max xyz j.d.o.o.

Čakovec
Knjigovodstveni servisi
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/2
5+
Godina na tržištu
5+
Broj zaposlenih

Drugi izvođači u blizini Čakovca

Druge usluge u Čakovcu i okolici

Nedavni upiti

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1000
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 20
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, Bavim se autotaksi prijevozom trenutno sam jedini zaposlenik u vlastitom obrtu ,mogući su novi zaposlenici u budućem razdoblju kada se malo smiri ova pandemija. Trenutno knjigovodstvo ne pruža mi standardne uvijete ,stoga tražim nekog novog poput Vas,da moje knjige i poslovanje bude uredno ,ažurno i točno evidentirano. Najviše me muči to što se moraju poslati papiri na poreznu sada do kraja 2.mjeseca ,a moje trenutno knjigovodstvo kasni s tim i bojim se da neće to uspjeti obaviti te ne znam koje me zakosnske prepreke čekaju na tom području pa bi Vam bio vrlo zahvalan ,ako to možete Vi srediti i poslati kako bi moj obrt i dalje radio bez opterečenja. Unaprijed zahvaljujem! Lijepi pozdrav! Krešimir

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Da
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Start up temeljem samozapošljavanja, drvoprerađivačka industrija 16.10, itd. Kupuju se trupci od Hrvatskih Šuma, pile se, suše i dalje obrađuju za potrebe proizvodnje konstruktivnih elemenata geodetskih kupola. U prve dvije godine očekuje se samo jedan zaposleni, a eventualne povremene potrebe za radnom snagom mogu se pokriti na razne načine. Direktor poduzeća stalno je zaposlen u drugoj tvrtki pa u ovoj ne prima plaću.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 700
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 700
  • Broj zaposlenih: 1200
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, Usluge za koje trebamo ponude su sljedeće : Računovdstveni poslovi : unošenje točnih i pravovremenih financijskih transakcija i podataka u računovodstveni sustav i naš sustav SAP obračun PDV-a i podnošenje zahtjeva za povrat obavljanje mjesečnog procesa zatvaranja i izvještavanja - knjiženja s pravilima klijenata Knjiženje, prijenos, usklađivanje unutar grupe , pregled prihoda, izvještaji za upravu usklađivanje salda s klijentima priprema stanja dugovanja dobavljača i klijenata izvještaji periodičnog bilježenja ukalkuliranih stavaka financijskim kontrolorima održavanje evidencije dugotrajne imovine periodično bilježenje ukalkuliranih stavki i rezervacija usklađenje bankovnih računa ispostava financijskih izvješća komunikacija na engleskom vezano za promjene o računovodstvenim politikama, obavezama i sl. praćenje dostupnog gotovog novca priprema bruto bilance, računa dobiti i gubitka, povezanih izvješća za godišnje izvješće te pružanje podrške tijekom procesa godišnje revizije pravovremeno podnošenje zakonskih izvješća vlastima Vanjsko trgovinsko poslovanje vođenje nadzorne knjige prijava HNB ino uplate prijava inokredita HNB - namjera, registracija ugovora, praćenje priljeva i odljeva Izdrada mjesečnih izvješća mjesečna, tromjesečna i godišnja izvješća statistička izvješća izvješća prema zahtjevu Također, radimo u sustavu SAP tako da bi ponuda trebala sadržavati i rad u programu SAP. Hvala Lp

Porezno savjetovanje

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: /
  • Broj primljenih računa / mjesečno: /
  • Broj zaposlenih: 17
  • Obveznik PDV-a?: Da

Zapravo se sada radi o obrascu " Izjava fizicke osobe o izvorima stjecanja imovine ".... trebamo savjet oko tog obrasca jer imamo rok 8 dana za predaju ....obrt ima trenutno 17 zaposlenih a vlasnik je zaposlen u drugom obrtu....znaci trebamo nekoga da nas posavjetuje oko tog obrasca pa i kasnije u svezi poreza i poreznih propisa....

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Da

Postovanje, Firma jos nije aktivna. Potreban nam je knjigovodja trenutno samo za predavanje mjesecnog pdv obrasca. Molila bih za ponude. Kad pokrenemo firmu, ocekujemo mjesecno pisanje racuna od cca €5.,00 (za ovaj iznos pise se svega 1 do 3 racuna) Radi se o podvodnim i tunelskim radovima. Dvoje zaposlenih. Molim i za ponudu ukupnih knjigovodstvenih radova kada se sve pokrene Hvala, Marina Kindl Molila bih da se sva daljnja komunikacija odvija putem vec poznate email adrese. Hvala

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: OPG
  • Proizvodno poduzeće: Da
  • Broj izdanih računa / mjesečno: /
  • Broj primljenih računa / mjesečno: /
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, Moj sin (20g) nositelj je OPG a. Zadnje dvije godine sadimo vinograde i pripremamo se za sadnju iduću godinu na proljeće, a krajem godine planiramo vino pustiti u proizvodnju. On sebi uplaćuje doprinose, mislim do ,00 kn mjesečno, Međutim, kako bi htio tražiti kredit ili kreditnu karticu potrebne su mu platne liste. Koliko znam za to mora biti porezni obveznik, ispuniti RPO obrazac, što dalje?? Da li je to isto kao obrt ili? Da li je uopće moguće tražiti bilo šta ako je nositelj, zaposlenik u OPG u? Još nisam nikoga uspjela naći tko bi mi pomogao vezano za OPG? Molila bih vas za pomoć ako je moguće! Unaprijed hvala,

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, molim Vas za okvirnu mjesečnu cijenu vođenja knjiga obrtima. Obrt će biti jednostavan, radi se o administrativnim uslugama. Ako sve vodite preko e obrti, bilo bi Vam potrebno dati punomoć/preko fine dobiti podatke za logiranje, ili kako to točno ide? Također, ako bi se odlučila sama si voditi knjige kao obrtnik, molila bih Vas za cijenu knjigovodstvenog savjetovanja, da me uputite kako i što trebam voditi mjesečno/godišnje, ukoliko takve usluge nudite. Hvala i lijepi pozdrav, Marinela Sučevac

Porezno savjetovanje

  • Pravni oblik tvrtke: drugo
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, trenutno radim kod poslodavca (puno radno vrijeme) gdje se plaćaju porez i svi doprinosi za mene. Imat ću dodatni redoviti drugi dohodak direktno iz inozemstva. Riječ je o mjesečnom iznosu za koji vjerujem nije isplativo otvarati paušalni obrt, barem ne za sada. Dohodak se može klasificirati kao autorsko, a ne samo kao obično djelo. Trebam porezno savjetovanje: -kako točno ispuniti i prijaviti se u RPO za drugi dohodak izravno iz inozemstva (bez otvaranja obrta, ili ičeg drugog) -primjer ispunjavanja JOPPD obrasca za moj slučaj -na koje račune, kako i kada uplatiti porez (prirez) i doprinose. Srdačan pozdrav, LC

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1-5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 1-5
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

NAPOMENE: Uslužna djelatnost koja bi u prvoj godini, nakon par mjeseci iz pravnog oblika j.d.o.o. prešla na d.o.o. Uz spomenuto, tvrtka bi u drugoj polovici godine prešla i u sustav pdv-a. ( predlažemo aneks nakon te promjene u koliko je tarifa drugačija) OČEKIVANJA: eksport podataka u excel formatu ( zbog potrebe internog kontrolinga analitike kupaca i dobavljača ( kartice konta) te bruto bilancu poslati u xls fileu na vlasnika) , nakon obračuna plaća povratno poslati joppd potvrde

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 15
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, u procesu smo priprema za osnivanje d.o.o.-a koji bi se bavio poslovnim savjetovanjem i trenutno tražimo pružatelja knjigovodstvenih usluga. Poslovanje bi nam bilo jednostavno - imali bi do cca 10 izlazna računa i 15 ulaznih računa mjesečno (prosječno godišnje, na početku će biti puno manje), osnovnu IT opremu kao osnovna sredstva, dvoje zaposlenih. Ne bi se odmah prijavili u sustav PDV-a već nakon što dostignemo zakonski propisani prag vrijednosti obavljenih usluga. Usluga treba uključivati i obračun plaće, obračun poreza i ostalih javnih davanja, vođenje svih propisanih poreznih evidencija; komunikaciju, pripremu i dostavljanje potrebnih obrazaca Poreznoj upravi, izradu i predaju FINI osnovnih financijskih izvještaja, statističke izvještaje, obračun amortizacije i sl. Hvala unaprijed Srdačan pozdrav