Stranica je zamišljena primarno za svrhu prodaje uz praćenje zaliha artikala, dodavanje više fotografija artikla i ukoliko je moguće automatsku izradu faktura za plaćanje, dakle da je stranica povezana s nekim računovodstvenim programom koji prati stanje robe. Osim B2C loyalti opcija bilo bi poželjno imati i B2B opciju gdje bi se pojedinim kupcima dodavali rabati uz njihove narudžbe. Opcije uređivanja stanja artikala, dodavanja fotografija i uređivanja rabata za kupce bi trebale biti jednostavne kako bi ih bilo tko unutar tvrtke mogao izmjeniti bez previše informatičkog znanja. Osim trgovine, objavljivali bi članke i kvizove. Dizajn što jednostavniji i praktičan.
Pokrećemo novi brend u prodaji ulja hladno prešanih. Ulje uljane repice, lana i suncokreta. Treba nam kompletni web shop i optimizacija te briga o rankiranju, edukacija za upravljanje web trgovinom. Ljubazno molim pismeni kontakt preko mail-a ukoliko treba dodatnih podataka jer moram s nadležnima raspraviti prije nego li Vam odgovorim. Hvala!
Želim ponudu za webshop gdje bi se prodavali strojevi i rezervni dijelovi za poljoprivrednu mehanizaciju. Jezik hrvatski I engleski. Broj artikala bi varirao u smislu dodavanja novih dijelova ili strojeva kako dolaze na tržište. Opcija plaćanja: u trgovini, pouzećem, jednokratno i bročno. Sigurnosti kartičnog plaćanja. Potencijalni Klijenti na području Varaždinske županije fokus, ali I diljem RH.
AutoFićo Accessories Shop bavi se prodajom dodataka za automobile. Fokus je na dubokim sportskim volanima u nekoliko izvedbi, uz koje dolaze popratni artikli kao što su glave volana i Quick Release glave. Brend se temelji na žutoj boji uz crnu i bijelu, te je ideja da uz motive volana, teksta i navedenih boja na našem web shopu postoje i fotografije našeg fotografa. Cilj je ljudima prenjeti strast koju nosimo i druženja na koja smo pozvani. AutoFićo ima i sopstveni brend, te bi jedna od kategorija bila naša. WebShop će se dijeliti na 5 kategorija - Race - Led Svijet - Kozmetika - AF Brend - Accessories Trenutno samo radni nazivi kategorija.
Željeli bi napraviti svoj web shop, imamo svoj Instagram profil koji broji nešto više od 31 pratitelja, vidimo da to ima potencijala tako da bi željeli još više proširiti naš posao, a vjerujemo da bi sa dobrim marketingom to mogli napraviti. Krajnji cilj nam je preseliti sav posao na web shop i samo se time baviti, a za to nam je potreban netko ozbiljan i tko zna napraviti dobro svoj posao.
- izrada web stranice / web shopa za prijevoz putnika - prijevoz putnika putničkim kombi vozilima na relaciji Zagreb - Ljubljana - Zračna luka Marco Polo Venecija i obrnuto - Ljubljana je usputna stanica u oba smjera, gdje se putnici mogu iskrcati i ukrcati za daljnje putovanje do krajnjeg odredišta (Zagreb, Venecija) - kombi vozilo prima maksimalno 8 putnika + vozač - ne smije doći do overbookinga (da se proda više od 8 sjedala za jedno putovanje) - plaćanje karticama, integracija STRIPE sustava - dječje sjedalice besplatno dostupne (pogledati primjer rezervacije na GoOpti.com, vezano uz sjedalice) - nadoplate za dodatnu prtljagu - mogućnost očitavanja QR koda na kupljenoj karti, tako da putnik ne mora printati kartu, nego ju može pokazati na mobitelu - rješenje za očitavanje QR koda - mogućnost ubacijvanja kodova za popust i kreiranje istih u CMS-u Primjeri drugih stranica: Flixbus, GetByBus, GoOpti, Promet Makarska Primjer: Ako iz Zagreba za Veneciju vozim npr. 8 putnika (pun kombi), a netko na taj dan želi rezervirati vožnju od Ljubljane do Venecije, u rezultatu pretrage za taj dan neće biti slobodnih sjedala. Međutim, ako netko od tih 8 putnika iz Zagreba putuje samo do Ljubljane, osobi koja traži vožnju od Ljubljane do Venecije prikazat će se onoliko slobodnih mjestâ koliko putnika će iz Zagreba izaći u Ljubljani. Isto je i u obrnutom smjeru, od Venecije do Zagreba. Možemo kao primjer navesti sad razne kombinacije, ali mislim da razumijemo što se traži. Koliko putnika iz bilo kojeg smjera izlazi u Ljubljani, toliki broj sjedala bi se onda trebao osloboditi za ukrcaj u Ljubljani za nastavak puta prema Zagrebu, odnosno Veneciji. Dakle, u CMS-u bi Ljubljana, kao usputno polazište / odredište, na neki način morala biti povezana sa rutom Zagreb – Venecija – Zagreb, na isti datum polaska / povratka. Ako ja u CMS-u po danima kreiram glavnu rutu Zagreb – Venecija – Zagreb te ako uz to onda kreiram i usputnu rutu Venecija – Ljubljana – Venecija, odnosno Zagreb – Ljubljana – Zagreb, svaka ta usputna ruta bi trebala biti povezana s glavnom rutom, u smislu dostupnosti sjedala. VOZNI RED I CIJENE Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski, Zagreb, Hrvatska < 3 h 45 min > Zračna luka Marco Polo, Venecija, Italija • polasci iz Zagreba od ponedjeljka do petka u 10:00 sati • polasci iz Zračne luke Marco Polo od ponedjeljka do petka u 14:00 sati • cijena 50,00 € Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski, Zagreb, Hrvatska < 1 h 30 min > Dolgi Most autobusna postaja, Ljubljana, Slovenija • polasci iz Zagreba od ponedjeljka do petka u 10:00 sati • polasci iz Ljubljane od ponedjeljka do petka u 16:15 sati • cijena 40,00 € Dolgi Most autobusna postaja, Ljubljana, Slovenija < 2 h 15 min > Zračna luka Marco Polo, Venecija, Italija • polasci iz Ljubljane od ponedjeljka do petka u 11:30 sati • polasci iz Zračne luke Marco Polo od ponedjeljka do petka u 14:00 sati • cijena 45,00 € NAPOMENA: WordPress ne dolazi u obzir. Isključivo custom rješenje.
- Izrada novog webshopa za B2B korisnike - Asortiman proizvoda ima do . - Ciljani kupci u ovoj fazi isključivo B2B korisnici - Potrebna je integracija sa ERP sustavom, ERP sadrži sve podatke o proizvodima, cijene, SKU, raspoloživost, tekst i slike,.. ali većina meta podataka nije razdvojena u zasebna polja. - B2B korisnici se aktiviraju u ERPu, narudžbe su omogućene jedino aktivnim korisnicima - Registracija novog korisnika na webu bi trebala poslati obavijest službi prodaje - Kreirana narudžba se vraća u ERP, online trgovina nema informaciju o naplati narudžbi, kupac može vidjeti povijest narudžbi, izdani računi. - Dostava je besplatna i ne obračunava se u online trgovini, korisnik samo bira adresu dostave iz liste definiranih adresa - Kupcu se nakon uspješne narudžbe šalje samo obavijest da je narudžba zaprimljena, ne radi se ponuda za plaćanje.
Poštovani, imamo stranicu www.bebenova.eu i trenutno se nalazimo u programu s kojim nismo zadovoljni. Prije smo koristiti Magento i bili smo puno zadovoljni. Dizajn stranice bih ostao isti i web shop. Promijenili bih samo back office (po želji bih bio Magento - jer smo tada bili zadovoljni). Za sva pitanja stojim na raspolaganju. Lijep pozdrav
Potrebna mi je izrada web stranice za webshop u Zagrebu za raznovrsne jednostavne proizvode široke potrošnje po kategorijama npr.;, za nautiku, automobilizam, građevina, poljoprivredna oprema..itd.... Zanima me, ponuda, cijena, rok izrade stranice i konkretno opis sve šta je uključeno u cijenu izrade web shopa... Stranicu je potrebno prilagoditi i za mobilne uređaje.. Pošaljite mi i primjere web shopova/stranica koji ste vi radili