Poštovani, registrirao sam tvrtku krajem prošle godine i ove godine ne očekujem previše faktura. Primarna djelatnost su organizirani paket aranžmani u nautičkom sektoru. Paket aranžman se sastoji od najma broda na 7 dana, usluga skipera, hrane i pića za goste, goriva i vezarine za brod. Brodove uzimam od chartera. Skiperi mi izdaju fakturu uglavnom preko obrta. Nemam zaposlenog, nisam u sustavu pdv-a. U potrazi sam za knjigovodstvenim servisom. Molim vas ponudu, Puno srdačnih pozdrava. Tibor
Firma je otvorena prije 3-4 mjeseca. Bavim se marketingom i izdavaštvom. Imam knjigovodstvo, dogovoren je iznos plaćanja na početku koji se promijenio. Više nisam zadovoljan. Uz to više nema minimalne plaće, nego je direktorska, a ja sam jedini zaposleni i direktor stoga su narasli doprinosi duplo. Molim Vašu ponudu.
Imam program (4D Wand) za robno i financijsko, tako da sam knjižim račune i izvode u financijsko. Od knjigovođe očekujem obraćun plaće, blagajne (jednom godišnje) i završni obračun. Tvrtka ima jednog zaposlenog. Imam i trgovački obrt koji radi sezonski, zadnji kvartal u godini. Posluje na isti način kao i d.o.o., sam knjižim knjigu primitaka i izdataka. Dosadašnja knjigovotkinja (otišla je u mirovinu) je dolazila 2 puta godišnje k meni u ured i napravila godišnji obračun (za obrt i firmu). Od novog knjigovodstvenog servisa očekujem isto, ili eventualno spajanje internetom na moje računalo.
Poštovana, kako smo tek u postupku otvaranja tvrtke i uzimanja poticaja za samozapošljavanje sa HZZ-a, trebala bi nam ponuda za računovodstvene usluge, koju bi priložili uz plan i troškovnik. Naravno, akon otvaranje firme bi trebali i knjigovodstvene usluge. U pitanju su telekomnikacije, tehnika, prodaja i konzultacije.
Poštovani, planiram osnovati firmu iz potrebe korištenja sredstava preko burze. Potrebna mi je ponuda. Naravno, ukoliko bi ponuda bila adekvatna, sam bih vas angažiro za daljnju suradnju. Djelatnosti kojima ću se baviti su Elektroinstalaciski radovi i servisi klima uređaja. I ime je u procesu sa ostalim. Kontakt: Ivan Delić
Dobar dan. Pisem u ime jednog mog prijatelja talijanskog drzavljanstva koji bi zelio u Hrvatskoj otvoriti jednu firma doo i zelio bi znati sve troskove otvaranja i odrzavanja u toku citave godine. Naime on je zainteresiran za otvaranje jedne web stranice za upoznavanje izmedju osoba (incontri) i sjediste bi bilo u hrvatskoj ali bi sa web stranicama najvise radio u Italiji ali i u citavoj Evropi. U ockivanju vase ponude srdacan pozdrav
Područje rada obrta je restauracija te građevinski i umjetnički radovi. Izlaznih računa će biti malo. 3-4 godišnje jer je takav tip posla. Postoji mogućnost prelaska iz "paušalnog" u "obični" obrt zbog mogućeg potpisivanja ugovora sa svotom većom od zakonski dopuštene za paušalni obrt. Također broj radnika će varirati ovisnomo dinamici posla (1-3). Otvoreni smo prije mjesec dana. Slobodno me kontaktirajte mailom ili telefonom. Lijep pozdrav, Sven Hercegovac
Firma je Uber partner, zaposljavamo vozace koji voze preko naseg j.d.o.o i njima uzimamo proviziju i isplacujemo njihovi tjednu zaradu koju nam uber uplacuje svaki tjedan. Ocekujemo da nam pomogne u svima stvarima sto se tice papira(knjiga). Kada nam treba ugovor da ne moramo sami pisat ugovor, kad nam treba obracun place da ne moramo sami razbijat glavu s porezima prirezima. Novi smo u poslu pa nam treba neko odgovoran. Trenutno imamo 2 zaposlena, mislimo povecat do 15 ljudi.
Zadruga ima zaposlenog blagajnika koji vodi obračun plaća za sve zaposlene, obračun PDV-a, Ura/Ira, itd u programu Synesis, dakle traži se knjigovodstveni servis s licencom za predaju papira te godišnjeg financijskog izvještaja. Ono što nas zanima je okvirna mjesečna naknada takvog knjigovodstvenog servisa. Hvala unaprijed, LP
Poštovani, Pod broj izdanih faktura naveo sam 0, budući da ništa ili gotovo ništa ne fakturiramo nikome. Međutim, imamo jedno maloprodajno mjesto (štand) sa fiskalnom blagajnom na kojem se tijekom turističke sezone (01.05.-01.11.) izdaju fiskalizirani računi, pa za tu blagajnu imamo jedno skupno izvješće (saldo blagajne na kraju dana) dnevno. Pod broj primljenih računa mjesečno naveo sam oko 5, jer od primljenih faktura mjesečno imamo: račun za fiskalne blagajne, račun od vas (knjigovodstva), te fakture od dobavljača koje stižu ovisno o broju narudžbi. Broj zaposlenih varira od mjeseca do mjeseca, 1 do 2. Na koncu, SVE što sam naveo odnosi se za razdoblje turističke sezone (6,7,8 i 9 mjesec), nešto malo u svibnju i studenom, a van tog razdoblja nema NIKAKVIH aktivnosti (dakle, ni ulaznih ni izlaznih faktura, ni obračuna plaća, niti išta drugo...). Dosada smo poslovali putem obrta i plaćali smo naknadu od ,00 Kn mjesečno za vođenje knjiga, te bismo željeli ostati u tom cjenovnom rangu. Molim vašu ponudu. Srdačan pozdrav! P.S. Budući da smo već počeli sa poslovanjem, ponuda bi nam dobro došla već danas!