GOR-KAM d.o.o.

Zagreb
Gradnja kuće, Knjigovodstveni servisi
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/3
10+
Godina na tržištu
5+
Broj zaposlenih

Drugi izvođači u blizini Zagreba

Druge usluge u Zagrebu i okolici

Nedavni upiti

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: zadruga
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 40
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 40
  • Broj zaposlenih: 3
  • Obveznik PDV-a?: Da

Zadruga ima zaposlenog blagajnika koji vodi obračun plaća za sve zaposlene, obračun PDV-a, Ura/Ira, itd u programu Synesis, dakle traži se knjigovodstveni servis s licencom za predaju papira te godišnjeg financijskog izvještaja. Ono što nas zanima je okvirna mjesečna naknada takvog knjigovodstvenog servisa. Hvala unaprijed, LP

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 5
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, Pod broj izdanih faktura naveo sam 0, budući da ništa ili gotovo ništa ne fakturiramo nikome. Međutim, imamo jedno maloprodajno mjesto (štand) sa fiskalnom blagajnom na kojem se tijekom turističke sezone (01.05.-01.11.) izdaju fiskalizirani računi, pa za tu blagajnu imamo jedno skupno izvješće (saldo blagajne na kraju dana) dnevno. Pod broj primljenih računa mjesečno naveo sam oko 5, jer od primljenih faktura mjesečno imamo: račun za fiskalne blagajne, račun od vas (knjigovodstva), te fakture od dobavljača koje stižu ovisno o broju narudžbi. Broj zaposlenih varira od mjeseca do mjeseca, 1 do 2. Na koncu, SVE što sam naveo odnosi se za razdoblje turističke sezone (6,7,8 i 9 mjesec), nešto malo u svibnju i studenom, a van tog razdoblja nema NIKAKVIH aktivnosti (dakle, ni ulaznih ni izlaznih faktura, ni obračuna plaća, niti išta drugo...). Dosada smo poslovali putem obrta i plaćali smo naknadu od ,00 Kn mjesečno za vođenje knjiga, te bismo željeli ostati u tom cjenovnom rangu. Molim vašu ponudu. Srdačan pozdrav! P.S. Budući da smo već počeli sa poslovanjem, ponuda bi nam dobro došla već danas!

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 150
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Molim ponudu cijena knjigovodstvenih usluga za paušalni obrt (u osnivanju). Radi se o pružanju usluga pet sittinga i grafičkog dizajna. Obzirom da je knjigovodstvo za takav obrt jednostavno, te ga mislim sama voditi, potrebne su mi samo usluge za 3 ili 6 mjeseci, u svrhu uhodavanja i edukacije. Bitno mi je da knjigovođa ima puno iskustva s paušalnim obrtima i s PDV ID uplatama kod internetskog oglašavanja. Voljela bih da knjigovodstveni servis bude na lokaciji Trešnjevke, Centra, Črnomerca ili blizu tih lokacija. Molila bih ponudu za 3 i za 6 mjeseci, pa bih odabrala jednu od tih opcija. Srdačan pozdrav,

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 1500
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3000
  • Broj zaposlenih: 30
  • Obveznik PDV-a?: Da

Riječ je o 5 poduzeća u vlasništvu iste osobe. Sva se bave uslužnim djelatnostima vezanim uz nekretnine. Broj UFA, IFA i broj zaposlenih predstavljaju zbroj podataka svih poduzeća. 3 poduzeća imaju zaposlene osobe, dva nemaju. Do sada su sva knjižena rađena u internetskom programu za vođenje knjiga i voljeli bi da se i nastavi knjižiti u tom programu. Hvala!

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Postovani, Tvrtka je tek osnovana i u prvih par mjeseci jedine obveze ce biti placanje redovnih naknada drzavi te najam poslovnog prostora (vlastita nekretnina koju sam iznajmio sam sebi). Od 12. mjeseca ocekuje se znatno povecanje prometa i izdanih racuna u nesto kompleksnijem obliku koji ce biti potrebno dodatno razloziti.

Adaptacija objekta

  • Okvirni rok početka projekta: Odmah

Poštovani, Početkom godine kupili smo stambenu zgradu u Viškovićima (Koromačno), sa namjerom da izvršimo adaptaciju iste i prilagodimo je za najam u toku sezone. Kuća se sastoji od dva dijela, starog dijela koji je sagrađen pred više od godina i dijela koji je nekad bio štala, te je započeta adaptacija koja nije provedena do kraja. Ova dva dijela, po sredini, odvojena su zajedničkim zidom debljine, cca, - mm. Međukatne konstrukcije su drvene (grede i podovi od dasaka). U planu je izrada nove podne ploče u prizemlju sa potrebnom hidroizolacijom, rušenje postojećih (drvenih) međukatnih konstrukcija i ugradnja betonske ploče, spajanje u prizemlju i na katu između stare kuće i adaptiranog dijela, proširenje prozora i vrata i sl. U postupku smo odabira izvođača građevinskih radova, pa vam dostavljam troškovnik sa zamolbom da nam dostavite vašu ponudu, sa navedenim mogućim terminom početka gradnje. Naravno, ako postoji vaš interes za ove radove. Ako nemate interesa za obavljanje ovih radova, ipak bih vas zamolio za popunjavanje ponude radi konačne odluke o izboru izvođača. Ujedno me zanima, koliki je, u troškovima, udio materijala, a koliki rada. Unaprijed zahvaljujem, a za eventualna dodatna pitanja slobodno me nazovite na . Pozdrav ...

Dogradnja ili nadogradnja

  • Okvirni rok početka projekta: 1 - 3 mjeseca

Na postojeću prizemnicu od 80m2 bi trebalo nadograditi gornju etažu. Trosoban stan sa kuhinjom, blagavaonicom, zahodom i malom ostavom. Fasada stiropor, debljine 5 cm, a krov na dvije vode cca kvadrata. Fasada bi se stavljala samo na dvije strane jer je kuća sa dvije ostale spojena sa susjednom kućom. Projekt imam ali je iz 88 godine i preko strana, a nemam ga u digitalnom obliku. Za sva vaša pitanja, dostupan sam na telefon.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 4
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, Molimo Vas za ponudu knjigovodstvenih usluga za sljedeću pravnu osobu d.o.o.: Riječ je o novoosnovanoj tvrtci (registracija bi bila u 6.mj.) koja bi aktivno obavljala djelatnost od 9.mj. Tvrtka bi bila registrirana za izvođenje unutarnjih građevinskih radova (postavljanje knaufa, izolacije i sl.) Radovi bi se izvodili na području SR Njemačke za već postojeće klijente. Tvrtka bi zapošljavala prosječno 4 djelatnika koji bi se vodili kao izaslani radnici.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Postovani, Tvrtka je tek osnovana i u prvih par mjeseci jedine obveze ce biti placanje redovnih naknada drzavi te najam poslovnog prostora (vlastita nekretnina koju sam iznajmio sam sebi). Od 12. mjeseca ocekuje se znatno povecanje prometa i izdanih racuna u nesto kompleksnijem obliku koji ce biti potrebno dodatno razloziti.

Adaptacija objekta

  • Okvirni rok početka projekta: Odmah

Trebamo porušiti 2 zida (imamo idejni plan od arhitekta + statičarski izračun), prenamjeniti jedna vrata u prozor i jedan prozor u vrata i ugraditi ulazna vrata na mjesto sadašnjeg zida sa staklenom opekom. Proširiti postojeću kotlovnicu, i napraviti pripremne radove za keramičara (žbukanje) 2 prostorije. U privitcima se nalazi idejni plan od arhitekta (glavni plan će biti gotov kroz tjedan dana).