poštovani, nalazim se na Korčuli, razmišljam o pokretanju vlastitog posla, sezonsko..više kao dodatnu zaradu,neznam odakle krenuti. ukratko, zaposlena, željele bi pokrenuti pokretni ugostiteljski objekat orijentiran na Korčulaske domaće slastice,koje se prave na licu mjesta,smatram da je brza hrana dostupna svima na svakom koraku, željela bi predstaviti svoj otok ovim putem i ostvariti dobit....tradicionalno,izvorno i dostupno..
Ovo je specifičan slučaj... radi se za firmu u stečaju .... firma je d.d., ima dionice i tu nastaju zavrzlame. Da li znate popunjavati obrazac RSV 2 ?
Poduzeće bavi se izradom VR i ostalog kompjuterskog softwarea. Trenutno imamo 10 zaposlenika, te redovno surađujemo sa vanjskim suradnicima. Od knjigovodstva očekujemo aktivno praćenje propisa kao i ukazivanje na mogućnosti uštede - npr. iskorištavanje neoporezivih izdataka kao što su regres, nagrada djelatnika, smanjivanje poreza na dobit u slučaju ulaganja uz otvaranje radnih mjesta itd.
Postovani, radi se o pausalnom obrtu, potrebno nam je da se vodi evidencija Knjiige prometa, da se na mjesecnoj bazi salju potrebna izvjesca poreznoj upravi, te da nam se salju podaci za uplatu poreza. Odlicno bi bilo kada bi osoba znala komunicirati na engleskom ili njemackom jeziku. Unaprijed hvala. Lp, Dijana Golub
Takoder, otvorena su 3 kunska ziro racuna, tvrtka se bavi prodajom proizvoda putem interneta te gradevinarstvom. Prodaja je glavna djelatnost. Sami radimo izlazne racune. Djelatnici rade na terenu te im se isplacuje terenski dodatak.
Potrebna je mogućnost organiziranja online sastanaka i u kasnim satima s objašnjenjima na engleski. Jedan od budućih suvlasnika (Hrvat) živi u inozemstvu i preferira komunikaciju na engleski te se često nalazi u vrlo različitim vremenskim zonama. Nakon što se promjeni vlasnička struktura tvrtka će se baviti s drugačijim djelatnostima u odnosu na sada. Imati će više sfera poslovanja ali primarno će biti development online aplikacije.
Potrebno mi je savjetovanje vezano za moje obaveze/status prema poreznoj upravi ( vezano za novu regulativa oko obaveze dostavljanja podataka o primanjima i oporezivanju u inozemstvu- Ino DOH obrazac, potencijalne probleme/prekršaje u kašnjenju u dostavljanju podataka ili potencijalna dvostruka oporezivanja). Državljanstvo hrvatsko, prebivalište je Hrvatska gdje imam stan/apartman, boravište je inozemstvo BiH ( privremeno odjavljen u Policijskoj upravi na 5 godina). U inozemstvu radim i plaćam sve poreze. U HR, nema zdravstveno niti penzijsko osiguranje, niti sam koristio bilo kakve olakšice. Obitelj ima prebivalište u inozemstvu-BiH. Od prihoda u HR imam samo nešto malo od iznajmljivanja apartmana/stana, za što imam rješenje i plaćam porez, turističku članarinu... . U HR boravim obično nekoliko dana mjesečno.
Mi smo udruga osoba s invaliditetom. Cijelo poslovanje ovisi o odobrenim projektima, donacijama. Godišnje provodimo 5-6 projekata (grad, županija, ministarstvo). Mala smo udruga i do sada nismo bili korisnici EU fondova. Svega dvije osobe su stalno zaposlene. Kad se osiguraju sredstva zapošljavamo na određeno ili ugovaramo honorarce (2+7). Godišnji prihodi/rashodi ne prelaze .,00 kn. Trebamo servis koji će za nas raditi: - obračune plaća i honorara, slanje JOPPD u Poreznu - vođenje (knjiženje) knjiga URA i IRA, blagajne, Glavne knjige - izradu polugodišnjih i završnih godišnjih izvještaja te predaja na FINA Sami provodimo platne naloge (internet bankarstvo); prijave/odjave na HZMO; obračune putnih naloga; praćenje troškova po projektima i izvještavanje donatora.
drzavni vrtic trazi ponudu za uslugu knjigovodstva, 10 zaposlenih, 2 ugovora o djelu mjesecno, svaka 3 mjeseca radi se Izvjestaj proracuna, proracunskih i izvanproracunskih korisnika, jesnom godinje Financijski plan. Mjesecno imamo otprilike 25 ulaznih racuna za koje trebamo uslugu placanja istih i mjesecno izdajemo oko 65 racuna za djecu polaznike za sto je potrebno isprintati uplatnice. Molimo Vas mjesecnu cijenu knjigovodstvene usluge na navedeni mail. Lp, Danko