prebacila bih na sebe kao vlasnika. Zanimalo bi me što mi je isplativije, da li da d.o.o proda tu građevinu i dionice pa da novce prebacim na sebe ili da građevinu i dionice s d.o.o prebacim na sebe pa da onda prodajem. Zanima me što sve trebam poplaćati (sada samo u % dok nemam procjenu imovine) tako da d.o.o. prestane postojati a sve čime ono raspolaže pređe kod mene kao vlasnika. Hvala i lp
poznavanje računovodstvenog i poreznog zakonodavstva, poznavanje računovodstvenih standarda, knjiženje URA, IRA, izvoda i drugih dokumenata, obračun plaća, ažurna obrada poslovnih isprava, samostalnost i odgovornost u obavljanju posla, ugovor na neodređeno s probnim periodom od 3 mjeseca, stabilna primanja uz mogućnost stimulacije, rad u mladom i dinamičnom timu
zaposlena sam za stalno, ali 5 mjeseci u godini radim za hrvatsku firmu koja radi za americku firmu - posao obrade informatickih podatkovnih paketa (statistike i video). za isplatu tih honorara (do 30 kn /god) uz stalni posao otvorila bih ili udrugu ili obrt . No, povrh toga bavim se i drugim poslovima : dizajn torbi i odjece, dizajn zvuka, (pirsanje), rad na festival (poslovi na ulazu na fest ili organizacijski poslovi) te organiziranjem kulturnih evenata. ne znam koja mi se forma vise isplati tj pri kojoj imam manje izdataka (porezi prirezi , zdravstveno. mirovinsko i ostalo) pa molim savjetovanje. Zanimaju me i neoporezive stavke poput isplata stipendije sportasima amaterima, troskovi prehrane, naknade za koristenje osobnog vozila u svrhu obavljanja posla. Dostupna sam iza 17h.
Bavimo se postavljanjem elektroinstalacija u Njemackoj. Htijeli bih knjigovodstvo za njemacku znaci platne liste, rjesavanje svih papira u vezi sa izaslanim radnicima i njihovim placama, porezima na place i na dohodak koji moramo prikazivati. Znaci knjigovodstveni servis koji zna voditi kompletne i potrebne papire za rad hrvatske firme u Njemackoj.
Djelatnost: Tvrtka će obavljati djelatnost pružanja usluge montaže elektroničkih komponenti poljoprivrednih strojeva u iznajmljenom prostoru u Republicu Hrvatskoj. Elektroničke komponente i sav popratni materijal dopremati će se od samoga kupca iz Republike Njemačke. Transport potrebnog materijala i isporuku gotovih sklopova će obavljati direktor ili radnik tvrtke osobnim automobilom dva puta mjesečno (relacija HR-DE-HR + noćenje). Postoji mogućnost korištenja uslužne djelatnosti transporta treće osobe. Očekivanja u narednih godinu dana: Nabava elektroničkih komponenti i popratnog materijala u Republici Hrvatskoj i isporuka gotovog proizvoda kupcu. Povećanje broja radnika na tri do pet, od kojih će jedan većinu vremena, cca. 20 dana mjesečno, provoditi u Njemačkoj. Ulaganja u prostorije tvrtke, alat i nabava transportnog vozila. Napomene: Direktor tvrtke je već zaposlen na puno radno vrijeme kod drugog poslodavca.
Poštovani, Bavim se autotaksi prijevozom trenutno sam jedini zaposlenik u vlastitom obrtu ,mogući su novi zaposlenici u budućem razdoblju kada se malo smiri ova pandemija. Trenutno knjigovodstvo ne pruža mi standardne uvijete ,stoga tražim nekog novog poput Vas,da moje knjige i poslovanje bude uredno ,ažurno i točno evidentirano. Najviše me muči to što se moraju poslati papiri na poreznu sada do kraja 2.mjeseca ,a moje trenutno knjigovodstvo kasni s tim i bojim se da neće to uspjeti obaviti te ne znam koje me zakosnske prepreke čekaju na tom području pa bi Vam bio vrlo zahvalan ,ako to možete Vi srediti i poslati kako bi moj obrt i dalje radio bez opterečenja. Unaprijed zahvaljujem! Lijepi pozdrav! Krešimir