KNJIGOVODSTVENI OBRT "TESA" - VL. IVANČICA TKALAC, GAREŠNICA, V.NAZORA 6

Garešnica
Knjigovodstveni servisi
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/2
20+
Godina na tržištu
10+
Broj zaposlenih

Drugi izvođači u blizini mjesta Garešnica

Druge usluge u Kutini i okolici

Nedavni upiti

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 2
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, obzirom da smo se našli u nezgodnoj situaciji, naime , knjigovotkinja koja nam je vodila knjige, odlučila nam je dati otkaz, bez da nam napravi završni obračun za . godinu, te da nas vodi dalje, tražimo drugog knjigovođu, te nas zanima da li Vi primate nove klijente, te kolika bi bila cijena istoga ? Naime, mi smo jdoo koji nije u sustavu pdv-a ,sa 1 zaposlenim, 1 irom mjesečno, i obračun plaće...trenutno je tvrtka u mirovanju, inače je registrirana na rentanje vozila, ali smo u međuvremenu prodali vozila, te smo nabavili usisavače za čišćenje, i da ćemo se baviti čišćenjem, ali trenutno mirujemo. tvrtka nam je vođena u Synesis programu, ako je to bitno. Ukoliko primate nove klijente, i ovako naš slučaj , molim Vas za ponudu. S poštovanjem, Jelena Levak.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 30
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 110
  • Broj zaposlenih: 4
  • Obveznik PDV-a?: Da

- Izrada, printanje, slanje i knjiženje izlaznih računa komada godišnje - Knjiženje ulaznih računa 1. komada godišnje - Printanje i knjiženje izvoda sa žiro računa komada godišnje - Radnici: - prijave radnika na HZMO, HZZO, ugovori o radu, GDPR dokumentacija 2 komad godišnje - odjava radnika sa HZMO,HZZO, Potvrda o radu 2 komada godišnje - obračun, slanje studentskog ugovora 3 mjeseca godišnje - Obračun, printanje plaća, printanje slanje JOPPD obrasca 3 (+ još 2 u sezoni) radnika mjesečno - Priprema i slanje virmana za isplatu plaća - Izrada, printanje odluka o godišnjem odmoru u mjesecu u kojem se koristi - Punomoć u sustavu e porezna - Punomoć u sustavu HZMO i HZZO - Obračun i slanje PDV-a 12 komada godišnje - Obračun i slanje obrasca URA - 12 komada godišnje - Priprema dokumentacije za banku do 3 puta godišnje - Prodaja vozila (rashodovanje istih+obračun amortizacije) 24 komada godišnje - Zatvaranje i usklađivanje leasinga 24 komada godišnje - kupnja novih vozila 19 (unos novih vozila u evidenciju dugotrajne imovine) - Otvaranje novih leasinga 19 komada godišnje - Broj aktivnih leasinga i kredita, kreditnih kartica 36 komada godišnje - Izrada završnog računa (Izrada GFI za statističke svrhe, izrada GRI u svrhe javne objave, izrada Bilješki uz financijske izvještaje, izrada Odluka uz financijske izvještaje) - Izrada Prijave poreza na dobit

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 20
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 20
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Bavimo se primarno prodajom usluga, ponekad prodamo neku IT opremu uz usluge. Ponude i izlazne račune kreiramo sami. Trenutno koristimo program CPP Backstore za upload ulaznih računa, kreiranje ponuda i izlaznih računa. Važno nam je da računovodstvo s kojim bi surađivali podržava korištenje ovog ili sličnog programa za račune, te da si sami u programu možemo kreirati ponude, izlazne račune sa barkodom, napraviti IOS i slično.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 15
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovanje, tražim knjigovođu koji može sve raditi umjesto mene, a ja da samo ispisem racun znaci bilo bi idealno kada bi imali i svoju platformu za izradu računa i ostalog. Imam knjigovodu, ali ne radi sve sto ja trebam. Trenutno sam van sustava PDV i obrt imam uz postojeci posao gdje sam zaposlena. Kroz kratko vrijeme planiram imati samo obrt, a i kroz neko vrijeme obrt ce proci i u sustav pdva. Radi se o mrežnom marketingu, u prosjeku ispisujem od 10 do 20 računa na mjesec što se tiče maloprodaje, i primam uplate od veleprodaje jedanput na mjesec. Dakle trebam knjigovodu koji ce kad prodem prag za PDV moci i dalje sa mnom raditi i voditi sve sto treba, a idealno bi bilo da ima i svoj program i sve za ispisivanje računa. Hvala.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj zaposlenih: 3
  • Obveznik PDV-a?: Da

Dobar dan, mi smo marketinška agencija (čista usluga) i tražimo knjigovdstveni servis za kompletno vođenje knjigovodstva (obračun plaća, predaja poreznih orazaca i prijava, završni račun...) Prednost knjigovodstvenim servisima iz Međimurske i Varaždinske županije. Za sva pitanja, stojim na raspolaganju i unaprijed se zahvaljujem na ponudi.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Da

Ocekujem da cu izdati 1-3 racuna na godinu. Ulaznih racuna bi moglo biti 0-3. Zaposlena sam od 1.3. na drugom mjestu, tako da je obrt nešto što imam uz posao. Prva dva mjeseca sam bila zaposlena u obrtu (koji sam vodila kao pausalni) ali sada sam saznala da sam presla prag u . i da sam od sijecnja . vec trebala biti ne-pausalac. Ne znam moramo li retroaktivno to ispravljati. Racune u . nisam za sada izdavala ali hocu l, bar 1 ali max 4 na godinu.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 100
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Vođenje svega što treba za zapusalni obrt, jedna zaposlena osoba na puno radno vrijeme (vlasnik) koji si ne isplacuje placu, i druga osoba u postupku zapošljavanja, osoba je kandidat za mjere zapošljavanja tako da trebam pomoc i oko toga kako povuci te mjere. Djelatnost je salon za šišanje pasa od oko 33.€ godišnjeg prometa

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: udruga
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 20
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Udruga je osnovana s ciljem razvoja sporta utrka s preprekama. Kratica OCR znači Obstacle Course Racing. Potrebno nam je računovodstvo za vođenje poslovnih knjiga, praćenje zakonskih propisa vezanih uz knjigovodstvo te izdavanje računa za primljene uplate za godišnje članarine te za izdavanje računa za prodane dresove. Udruga će kupovati i nabavljati sportsku opremu i rekvizite potrebne za treniranje i održavanje utrka. Udruga nema zaposlenih, sve je na volonterskoj bazi. Ljubazno molimo Vašu najbolju ponudu, Unaprijed hvala!

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 200
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 180
  • Broj zaposlenih: 20
  • Obveznik PDV-a?: Da

usluge vanjskog knjigovodstva: izrada placa u sistemu po prethodno pripremljene detaljne upute, najzad do 10ti u mjesecu prijava pdv, najzad 20ti u mjesecu knjiženje ulazne racune u Minimax, sheramo dokumente preko drive-a ili Minimax, jednom mjesečno sastanak kad cemo proci odrađeno, nije potreban dolazak kod nas, dobit cete pristup u naše organizacije, želimo izrade tromjesečni financijski izvještaj i analiza poslovanja. Robno knjigovodstvo vodimo sami kao i prijava intrastata i osiguranja potraživanja... Uslov dobro poznavanje rad u erp Minimax.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 30
  • Broj zaposlenih: 18
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, je programerska tvrtka s manje od 20 zaposlenih. U prosjeku imamo oko 5 izlaznih računa te oko 30 ulaznih računa mjesečno. Zamolili bi vas ponudu za sljedeće usluge: obračun plaće, vođenje poslovnih knjiga, izrada završnog izvještaja, izrada mjesečnih izvješća. Kolika bi bila cijena u slučaju izrade dodatnih izvještaja (npr. određeni HNB kvartalni izvještaji, izvještaji za DZS...). Također zanimalo bi nas kakva vam je praksa primopredaje mjesečne dokumentacije s klijentima - svu dokumentaciju klijent šalje/"diže" skenirano u neki cloud sustav ili program ili postoji neki treći način? Hvala unaprijed na odgovorima. Lijep pozdrav, d.o.o.