Poštovani, moje ime je , a na čelu sam tvrtke Rewind doo, koja se bavi turističkim aktivnostima. Trenutno smo u potrazi za stručnim računovodstvenim servisom koji bi mogao adekvatno upravljati našim financijskim operacijama. Naša tvrtka specijalizirana je za turizam, stoga bi nam bio od velike pomoći računovodstveni servis koji je upoznat s financijskim aspektima i zakonodavstvom turističke industrije, posebno turističkih agencija. Potrebno nam je stručno vođenje računovodstva, praćenje novčanih tokova, obrada poreznih obveza, kao i stručni savjeti za optimizaciju poslovanja. Također, bitno nam je da odabrani servis ima dobru komunikaciju, te da je dostupan za konzultacije i pravovremene odgovore na naše upite. Ako smatrate da vaša tvrtka ispunjava ove uvjete, volio bih dogovoriti sastanak kako bismo produbili detalje naše potrebe i vidjeli kako bismo mogli surađivati. Unaprijed hvala na vašem vremenu i radujem se vašem odgovoru. S poštovanjem, Rewind doo
bavimo se uslugom transporta robe u Njemačkoj, Austriji i Nizozemskoj. Radimo sa jednim dobavljačem u Njemačkoj koji nam isplaćuje za uslugu. Većina djelatnika je na terenu (vozači) kojima isplaćujemo osnovicu + isplata po putnim nalozima. Putni nalozi se izrađuju ovdje. Potreban je obračun plaće, a isplatu radimo mi. Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju.
Poštovanje, treba mi pomoć od 15.06. do 01.10. da se mojim klijentima, stranci koji turistički iznajmljuju stanove preko mene te imaju kategorizaciju na svoje ime - pa su automatski kao nerezidenti u sustavu PDVa, - obračunava mjesečni PDV. Manji posao koji želim super platiti tijekom ljeta. Znači još jednom radi se o: 1. pogledati od kuda je rezervacija 2. obranučati točan pdv 3. unijeti PDV u eporeznu 4. unijeti ulazne račune (kojih je malo, voda, struja i internet) Hvala unaprijed Marko Šutanovac
Investiranje u kupnju zemljišta i gradnju apartmanskih zgrada. Za prvu ruku vlastitim sredstvima, a kasnije prikupljanjem sredstava i vođenjem projekta. Za sada osim kupnje zemljišta pa do građevinske dozvole za prvi objekt ne bi bilo prometa (osim troškova izrade parcelizacije, projekta i građevinske). I inače promet ne bi bio značajan po broju računa, a niti se ne planira imati zaposlenu osobu. Vlasnik je zaposlen na plaću koja je veća od minimalne direktorske tako da nema doprinosa. Glavno očekivanje uz vođenje računa je porezno savjetovanje uz samu djelatnost investiranja u gradnju I prodaju nekretnina. Uz to bili bi voljni priječi i sa obrtom u osiguranju koji je ove godine izašao iz paušalnog oporezivanja. Samo je vlasnica zaposlena u obrtu. Broj mjesečnih računa cca 5. Potrebna i izrada izvještaja za HANFA-u. Zaključak: dobivaju se dva klijenta, d.o.o. i obrt.
Davanja za uslugu knjigovodstva, računovodstva do 50€ mjesečno. Kao refleksoterapeut i sama u aktivnosti, mogu voditi tablicu izlaznih računa, trebam po potrebi savjetovanje u vezi nacina naplate, upute, obavijesti u vezi sa zakonom i mojim duznostima prema državi, ministarstvima i drugim tijelima kojima moram odgovarati.
Djelatnost tvrtke je gospodarenje otpadom, usluga zbrinjavanja otpada. Rad u Panteon knjigovodstvenom programu koji posjedujemo. Potrebna nam je usluga knjigovodstvenog servisa u više opcija: 1. dolazak djelatnika servisa na lokaciju tvrtke (4 sata dnevno ) 2. naš unos podataka, a obračuni i ostala obrada podataka i izrada propisanih izvješća uključujući završni račun od strane servisa. U svakom slučaju potrebna je komunikacija radi odabira najbolje ponude i opcije rada.
Poštovani, Planiram otvoriti paušalni obrt za pružanje usluga individualnog psihološkog savjetovanja. Očekujem da ću u početku izdavati oko 20 računa mjesečno, a kroz pola godine oko računa mjesečno, a ulaznih računa će biti vrlo malo - samo za najam, režije, internet i slično. Planiram biti samozaposlena , bez dodatnih zaposlenika. Molim ponudu za računovodstvene usluge, također napomenu koristite li portal Minimax radi lakšeg praćenja poslovanja. Hvala unaprijed na informacijama i sve najbolje, Čarapina
Obrada i prevlačanje metala. Izaslanje stranih radnika u države članice EU.
Napomena: Kako bismo odabrali najbolji knjigovodstveni ured , raspisali smo natječaj! I uvjete koje tražimo . Radi se o proizvodnom obrtu , koji proizvodi čajeve i kreme za tijelo . sada se očekuje samo vlasnik za prijavu u HZMO zbog staža . Ali ne mora značiti . Kontakt je moguć : poštom , e-mailom i telefonom
Mi smo informatička firma kćer jedna američke firme Usluge koje trebamo su: a) Financijsko knjigovodstvo - knjiženje propisane i knjigovodstvene dokumentacije - knjiženja u financijskom knjigovodstvu s analitikom salda konta, kupaca i dobavljača (knjiženje izlaznih računa, ulaznih računa, izvoda, cesija, kompenzacija i dr.) - knjigovodstvo osnovnih sredstava i sitnog inventara sa obračunom amortizacije - obračun poreza na dobit i drugih davanja državi (članarine) te sastavljanje godišnjih financijskih izvještaja (GFI-POD), prema potrebi komunikacija sa Poreznom upravom, SNU, HZZO, HZMO i dr. - interno praćenje poslovanja (izvještavanje menedžmenta na mjesečnoj razini), - obračun poreza na dodanu vrijednost i drugih poreza, - obračun putnih troškova. b) Obračun plaća i drugog dohotka - prijave i odjave radnika (HZMO, HZZO) - obračun plaće za zaposlenike - ispis platnih listi, e-mail dostavljanje platnih listi - priprema IP obrazaca za zaposlenike c) Porezno savjetovanje u vezi s redovnim poslovanjem