IVJE d. o. o.

Rijeka
Izrada web stranica, SEO optimizacija i internet oglašavanje
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/2
5+
Godina na tržištu

Drugi izvođači u blizini Rijeke

Druge usluge u Rijeci i okolici

Nedavni upiti

Web stranica

  • Želim ponudu za: Izrada web stranice
  • Vrsta stranice?: Stranica tvrtke ili organizacije

d.o.o. je tvrtka sa sjedištem u Rijeci koja se bavi najmom viličara, prodajom novih viličara marke STILL i rabljenih viličara raznih proizvođača, prodajom rezervnih dijelova za viličare te ima svoju vlastitu servisnu mrežu. Web dizajn / stranica za firmu d.o.o. bi trebala sadržavati: - kratki opis "o nama" , - prijavu kvara i mogućnost kontaktiranja kako bi stranke mogle brzo i jednostavno (tekstualnim putem ili putem poziva) doći do nas i adekvatnog rješenja situacije, - mogućnost kupnje/upita novog ili rabljenog viličara direktno preko naše stranice, - mogućnost ubacivanja novih fotografija/videa na dnevnoj bazi od strane administratora i djelatnika firme, - upute/lokaciju sjedišta firme kako bi nas stranke lakše pronašle itd... Bilo bi odlično ako se može organizirati sastanak za dogovor oko svih detalja i želja. Lp, Mr. Ene Letić Odjel prodaje d.o.o.

Web stranica

  • Želim ponudu za: Izrada web stranice
  • Vrsta stranice?: Stranica tvrtke ili organizacije

Trgovačko društvo za poslovno savjetovanje Uglavnom izrada poslovnih planova, marketing, eu fondove, eu projekte, suradnje s odvjetničkim uredima, školama, učilištima Moje želje su da stranica bude striktna, bitno od nebitnog odvojeno prilagođena eu projektima s grafikonima te novijeg dizajna kao da se gradi staklena kuća, moderna kuća. Za ostalo se čujemo na email-u.

Internet oglašavanje

  • Koji kanali internet oglašavanja Vas zanimaju?: Facebook, Instagram
  • Mjesečni proračun za oglašavanje: 200 - 500 EUR

Molim Vas ponudu za izradu marketinške kampanje na društvenim mrežama (Facebook i Instagram) za 1-3 mjeseca. Ukoliko prodaja u tom periodu bude uspješna, možda se dogovorimo za dalje. Trgovina radi samo web prodaju (drvene igračke) i nema puno proizvoda --tinjak, a na tržištu je oko godinu dana. Molim poslati ponudu na mail. Hvala. Lp Elizabeta

Web stranica

  • Želim ponudu za: Izrada web stranice
  • Vrsta stranice?: Ostalo

Poštovani, javljam Vam se sa idejom otvaranja web stranice. Instruktor sam fitnesa te zagovornik vježbanja i kretanja. Voljela bih imati oku ugodnu web stranicu,kako bih privukla što veći broj ljudi te ih potaknula da mi se pridruže u promjeni životnog stila,koji je postao enormno nekvalitetan. Srdačan pozdrav,

Optimizacija za tražilice - SEO

  • Ciljevi optimizacije: Povećati vidljivost na tržištu, Povećati prodaju
  • Mjesečni proračun za optimizaciju: Do 200 EUR

Webica je nova i ovo je novi projekt kod nas koji se bavi isključivo ekološki prihvatljivim smještajem Hrvatske pa bi mi možda trebao neko ko ima nekog iskustva u području turizma, Startupovima i slično. Cilj mi je što bolje se pozicionirati na Google pregledniku, odrediti ključne riječi i sve potrebno da se ostvare ciljevi optimizacije, ali uz razumnu cijenu. Hvala

Web shop

  • Želim ponudu za: Izrada web shopa
  • Broj različitih proizvoda u web shopu: više od 200

Željeli bi napraviti svoj web shop, imamo svoj Instagram profil koji broji nešto više od 31 pratitelja, vidimo da to ima potencijala tako da bi željeli još više proširiti naš posao, a vjerujemo da bi sa dobrim marketingom to mogli napraviti. Krajnji cilj nam je preseliti sav posao na web shop i samo se time baviti, a za to nam je potreban netko ozbiljan i tko zna napraviti dobro svoj posao.

Internet oglašavanje

  • Koji kanali internet oglašavanja Vas zanimaju?: Google (AdWords), Facebook, Instagram

Pozdrav, potreban nam je freelance marketing stru;njak koji bi nam pomogao prilikom otvaranja novog tržišta, primarni fokus bi bio na približavanju našeg brenda i ponude našoj target publici s ciljem povećanja prodaje i privlačenju kupaca u sami restoran. Za više informacija, slobodno kontaktirajte.

Web stranica

  • Želim ponudu za: Redizajn postojeće stranice
  • Vrsta stranice?: Stranica tvrtke ili organizacije

Potrebno je stranicu modernizirat te preuzet mjesečno vođenje stranice (hosting itd). Potrebno je omogućit admin sučelje kako bi se izmjene na stranici mogle samostalno odrađivat. Stranica zahtjeva moderne animacije i sučelje (plan je da stranica bude (a i ne mora) one page site) sa standardnom kontakt formom našim partnerima te opisu poslovanja. Sve detalje objasnim uz dogovor s izvođačima.

Web shop

  • Želim ponudu za: Izrada web shopa
  • Broj različitih proizvoda u web shopu: do 10

- izrada web stranice / web shopa za prijevoz putnika - prijevoz putnika putničkim kombi vozilima na relaciji Zagreb - Ljubljana - Zračna luka Marco Polo Venecija i obrnuto - Ljubljana je usputna stanica u oba smjera, gdje se putnici mogu iskrcati i ukrcati za daljnje putovanje do krajnjeg odredišta (Zagreb, Venecija) - kombi vozilo prima maksimalno 8 putnika + vozač - ne smije doći do overbookinga (da se proda više od 8 sjedala za jedno putovanje) - plaćanje karticama, integracija STRIPE sustava - dječje sjedalice besplatno dostupne (pogledati primjer rezervacije na GoOpti.com, vezano uz sjedalice) - nadoplate za dodatnu prtljagu - mogućnost očitavanja QR koda na kupljenoj karti, tako da putnik ne mora printati kartu, nego ju može pokazati na mobitelu - rješenje za očitavanje QR koda - mogućnost ubacijvanja kodova za popust i kreiranje istih u CMS-u Primjeri drugih stranica: Flixbus, GetByBus, GoOpti, Promet Makarska Primjer: Ako iz Zagreba za Veneciju vozim npr. 8 putnika (pun kombi), a netko na taj dan želi rezervirati vožnju od Ljubljane do Venecije, u rezultatu pretrage za taj dan neće biti slobodnih sjedala. Međutim, ako netko od tih 8 putnika iz Zagreba putuje samo do Ljubljane, osobi koja traži vožnju od Ljubljane do Venecije prikazat će se onoliko slobodnih mjestâ koliko putnika će iz Zagreba izaći u Ljubljani. Isto je i u obrnutom smjeru, od Venecije do Zagreba. Možemo kao primjer navesti sad razne kombinacije, ali mislim da razumijemo što se traži. Koliko putnika iz bilo kojeg smjera izlazi u Ljubljani, toliki broj sjedala bi se onda trebao osloboditi za ukrcaj u Ljubljani za nastavak puta prema Zagrebu, odnosno Veneciji. Dakle, u CMS-u bi Ljubljana, kao usputno polazište / odredište, na neki način morala biti povezana sa rutom Zagreb – Venecija – Zagreb, na isti datum polaska / povratka. Ako ja u CMS-u po danima kreiram glavnu rutu Zagreb – Venecija – Zagreb te ako uz to onda kreiram i usputnu rutu Venecija – Ljubljana – Venecija, odnosno Zagreb – Ljubljana – Zagreb, svaka ta usputna ruta bi trebala biti povezana s glavnom rutom, u smislu dostupnosti sjedala. VOZNI RED I CIJENE Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski, Zagreb, Hrvatska < 3 h 45 min > Zračna luka Marco Polo, Venecija, Italija • polasci iz Zagreba od ponedjeljka do petka u 10:00 sati • polasci iz Zračne luke Marco Polo od ponedjeljka do petka u 14:00 sati • cijena 50,00 € Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski, Zagreb, Hrvatska < 1 h 30 min > Dolgi Most autobusna postaja, Ljubljana, Slovenija • polasci iz Zagreba od ponedjeljka do petka u 10:00 sati • polasci iz Ljubljane od ponedjeljka do petka u 16:15 sati • cijena 40,00 € Dolgi Most autobusna postaja, Ljubljana, Slovenija < 2 h 15 min > Zračna luka Marco Polo, Venecija, Italija • polasci iz Ljubljane od ponedjeljka do petka u 11:30 sati • polasci iz Zračne luke Marco Polo od ponedjeljka do petka u 14:00 sati • cijena 45,00 € NAPOMENA: WordPress ne dolazi u obzir. Isključivo custom rješenje.

Web shop

  • Želim ponudu za: Izrada web shopa
  • Broj različitih proizvoda u web shopu: više od 200

- Izrada novog webshopa za B2B korisnike - Asortiman proizvoda ima do . - Ciljani kupci u ovoj fazi isključivo B2B korisnici - Potrebna je integracija sa ERP sustavom, ERP sadrži sve podatke o proizvodima, cijene, SKU, raspoloživost, tekst i slike,.. ali većina meta podataka nije razdvojena u zasebna polja. - B2B korisnici se aktiviraju u ERPu, narudžbe su omogućene jedino aktivnim korisnicima - Registracija novog korisnika na webu bi trebala poslati obavijest službi prodaje - Kreirana narudžba se vraća u ERP, online trgovina nema informaciju o naplati narudžbi, kupac može vidjeti povijest narudžbi, izdani računi. - Dostava je besplatna i ne obračunava se u online trgovini, korisnik samo bira adresu dostave iz liste definiranih adresa - Kupcu se nakon uspješne narudžbe šalje samo obavijest da je narudžba zaprimljena, ne radi se ponuda za plaćanje.