pokušava otrgnuti zaboravu stvari i običaje. U tom smislu u Lignju postoji Etno muzej o kojem brine " ", a kroz godinu organizira nekoliko manifestacija čiji je moto uvijek "da se ne pozabi" Cilj nam je web stranica sa par osnovnih informacija o udruzi i Etno muzeju + naše manifestacije prošle i buduće
U procesu smo osnivanja firme u Zagrebu i potrebna nam je izrada web stranice za turističku agenciju, čiji ćemo sadržaj kasnije sami moći ažurirati i voditi. Dio tekstova za stranicu bismo sami pripremili. Stranica bi trebala biti izrađena do kraja 11. mjeseca. Stranica treba biti prilagođena za korištenje na mobitelima (Android i iPhone). Na stranici bi bile opcije za dva jezika- hrvatski i engleski. Domenu ćemo registrirati i obnavljati sami. Na stranici bi bio i dio koji bi imao funkciju bloga te kalendar putovanja. Potrebna nam je i ponuda za tehničko održavanje stranice. Želimo da stranica bude pregledna i jednostavna za korištenje.
Opis poslovanja za izradu web stranice: Bavim se raznovrsnim poslovima koji uključuju prodaju, instalaciju i servisiranje CNC i laserskih strojeva, kao i pružanje grafičkih usluga, poput izrade svjetlećih reklama, naljepnica, fototapeta i promotivnih materijala. Ključni dio mog poslovanja je rad s pravnim osobama koje traže naprednu tehnologiju za obradu materijala (CNC i laserski strojevi), kao i malim i srednjim poduzećima koja trebaju personalizirana reklamna rješenja i grafičke proizvode. Također, nudim usluge za fizičke osobe koje žele personalizirane dizajne za interijere ili eksterijere, kao što su fototapete ili naljepnice za kućnu upotrebu. Zahtjevi za web stranicu: Jasna prezentacija poslovanja: Na stranici bi trebalo biti jasno prikazano da nudim dvije glavne vrste usluga: prodaju i servis CNC i laserskih strojeva te izradu grafičkih rješenja. Trebala bi postojati odvojena sekcija za svaku djelatnost kako bi klijenti lako našli informacije koje im trebaju. Dizajn stranice: Dizajn stranice treba biti moderan i profesionalan, s industrijskim elementima koji će odražavati tehnološku prirodu poslovanja. Stranica treba biti responzivna (prilagodljiva za mobilne uređaje) i jednostavna za navigaciju, s intuitivnim izbornikom. Struktura stranice: Početna stranica: Pregled usluga, vizualno privlačan banner s ključnim porukama o CNC strojevima i grafičkim rješenjima, brzi pristup najvažnijim dijelovima stranice. Usluge: Detaljno razrađene dvije glavne djelatnosti: Prodaja i servis CNC i laserskih strojeva – Opis svih tipova strojeva koje nudim, prednosti i tehničke specifikacije, informacije o servisu i tehničkoj podršci. Grafička rješenja – Svjetleće reklame, fototapete, naljepnice, tisak promotivnih materijala (opisi usluga, primjeri radova). Portfolio: Galerija s primjerima dosadašnjih radova (fotografije svjetlećih reklama, fototapeta, naljepnica, promotivnih materijala i CNC strojeva) kako bi posjetitelji mogli vidjeti kvalitetu usluga. Kontakt: Sekcija s jasno vidljivim kontakt podacima (telefon, e-mail, adresa), obrazac za upit i Google karta s lokacijom. SEO optimizacija: Stranica mora biti optimizirana za pretraživače kako bi bila visoko rangirana kada korisnici traže ključne pojmove poput "CNC strojevi", "grafička rješenja", "izrada svjetlećih reklama" i sl. Fokus treba biti na lokalnom i regionalnom tržištu. Multimedijski sadržaj: Planiram dostaviti kvalitetne slike strojeva i grafičkih proizvoda koje treba integrirati u stranice usluga i portfolija. Također, trebaju biti integrirani video materijali ako je potrebno (npr. demonstracija rada strojeva). Jednostavnost upravljanja sadržajem: Web stranica treba biti postavljena na platformi koja omogućava jednostavno upravljanje sadržajem (npr. WordPress), kako bih mogao samostalno ažurirati podatke, dodavati novosti i nove projekte bez potrebe za angažiranjem dodatnog tehničkog osoblja. Integracija društvenih mreža: Trebaju biti integrirani linkovi na društvene mreže (Facebook, Instagram, LinkedIn) kako bi posjetitelji lako mogli pratiti poslovanje. Call-to-Action (CTA) funkcionalnosti: Na strateškim mjestima stranice trebaju biti postavljeni CTA gumbi (npr. "Pošaljite upit", "Zatražite ponudu") kako bi posjetitelji brzo mogli stupiti u kontakt ili zatražiti dodatne informacije. Ovi elementi osigurat će da web stranica bude profesionalna, pregledna i prilagođena specifičnim potrebama poslovanja.
Imamo stranicu srceko.com.hr koju treba redizajnirati, doraditi i urediti. Sama po sebi je beskorisna jer nije ni na koji način optimizirana te uopće ne dolazi do potencijalnih kupaca. Trebali bismo kompletni redizajn u profesionalnu stranicu te SEO optimizaciju. Mi bi dali nove slike, videa, tekstove i ostali materijal koji treba staviti na stranicu. I ako je moguće kratku edukaciju/uputu kako se održava i obnavljaju slike i tekstovi. Projekt nije hitan, trebalo bi ga dovršiti do 05/.
Online prodaja putem weba i drustvenih mreza... Zelio bi da bude sa slikama i cijenom prikazan proizod,sa rokom isporuke,da bude moguce stavit vise proizvoda pod jedan naziv:(primjer/led lampe i pod tim nazivom vise proizvoda lampi sa slikom i cijenom),i tako ostali proizvodi Pod nekim stavkama i da se onda otvori sve sto se tice tog naziva..
Pozdrav, željeli bismo osvježiti web stranicu (www.korinjak.com) ili ju izraditi nanovo - ovisno o procjeni - htjeli bismo i da nova verzija uključuje SEO. Stranica bi trebala biti dvojezična (eng i hr), prilagođena našim potrebama - odnosno specifičnoj ponudi te da bude moguće da kasnije sami jednostavno možemo raditi izmjene i dodavati sadržaj u nekoliko segmenata (upoznati smo sa osnovama rada u Wordpressu). Većina informacija bi ostala ista, ali bi dizajn malo modernizirali te donekle izmijenili strukturu stranice. Hvala! Lp, Ana
Trebamo ponudu za redizajn postojeće stranice, koju treba posložiti tako da se neki sadržaji reduciraju i da grupe proizvoda budu preglednije. Ne trebamo web shop jer ne radimo s fizičkim osobama, nego da potencijalni kupac može zatražiti ponudu. Možda prijedlog da stranica bude bliža izgledu sport.ghia.hr I nakon toga trebamo održavanje, tj. povremenu izmjenu i dopunu.
Uspostava i početak rada novog hrvatskog modnog odjevnog brenda - prodaja majici i kapa za početak, desetak vrsta raznih majica,i par vrsta kapa a kasnije ako projekat krene na željeni način dodavanje više artikala, majice s kapuljačama, jakne, puloveri, košulje, hlače... Web shop treba biti izrazito jednostavan, a kasnije jasno bude li sve u redu, moguće su sve vrste nadogradnja i proširenja - radi dodavanja novih artikala.
Profesionalna izrada web shop stranice za trgovinu za kucne ljubimce,posebno optimiziranu za pregled i kupnju putem mobitela. Neke od znacajki kojendu bitne(osim preglednosti i jednostavnosti: 1. Lako pretrazivanje i filtriranje 2. Pregledan blog 3. Opcije skupljanja i trosenja nagradnih bodova 4. Integrirano karticno placanje 5. Jednostavne izmjene i dodavanje artikala 6. Jednostavno i vidljivo oznacavanje akcija 7. Web chat opcija za komunikaciju s kupcima. Trenutni broj artikala u webshopu je -. Primjer webshopa koji nam se svidja: https://napani.de/premium-hundefutter/oele Molimo posaljite portfolio svojih radova. Komunikacija iskljucivo putem maila.
Zanima me koja bi bila okvirna cijena za izradu web stranice za firmu koja se bavi turizmom - najam bicikala/ebike, najam brodova, aquapark i privatne ture brodovima? Stranica bi trebala imati početnu about us stranicu sa svom ponudom ukratko i linkovima za dalje - rent a bike stranica s ponudom, cijenama i formom za booking ( nesto kao ovo https://www.bigbluesport.com/biking/ ) da ljudi mogu odabrat model i koliko bicikli, koje velicine i termin. Zatim rent a boat stranica s izborom brodova i formom za booking ( obicna forma sa mailom ,brojem telefona, brojem gostiju, odabirom broda i tekstom) Zatim bi imali stranica s privatnim turama, imamo 4-5 različitih tura i opcija pa nisam sigurna jel bi to svaku na posebnu stranicu ili sve na jednoj. Za to bi isto trebala booking forma (mail, mob, odabir ture, broj gostiju i tekst) Za rezervacije/bookinge za bicikle,brodove i ture bi nam isto trebala opcija uplate akontacije. Aquapark bi imao samo opis i cijene i to nema booking. Boje firme su ljubičasta i lavanda. Imamo pripremljene tekstove i slike To je to ukratko.