Namjeravam upisati u RPO samostalnu djelatnost stečajnih upravitelja. Iznos primitaka mi varira iz godine u godinu. Npr. ove god će biti oko .,00 kn a iduće možda 70.,00. Nagrade SU nisu oporezive PDV-om a one su mi 99% primitka. Načelno imam kalkulaciju i šaljem je u prilogu. Plus puno veći troškovi koji nisu navedeni u tablici i plus porez na kapitalne dobitke kod dobitaša, ali kolege mi tvrde da nema kapitalnih dobitaka kod samostalne djelatnosti drugog dohotka u sustavu PD. Hitno moram odlučiti koji način oporezivanja odabrati pa me zanima me čuti mišljenje naročito u dijelu u kojem ispada da je najpovoljnije imati samostalnu djelatnost uz radni odnos i biti dobitaš.
Javljam se kao predsjednik nogometnog kluba Hrvatski bojovnik iz Mokrica Miholečkih. Naime, potreban nam je knjigovodstveni servis preko kojeg bismo vršili plaćanja (najčešće nogometnih sudaca). Radi se o cca 8-10 naloga mjesečno. Molim Vas povratnu informaciju u što kraćem roku. Za sva pitanja stojim na raspolaganju.
turističke usluge-radimo PPO (sve jasno) usluge smještaja sezonskih radnika-tu imamo tumačenje Porezne Uprave da izlazne račune za smještaj radnika idu +25%PDV-a bez obzira imaju li iznajmljivači rješenje o kategorizaciji ili nemaju? Radimo po uputama, iako je moje pitanje možemo li poslovanje sa iznajmljivačima koji imaju rješenje o kategorizaciji voditi PPO putničkih agencija za turizam i radnike a iznajmljivači koji nemaju rješenje o kategorizaciji raditi po Ugovoru o najmu, u svoje ime i za svoj račun sa izlaznim računima uvećanim +25%?
Poštovana, mi smo sadašnjost d.o.o. , naša djelatnost je prema NKD-u 58.11 Izdavanje knjiga i trebali bi zbog organizacijskih promjena dio poslova dati van kuće. Pa smo u fazi traženja najpovoljnije ponude za vanjske računovodstvene usluge. Poslove za koje nam treba vanjska usluga je: 1.Provjera i obračun mjesečnog PDV-a, knjiženje PDV obrasca u financijsko i slanje na poreznu upravu : PDV obrasca, PDV-S obrasca, Obrazac ZP, i prema potrebi obrazac PPO (on je tromjesečan ako ima ) 2.Knjiženje-prijenos robnih dokumenata u financijsko-mjesečno 3.Usklađivanje stanja skladišta -robnog stanja sa financijskim mjesečno 4.Obračun proizvodnje mjesečno po mjestima troška ( broj novih naslova mjesečno cca od 5 do 10) 5.Unos osnovnih sredstava, obračun amortizacije mjesečno ( cca 5-10 novih osnovnih sredstava godišnje) 6.Knjiženje plaća i autorskih u financijsko 7.Završni GFI račun, PD obrazac, obračun TZ, Obračun šume,Fina -statistika, Fina-javna objava i Bilješke za revizijsko mišljenje, suradnja sa revizijom. Svi ostali računovodstveni poslovi odrađuju se s postojećim djelatnicima unutar kuće (plaće, autorski honorari, prijave odjave s HZMO-a, knjiga URA, IRA, salda konti kupaca i dobavljača, kartično poslovanje, platni promet) za to ne treba vanjska usluga. Imamo: -Godišnje 2. ulaznih računa -Godišnje 12. izlaznih računa -Godišnje oko cc 70 novih naslova -prosječno 42 zaposlena
Do Vas smo došli po preporuci Deana Pilipovića iz GLS kurirske službe sa kojom započinjemo saradnju u Hrvatskoj. je firma koja trenutno posluje u Srbiji, a plan je da se poslovanje od juna proširi na Hrvatsku. je platforma koja omogućava ljudima da pokrenu online prodaju proizvoda (npr. majica) sa svojim dizajnom. Dakle, korisnik se registruje, kerira prodavnicu, odabere proizvod koji ima u ponudi i doda željeni dizajn na proizvod, zatim objavi taj proizvod na prodavnicu i može da započne sa prodajom. Trenuno u Srbiji, kada kupac poruči proizvod sa prodavnice korisnika platforme, prihvata porudžbinu, radi štampu na poručenim proizvodima, pakuje i šalje proizvod kupcu. Kupac kuriru plaća u kešu, a kurirska služba novac uplaćuje korisniku platforme, sa čije je prodavnice kupac kupio proizvod. posao obavlja u ime i za račun korisnika platforme. firma iz Srbija pruža prethodno navedenu uslugu korisnicima iz Srbije i Hrvatske, za sve prodaje u Srbiji, koje napravi korisnik platforme iz Srbije ili korisnik platforme iz Hrvatske. firma iz Hrvatske pruža prethodno navedenu uslugu korisnicima iz Srbije i Hrvatske, za sve prodaje u Hrvatskoj, koje napravi korisnik platforme iz Srbije ili korisnik platforme iz Hrvatske. Pošto kurirska služba u Hrvatskoj ne nudi u okviru svog poslovanja mogućnost uplate novca direktno na račune korisnika platforme u Hrvatskoj, već novac od prodaje uplaćuje na račun firme iz Hrvatske, zanima nas da li i kako firma iz Hrvatske može novac prosediti korisniku platforme iz Hrvatske, jer radi u ime i za račun korisnika platforme. Dobili smo informaciju da je ovo moguće uraditi, međutim zanima nas kako ovo operativno sprovesti. Pitanja koja nas zanimaju vezano za rad u ime i za račun korisnika su: - Da li HR može da prosleđuje novac koji dobije od kurirske službe Dizajneru (fizičkom i pravnom licu)? Kako se to sprovodi administrativno (dokumentacija, knjigovodstvo i sl.)? - Da li HR ima obavezu da obračuna porez i doprinose prije nego što proslijedi novac dizajneru? (Dizajner samo koristi platformu kao infrastrukturu za sopstveno bavljenje trgovinom) - Da li HR može da zadrži svoj dio novca, a ostatak proslijedi dizajneru (kompenzacija)? Kako se to sprovodi administrativno (dokumentacija, knjigovodstvo i sl.)? Takođe imamo nedoumice u pogledu izdavanja i forme računa u odnosima - korisnik i korisnik - kupac. Kakav račun se izdaje u sledećim slučajevima: RS -> KorisnikHR HR -> KorisnikRS HR -> KorisnikHR KorisnikRS -> Kupac HR KorisnikHR -> KupacRS KorisnikHR -> KupacHR Kakve su obaveze u pogledu fiskalizacije u Hrvatskoj? (Dobili smo informaciju da se fiskalizuju samo računi za kartično plaćanje. Čak ako je u pitanju plaćanje preko PayPala ili kartično plaćanje preko PayPala ili sličnog procesora, nema potrebe za fiskalizacijom? Ukoliko mislite da nam možete pomoći u definisanju odgovora na pitanja koja smo naveli, zanima nas da li nudite konsultantske usluge i da li bi se u narednim danima mogli čuti preko video poziva, kako bismo dodatno prošli kroz detalje rada platforme?
Poštovani, društvo smo koje se bavi upravljanjem i održavanjem zgrada te pružanjem građevinskih usluga kao i prodajom robe (tranzit) uz knjizenje ura,ira,izvoda, obracuna place jos predajemo JOPPD za drugi dohodak za 27 predstavnika stanara (sami radimo obracun) imamo jedan poslovni racun i godisnji promet od .€ za sva dodatna pitanja molim Vas kontaktirajte me putem maila Hvala
Tvrtka je u procesu regstracije. Primarno bavit ce se najmom motornih vozila i pruzanjem raznih usluga. Dok se posao ne razvije i ne definira tesko je reci koliki ce promet imati i koliko racuna ce biti izdavano na mjesecnoj bazi pa je u obrascu naveden okviran broj. Drustvo je prijavljeno na oporezivanje po prometu ako vam sto to znaci. U pocetku ce imati jednog, maksimalno dva zaposlena kroz koji mjesec.
Tražim knjigovodstveni servis za vođenje knjige prometa sa jako malim prometom, zasada izdam svega do 10 računa mjesečno. Paušalni obrt imam dvije godine, dosada sam sama vodila knjigu prometa, ali bi htjela prebaciti na neki servis jer mislim da će se promet početi povećavati, a nisam osobno iskusna u zakonima ni normama knjigovodstva.
Imamo vlastiti prostor, zbog čega je potrebno voditi dvostruko knjigovodstvo. Primamo knjige i brošure iz donacija (koje dijelimo besplatno) za koje je također potrebno voditi materijalno knjigovodstvo. Knjigovodstveni servis treba biti na području užeg centra grada Rijeke, ili u istočnom dijelu. Može i na periferiji isključivo istočno od Rijeke (Čavle, Kukuljanovo, Bakar).
Radi se o ugostiteljskom objektu koji radi sezonski, restoran i konoba na otoku Prviću. Početak rada je u svibnju do kraja listopada. U ostalom periodu godine ima tek par izlaznih računa. Očekujem nekoga s iskustvom vođenja ugostiteljskih objekata, spremnog na suradnju, tko može savjetovati kako ostvariti uštede u poslovanju. Hvala!