Postovani, Imam obrt u kojemu samo ja radim te bih trebala pomoc oko vodenja knjiga, savjetovanja o sukladnosti sa zakonom, pomoc pri ispunjavanju PO-SD obrasca i slicnih stvari. Obrt je aktivan oko dvije godine. Zanima me da li bi vase usluge odgovarale mojim potrebama. Hvala unaprijed. Lijep pozdrav, Dorotea Plecko
U sklopu tvrtke trenutno radi ugostiteljski objekt s jednom zaposlenom osobom. Najam kafića kompenzira se s najmodavcem na ime konzumacije odnosno reprezentacije, za što se mjesečno dostavlja e račun. Očekivanja su obračun plaće za djelatnika, dostava e računa i izrada financijskih izvješća. Ulaz/izlaz računa vodimo samostalno.
Vođenje kompletnog knjigovodstva i računovodstva: -financijskog izrada Ira i knjiženje : Ure, OK-knjižna odobrenja -robno knjigovodstvo:-primke,otpremnice,revers,povratnice -usklađenje kupaca i dobavljača te realizacija naplate /dugovanja i potraživanja/ -usklađenje sa poreznom upravom -eračuni-slanje i primanje, -eporezna-slanje svih dokumenata-PDV-PDV-S,PDV-ZP,JOPPD,SNU obrazac i emirovinsko prijava-odjava radnika -uvoz iz trećih zemalja i stjecanje dobara iz EU-primke i eu usluge knjiženje svakodnevnih izvoda-računaju li se po stavci ili po dokumentu? isto i primke-po stavci ili po dokumentu? djelatnost;trgovina na veliko
Uz knjigovodstvene usluge trebamo i poslovnu adresu. (Racun je u Zaba banci-izvode dostavljamo redovito) Firma se bavi iznajmljivanjem tur.kapaciteta te ima racuna iskljucivo u ljetnim mjesecima tako da je napisan prosjek po mjesecu. Osim vodenja knjiga i poslovne adrese, takoder nam treba i prijava PDV-a.
Obzirom da ce obrt biti registriran na osobu na koju se bodi obrt, naveli smo da nema zaposlenih, a ukoliko se to vodi kao jedan zaposlen, onda prilikom ponude imajte to u vidu. Radit ce se usluge pravljenja zivotopisa, preporuke pri zaposljavanju, intervjui i usluge moleraja, ugradnje knuafa i sl.
jeste li obveznik PDV-a? O tome bih i želio diskutirati čime Vam se firma bavi? Konzultacija kineskih firmi za prodaju prodaju proizvoda u hrvatskoj Meni bi ustvari trebale informacije ako imam biznis profil napravljen preko PayPal platforme, i ulaganje u kriptovalute preko servisa vezano za plačanje poreza.
Znači ja sam obrtnik u sustavu PDV-a ali poslujem sezonski 15.04.-15.10. Pored mene osobno, u sezoni zaposlim još 5-10 ljudi. Prihod ostvarujemo na slijedeća tri načina: 1.) Beach bar, usluge pića i jednostavnih jela, prodaja trgovačke robe (sladoled. PET proizvodi), tu imamo jednu kasu. 2.) Iznajmljivanje plovila i sredstava za zabavu na moru, tu imamo drugu kasu. 3.) Registrirani smo i kao turistička agencija, bavimo se i posredovanjem u smještaju; nemamo kasu već izdajemo transakcijske račune, i kako radimo sa drugim, domaćim i ino agencijama, izdajemo i račune po PPO postupku. To je kako znate postupak gdje se PDV plaća samo na našu ostvarenu maržu. Potrebno bi bilo obračunavati plaće i doprinose.
Mi smo firma koja nije velika, temeljni način zarade je risk management.Želimo to proširiti da se odvoji, želimo se baviti preprodajem auta,a to je dosta komplicirano, cjeđenjem sokova, imali bi dosta različitih djelatnosti. To je sve sklono promjenama, mislim da knjigovoda nebi to mogao sve pokriti ,pa mi je potrebno porezno savjetovanje.
Poštovani, u potrazi smo za knjigovodstvenim servisom. Naime, mi smo obrt u PDV-u koji se bavi trgovinom na malo i web trgovinom. Godišnju promet okvirno oko 12 mil.kn Sada sve radimo sami, no zbog prevelikog obujma posla dio toga bi prepustili u stručne ruke. Potrebna nam je usluga izrade PDV-a, godišnjeg izvještaja, knjiženja izvoda i obračun plaća. Vođenje blagajne i plaćanje računa bi radili i dalje sami. Molim Vas informaciju primate li nove klijente, koja bi bila cijena vaše usluge. Srdačan pozdrav,
Pozdrav! Imam obrt u paušalnom sustavu oporezivanja i planiram uskoro ući u sustav PDV-a. nima me je li isplativije možda otvoriti firmu i općenito me zanima najisplativiji način na koji se to može izvesti. Bavim se iznajmljivanjem automobila, quadova i skutera u Hvaru, ali sam trenutno u grebu.