Vođenje svega što treba za zapusalni obrt, jedna zaposlena osoba na puno radno vrijeme (vlasnik) koji si ne isplacuje placu, i druga osoba u postupku zapošljavanja, osoba je kandidat za mjere zapošljavanja tako da trebam pomoc i oko toga kako povuci te mjere. Djelatnost je salon za šišanje pasa od oko 33.€ godišnjeg prometa
Udruga je osnovana s ciljem razvoja sporta utrka s preprekama. Kratica OCR znači Obstacle Course Racing. Potrebno nam je računovodstvo za vođenje poslovnih knjiga, praćenje zakonskih propisa vezanih uz knjigovodstvo te izdavanje računa za primljene uplate za godišnje članarine te za izdavanje računa za prodane dresove. Udruga će kupovati i nabavljati sportsku opremu i rekvizite potrebne za treniranje i održavanje utrka. Udruga nema zaposlenih, sve je na volonterskoj bazi. Ljubazno molimo Vašu najbolju ponudu, Unaprijed hvala!
usluge vanjskog knjigovodstva: izrada placa u sistemu po prethodno pripremljene detaljne upute, najzad do 10ti u mjesecu prijava pdv, najzad 20ti u mjesecu knjiženje ulazne racune u Minimax, sheramo dokumente preko drive-a ili Minimax, jednom mjesečno sastanak kad cemo proci odrađeno, nije potreban dolazak kod nas, dobit cete pristup u naše organizacije, želimo izrade tromjesečni financijski izvještaj i analiza poslovanja. Robno knjigovodstvo vodimo sami kao i prijava intrastata i osiguranja potraživanja... Uslov dobro poznavanje rad u erp Minimax.
Poštovani, je programerska tvrtka s manje od 20 zaposlenih. U prosjeku imamo oko 5 izlaznih računa te oko 30 ulaznih računa mjesečno. Zamolili bi vas ponudu za sljedeće usluge: obračun plaće, vođenje poslovnih knjiga, izrada završnog izvještaja, izrada mjesečnih izvješća. Kolika bi bila cijena u slučaju izrade dodatnih izvještaja (npr. određeni HNB kvartalni izvještaji, izvještaji za DZS...). Također zanimalo bi nas kakva vam je praksa primopredaje mjesečne dokumentacije s klijentima - svu dokumentaciju klijent šalje/"diže" skenirano u neki cloud sustav ili program ili postoji neki treći način? Hvala unaprijed na odgovorima. Lijep pozdrav, d.o.o.
Pozdrav, molim ponudu za knjigovodstvene usluge za obrt s pausalnim oporezivanjem. Radi se o obrtu za ciscenje. Usluga bi ukljucivala placanje doprinosa za vlasnika (puno radno vrijeme) te 1 zaposlenog prijavljenog na nepuno radno vrijeme, izdavanje 10-15 racuna mjesecno. U ponudu molim ukljuciti i pisanje redovnih obrazaca za kraj godine (po-sd i sl.) Uglavnom sve sto spada u redovno vodenje knjiga za obrt. Molim slati na mail Hvala puno
Trebam knjigovodstvene usluge na mjesečnoj razini, plaće za djelatnike sa svim davanjima mjesečno, izrada završnog računa na kraju godine. Molim ponudu za mjesečno, odnosno završni račun, te da li vodite poliklinike dentalne medicine ? je u poreznom smislu poduzeće. Nije u sustavu PDV-a. Zahvaljujem.
Primarna djelatnost tvrtke je računalno programiranje, posebice u domeni robotike. U početku ne očekujemo velik broj računa, odnosno trebaju nam samo najosnovnije knjigovodstvene usluge. Očekujemo kompletnu obrada dokumentacije, slanje svih potrebnih obrazaca i izvješća prema državi (FINA, Porezna uprava) te povremeno savjetovanje.
Imamo nekoliko nekretnina u kojima izdajemo poslevne-uredske prostore itd. Specifično je to što zgrada ima više korisnika a nema infrastrukturu da bi svaki od njih imao svoje brojilo za struju, vodu grijanje itd nego postoji nekoliko modaliteta oko izračuna el.energije, grijanja i drugog. Što se tiče najma to nije problem. Mjesečno prema najmoprimcima izdamo cca 20ak računa za najam isto toliko i za režijske troškove. Što se tiče ulaznih računa, obično samo od dobavljača i neki građevinski radovi za namjenska sredstva dobijena od minstarstava, lokalne i regionalne samouprave putem natječaja. Svakako je potrebno na godišnjem nivou izraditi završni, kao i kvartalno obračunati PDV i druga davanja prema Državi. Očekujemo blagovremeno izdavanje računa, eventualni savjet u unapređenju i praćenje odnosa sa klijentima ( dugovi, kašnjenja ita ).
Poštovani, trebam za navedenu malu firmu izradu potrebne dokumentaciju i izvješća poslovanja za . godinu ukoliko je moguće do 3o.travnja. Navedena tvrtka je osnovana isključivo zbog regula ministarstva kako bi se mogla pokrenuti obnova višestambene zgrade stradale u potresu. Nema zaposlenih i kroz cijelu prošlu godinu ima tek nekoliko ulaznih i izlaznih računa.
Postovani, imam stalno zaposlenje na kojega placam mirovinsko, zdrastveno i sve izdatke. Uz to stalno zaposlenje poceo sam dodatno raditi za klijenta iz Amerike. Klijent mi uplacuje novac na PayPal. U procesu sam otvaranja obrta i povezati cu racun obrta na business account PayPala. Trebao bih konzultacije knjigovode koji je dobro upucen u takav nacin isplate sa PayPala. Trenutno cekam da mi se odobri otvaranje racuna obrta i nakon toga cu obaviti prijavu obrta u poreznoj upravi. Dakle, trebale bi mi konzultacije kako raditi racune u takvom nacinu poslovanja i svi dodatni savjeti kako bih ispostovao sve uvjete porezne. Uz to bi mi dobro dosli i savjeti kako raditi konverziju iz dolara u eure. Planiram raditi i za vise klijenata u buducnosti.