Poštovani, otvaramo novi ugostiteljski objekt i u potrazi smo za iskusnim i profesionalnim knjigovodstvom. Iako sam bio vlasnik obrta sada bi otvorili novi jdoo. Vjerujem da ćemo kroz godinu dana ući u sustav pdv-a. U početku bi imali 3 zaposlenika, kasnijr bi broj mogao rasti. Što se tiče vođenja skladišta i otpremnica, možemo ga i mi voditi ali voljeli bi dobiti i ponudu koja uključuje i kompletbo vođenje knjigovodstva (ako je to moguće).
Agencija za promidžbu i usluge, 5 godina poslovanja, posluje u plusu. Tražim računovodstveni servis na području Krapine ili Krapinsko-zagorske županije
Poštovani, Zahtjev za otvaranjem obrta će biti podnesen sutra. Riječ je o sezonskom, paušalnom obrtu koji će biti aktivan od 1.7. do 1.9. S obzirom da ću imat jednu zaposlenu osobu mi trebaju racunovodstvene usluge za isplatu te place. I doprinosa za sebe s obzirom da sam zaposlen u drugoj tvrtki na 4 sata. Prodavat ce se karte za jednu tvrtku koja radi jednodnevne izlete. Imat cu gotovinsko placanje, jedna mobilna kasa. Lp, Portada
Poštovani, Neprofitna organizacija postala obveznik revizijskog uvida u financijske izvještaje za . godinu (prešli smo . eura prihoda u . godini). Prema zakonu o TZ obveznici smo eksterne revizije pa molim ponudu za: Analizu postojećeg stanja Organizacije Analizu financijskih podataka i rezultata Organizacije Analizu poslovnih procesa i internih kontrola Organizacije Pregled računovodstvenog procesa uključujući sheme knjiženja Pregled porezne problematike Organizacije (ako primjenjivo) Napomene o zapažanjima u obliku Pisma upravi (ako primjenjivo) Izradu konačnog revizijskog izvješća S poštovanjem, Mario
Završni radovi u graditeljstvu
Udruga (streličarski klub) s jednom zaposlenom osobom na pola radnog vremena. Kupuje se se sportska oprema cca 12 puta godišnje, odlazi se na turnire cca jednom mjesečno prilikom čeg se plačaju kotizacije za natjecanje i putni nalozi, uplačuju se članarine na mjesečnoj bazi, kupuje se sitna oprema za svakodnevno funkcioniranje i održavanje (uredska oprema, boje, vijčana oprema..) cca svakih 6 mjeseci.
Poštovani, Vlasnik sam obrta za web i marketing. Zanima me savjetovanje vezano za zapošljavanje radnika u obrtu. Dosad nisam imao zaposlenika u obrtu i vodio sam potrebne knjige sam. Žena je strankinja i dobila je OIB nedavno (osobnu još nema) te i poziv sa ZO. Službenica u uredu rekla je ukoliko ce si sama uplaćivati osiguranje potrebno je platiti godinu dana retroaktivno. S obzirom da imam obrt i mogu ju zaposliti zelim to napraviti. No želim savjetovanje za isto, kako to raditi mjesečno sam ili ugovoriti uslugu računovodstva. Također imam neka pitanja vezana za nepuno radno vrijeme i sl. Molim da mi se javite što prije jer je zbog ZO slucaj hitan. Hvala Vam,