MARINI d. o. o.

Rijeka
Knjigovodstveni servisi
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/2
10+
Godina na tržištu

Drugi izvođači u blizini Rijeke

Druge usluge u Rijeci i okolici

Nedavni upiti

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: OPG
  • Proizvodno poduzeće: Da
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 6
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 6
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Da

Pozdrav OPG smo u sustavu PDV-a, Nemamo zaposlenih u opg-u sve radove obavljamo unutar obitelji. Zposleni smo u drugim pravnim subjektima pa trebamo osim računovodstva za opg godišnju prijavu poreza za nositelja opg-a. Kao destilerija dužni smo prijavljivati proizvedene količine alkohola carini. Odgovaralo bi nam računovodstvo koje posjeduje vjerodajnice za obavljanje istog.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 12
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Pružam računovodstvene usluge koje uključuju financijsko i materijalno knjigovodstvo, obračun plaća, knjigovodstvo obrta i neprofitnih organizacija. Očekujem ozbiljne klijente koji podmiruju svoja dugovanja prema državi, koji na vrijeme dostavljaju dokumentaciju i koji pravovremeno plaćaju sva dugovanja, uključujući uslugu knjigovodstva. Što se posljednjeg tiče, račun se izdaje prvog u mjesecu za prethodni mjesec i plaća se do 10-og u mjesecu. Cijena se dogovara kad se usmenim dogovorom precizira broj zaposlenih, količina mjesečnih računa, tip trgovačkog društva, obrta ili udruge...Kod subjekata koji posluju sezonski, cijena je naravno van sezone niža. Molim samo ozbiljne ponude. Broj upita za koje želim da mi mjesečno proslijedite ću vam javiti kad se službeno registriram, sljedeći tjedan.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 250
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 100
  • Broj zaposlenih: 15
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, MZA-TRANSPORTI D.O.O. u potrazi je za knjigovodstvenim servisom. Poduzeće ima mjesečno do 15 zaposlenih, UR-a, IRA-a.  Imamo unutarnje knjigovodstvo, koje knjiži ulazne /izlazne račune i bankovne izvode, te se koristimo Synesisom. Potrebno je da se knjigovodstvo koristi Synesis sustavom, te ima mogućnost spojiti se putem servera. molimo Vas ponudu za knjigovodstvene usluge:  -Knjiženje ulaznih/izlaznih računa- po potrebi  -Knjiženje bankovnih izvoda- po potrebi  -Ostala knjiženja putem temeljnice  -Mjesečni/tromjesečni obračun PDV-a -Kompletna priprema - izrada GIF-a i popratne dokumentacije(Godišnje izvješće o porezu na dobitOdluka o prihvaćanju financijskog izvješća , Odluka o raspodjeli dobitka/gubitka, Financijska izvješća (Bilanca, Račun dobiti i gubitka, Novčani tok), te izrade potrebnih statističkih obrazaca.  -Obračun plaća i drugih oporezivih i neoporezivih primitaka- uključujući obračunsko administrativnih poslova vezanih uz place i porez na dohodak (potvrda stanja na HZMO i HZZO, odjave i prijave radnika, otpremnina, priprema za mirovinu, ispravke i uskladenja JOPPD obrazaca i uplata, korekcije i uskladenja sa zaduženjima u poreznoj upravi, SNU obrazac)

Porezno savjetovanje

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Imam paušalni obrt za trepavice,a zaposlena sam na 4 sata u firmi koja mi uplaćuje doprinose za zdravstveno i mirovinsko osiguranje. Zanima me da li sam ja dužna uplaćivati navedene doprinose.U početku , kada sam otvarala paušalni obrt, bila sam nezaposlena i kao takva sam dobila rješenje da uplaćujem te doprinose. Nakon 2 mj.pokazalo se da imam jako malo posla, pa sam se zaposliti makar na 4 sata kako bih bar nešto zaradila. Hvala na odgovoru. Lp.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 5
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Tvrtka se bavi projektiranjem elektroinstalacija, 99% klijenata su pravne osobe (arhitekti), te većinu računa izdajemo sa prijenosom porezne obveze. Jedini zaposleni je direktor koji radi 8h u drugoj pravnoj osobi kao projektant, a u tvrtki je prijavljen na rad dodatno 5h tjedno uz dozvolu poslodavca kod kojeg je zaposlen na 8h.

Porezno savjetovanje

  • Pravni oblik tvrtke: slobodna djelatnost
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj zaposlenih: 0

Namjeravam upisati u RPO samostalnu djelatnost stečajnih upravitelja. Iznos primitaka mi varira iz godine u godinu. Npr. ove god će biti oko .,00 kn a iduće možda 70.,00. Nagrade SU nisu oporezive PDV-om a one su mi 99% primitka. Načelno imam kalkulaciju i šaljem je u prilogu. Plus puno veći troškovi koji nisu navedeni u tablici i plus porez na kapitalne dobitke kod dobitaša, ali kolege mi tvrde da nema kapitalnih dobitaka kod samostalne djelatnosti drugog dohotka u sustavu PD. Hitno moram odlučiti koji način oporezivanja odabrati pa me zanima me čuti mišljenje naročito u dijelu u kojem ispada da je najpovoljnije imati samostalnu djelatnost uz radni odnos i biti dobitaš.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: udruga
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 8
  • Broj zaposlenih: 0

Javljam se kao predsjednik nogometnog kluba Hrvatski bojovnik iz Mokrica Miholečkih. Naime, potreban nam je knjigovodstveni servis preko kojeg bismo vršili plaćanja (najčešće nogometnih sudaca). Radi se o cca 8-10 naloga mjesečno. Molim Vas povratnu informaciju u što kraćem roku. Za sva pitanja stojim na raspolaganju.

Porezno savjetovanje

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Da
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 20
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 10
  • Obveznik PDV-a?: Da

turističke usluge-radimo PPO (sve jasno) usluge smještaja sezonskih radnika-tu imamo tumačenje Porezne Uprave da izlazne račune za smještaj radnika idu +25%PDV-a bez obzira imaju li iznajmljivači rješenje o kategorizaciji ili nemaju? Radimo po uputama, iako je moje pitanje možemo li poslovanje sa iznajmljivačima koji imaju rješenje o kategorizaciji voditi PPO putničkih agencija za turizam i radnike a iznajmljivači koji nemaju rješenje o kategorizaciji raditi po Ugovoru o najmu, u svoje ime i za svoj račun sa izlaznim računima uvećanim +25%?

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Da
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1000
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 225
  • Broj zaposlenih: 34

Poštovana, mi smo sadašnjost d.o.o. , naša djelatnost je prema NKD-u 58.11 Izdavanje knjiga i trebali bi zbog organizacijskih promjena dio poslova dati van kuće. Pa smo u fazi traženja najpovoljnije ponude za vanjske računovodstvene usluge. Poslove za koje nam treba vanjska usluga je: 1.Provjera i obračun mjesečnog PDV-a, knjiženje PDV obrasca u financijsko i slanje na poreznu upravu : PDV obrasca, PDV-S obrasca, Obrazac ZP, i prema potrebi obrazac PPO (on je tromjesečan ako ima ) 2.Knjiženje-prijenos robnih dokumenata u financijsko-mjesečno 3.Usklađivanje stanja skladišta -robnog stanja sa financijskim mjesečno 4.Obračun proizvodnje mjesečno po mjestima troška ( broj novih naslova mjesečno cca od 5 do 10) 5.Unos osnovnih sredstava, obračun amortizacije mjesečno ( cca 5-10 novih osnovnih sredstava godišnje) 6.Knjiženje plaća i autorskih u financijsko 7.Završni GFI račun, PD obrazac, obračun TZ, Obračun šume,Fina -statistika, Fina-javna objava i Bilješke za revizijsko mišljenje, suradnja sa revizijom. Svi ostali računovodstveni poslovi odrađuju se s postojećim djelatnicima unutar kuće (plaće, autorski honorari, prijave odjave s HZMO-a, knjiga URA, IRA, salda konti kupaca i dobavljača, kartično poslovanje, platni promet) za to ne treba vanjska usluga. Imamo: -Godišnje 2. ulaznih računa -Godišnje 12. izlaznih računa -Godišnje oko cc 70 novih naslova -prosječno 42 zaposlena

Porezno savjetovanje

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 3000
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 20
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Do Vas smo došli po preporuci Deana Pilipovića iz GLS kurirske službe sa kojom započinjemo saradnju u Hrvatskoj. je firma koja trenutno posluje u Srbiji, a plan je da se poslovanje od juna proširi na Hrvatsku. je platforma koja omogućava ljudima da pokrenu online prodaju proizvoda (npr. majica) sa svojim dizajnom. Dakle, korisnik se registruje, kerira prodavnicu, odabere proizvod koji ima u ponudi i doda željeni dizajn na proizvod, zatim objavi taj proizvod na prodavnicu i može da započne sa prodajom. Trenuno u Srbiji, kada kupac poruči proizvod sa prodavnice korisnika platforme, prihvata porudžbinu, radi štampu na poručenim proizvodima, pakuje i šalje proizvod kupcu. Kupac kuriru plaća u kešu, a kurirska služba novac uplaćuje korisniku platforme, sa čije je prodavnice kupac kupio proizvod. posao obavlja u ime i za račun korisnika platforme. firma iz Srbija pruža prethodno navedenu uslugu korisnicima iz Srbije i Hrvatske, za sve prodaje u Srbiji, koje napravi korisnik platforme iz Srbije ili korisnik platforme iz Hrvatske. firma iz Hrvatske pruža prethodno navedenu uslugu korisnicima iz Srbije i Hrvatske, za sve prodaje u Hrvatskoj, koje napravi korisnik platforme iz Srbije ili korisnik platforme iz Hrvatske. Pošto kurirska služba u Hrvatskoj ne nudi u okviru svog poslovanja mogućnost uplate novca direktno na račune korisnika platforme u Hrvatskoj, već novac od prodaje uplaćuje na račun firme iz Hrvatske, zanima nas da li i kako firma iz Hrvatske može novac prosediti korisniku platforme iz Hrvatske, jer radi u ime i za račun korisnika platforme. Dobili smo informaciju da je ovo moguće uraditi, međutim zanima nas kako ovo operativno sprovesti. Pitanja koja nas zanimaju vezano za rad u ime i za račun korisnika su: - Da li HR može da prosleđuje novac koji dobije od kurirske službe Dizajneru (fizičkom i pravnom licu)? Kako se to sprovodi administrativno (dokumentacija, knjigovodstvo i sl.)? - Da li HR ima obavezu da obračuna porez i doprinose prije nego što proslijedi novac dizajneru? (Dizajner samo koristi platformu kao infrastrukturu za sopstveno bavljenje trgovinom) - Da li HR može da zadrži svoj dio novca, a ostatak proslijedi dizajneru (kompenzacija)? Kako se to sprovodi administrativno (dokumentacija, knjigovodstvo i sl.)? Takođe imamo nedoumice u pogledu izdavanja i forme računa u odnosima - korisnik i korisnik - kupac. Kakav račun se izdaje u sledećim slučajevima: RS -> KorisnikHR HR -> KorisnikRS HR -> KorisnikHR KorisnikRS -> Kupac HR KorisnikHR -> KupacRS KorisnikHR -> KupacHR Kakve su obaveze u pogledu fiskalizacije u Hrvatskoj? (Dobili smo informaciju da se fiskalizuju samo računi za kartično plaćanje. Čak ako je u pitanju plaćanje preko PayPala ili kartično plaćanje preko PayPala ili sličnog procesora, nema potrebe za fiskalizacijom? Ukoliko mislite da nam možete pomoći u definisanju odgovora na pitanja koja smo naveli, zanima nas da li nudite konsultantske usluge i da li bi se u narednim danima mogli čuti preko video poziva, kako bismo dodatno prošli kroz detalje rada platforme?