Poštovani, trebala bih hitno knjigovođu, koji bi mogao nastaviti samnom moje poslovanje i dovesti to u red, jer mi je knjigovođa dala otkaz. Kaže da joj je previše, jer sam odlučila uz salon za nokte, uvesti prodaju proizvoda za nokte i online edukacije pa kaže da joj je to naporno pratiti. Pa tražim nekoga tko je sposoban i pozna dobro zakone i može me uputiti u prave zakonske stvari i da zajedno skupa surađujemo. Hvala unaprijed.
Ovo je plan: Siječanj - otvaranje JDOO - 0 zaposlenih (još taj mjesec radio bih u staroj firmi) Veljača - prijava sebe, 1 zaposlenik - 1 ugovor s firmom o poslu (novinarska djelatnost, rad od doma), izdavanje jednog računa mjesec kasnije Ožujak - 1 zaposlenik - 1 ugovor s firmom o poslu, izdavanje jednog računa mjesec kasnije Travanj - 1 zaposlenik - 1 ugovor s firmom o poslu + povremeno taksiranje uz aplikacije Uber i Bolt Znači poanta je da prvi mjesec nema zaposlenih, sljedeća dva sebe zapošljavam uz po jedan izdani račun, a od travnja uz tog jednog klijenta povremeno vozim za Uber i Bolt koliko mi obveze dopuste.
Tvrtka se bavi poslovnim savjetovanjem, trenutno ima 1 zaposlenog na puno radno vrijeme, cca 25 ulaznih + 25 izlaznih računa mjesečno. U planu je ulazak u sustav PDV-a, pa mi je potreban mjesečni obračun te izrada godišnjeg izvještaja (GFI). Molim vašu ponudu na mail (ukupna cijena usluge, uvjeti suradnje, rok za početak pružanja usluga)
LHM se bavi opremanjem interijera. Većim dijelom posredujemo između proizvodne tvrtke i klijenta te od proizvodne tvrtke naplaćujemo proviziju po izvršenom poslu. Manji dio imamo trgovinu odn. sami odrađujemo opremanje (kad je malog obima). Trenutno imamo i jednu tvrtku za koju obavljamo čišćenje poslovnih prostorija u Rijeci.
Rad u inozemstvu
Poštovani, molimo ponudu za vođenje poslovnih knjiga za predmetno društvo što svakako uključuje, dnevnik knjiženja, glavna knjiga, knjiženje ulaznih računa, knjiženja izlaznih računa, knjiženje izvoda, knjiženje svih transakcija i poslovnih događaja, predaja PDV obrasca, knjige URA, PDV-S obrasca, ZP obrasca te pripremu godišnjih financijskih izvještaja i PD prijave. Izlazne račune radimo mi interno, kao i putne naloge. Društvo je obveznik revizije ,ali kontakt sa revizijom vršimo sami unutar društva. Glavne djelatnosti društva su izvođenje strojarskih radova te najam vlastitih nekretnina. Molim Vas ponude danas do kraja dana. Hvala.
Vođenje blagajne , blagajnički izvještaj -- blagajničke uplatnice i isplatnice- cafe bar, autopraona vozila, autoškola+fiskalizacija 2. *Ugovori o najmovima čiji iznosi se stalno mijenjaju. *Plaćanje računa na ebankingu. *Sk dobavljača i kupaca - usklađenje i ios *Vođenje evidencije osnovnih sredstana, amotizacija + nabava+ otpis os kad se rashodovaju *Vođenje evidencije robnog knjigovodstva za cafe bar *Kompletaan obračun plaća + vođenje evidencije radnog vremena *Obračun pdv-a *Predavanje jopod obrazaca *Gfi pod *Pd *Izračuni i isplate dobiti vlasnicina