Poštovani, firma ima jednog zaposlenog i jednu plaću. Firma je u sustavu PDV-a. Mjesečno imamo 2-3 ulazna računa i niti jedan izlazni račun. Svaki mjesec imamo jednu pozajmicu. Tako će biti još neko vrijeme dok čekamo da nam izrade internet stranicu s kojom ćemo obavljati posao. Molim Vašu ponudu za vođenje knjigovodstva. Hvala.
Poštovani, Choice poduzece je koje se bavi iznajmljivanjem vozila.Nema zaposlenih, nije u sustavu PDV-a. Trebaju nam mjesečni,godišnji izvještaji,u slučaju da dođe inspekcija da sve bude pripremljeno , netko tko nam može dati savjet(npr. imali smo sudar pa što dalje..),tko zna zakone,da li prijeći u sustav pdv-a ili ne i sl. Molim Vas ponude Vaših knjigovodstvenih usluga Unaprijed hvala Luka Vukasović
Poštovani, KNJIGOVODSTVENE USLUGE Obveze knigovodstva : -izlazne fakture -ulazne fakture -obračun PDV-a -blagajna -kvartalni statistički obračuni TSI-POD -godišnji statistički obračuni GFI – POD -završni obračuni ( PD obrazac, izrada računa dobiti i gubitka, izrada bilance -obračun doprinosa za šume, obračun doprinosa za turističku zajednicu, obračun doprinosa za invalide -obračun plaća - izrada platnih lista ( gotovo isključivo detaširani radnici – standardne platne liste ) - sastavljanje mjesečnih i godišnjih obrazaca ( JOPPD, ID obrasci, IP obrasci ), te dostava putem maila mjesečnih platnih naloga - pomoć pri ispunjavanju obrazaca za statistiku – ( u slučaju dok se izvode radovi u HR ) Naša obveza : -dostava podloga za obračun plaća – najčešće to bude do 01 u mjesecu -obračun bolovanja – naša obveza jer na osnovu obračuna se rade i refundacije, od knjigovodstva zahtjevamo samo pregled obračuna bolovanja -refundacije od HZZO-a za liječničke preglede i bolovanja - ispunjavanje obrazaca za statistiku Napomena : Trenutačno se ne izvode radovi u HR, u Hr zaposleni samo direktor, administrativni radnik, 3 inženjera za projektiranje Potrebno razlučit usluge tj cjenik za vrijeme radova u HR od isključivog rada u Njemačkoj Trenutno zaposleni u firmama - 52 radnika ( od toga 3 zaposlena u HR, 1 na bolovanju HR, 48 detaširanih radnika ) - 69 radnika ( od toga 1 zaposlen u HR, 4 na bolovanju HR, 64 detaširanih radnika ) – 66 radnika ( od toga 1 zaposlen u HR, 4 na bolovanju HR, 64 detaširanih radnika ) Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav.
Poštovani, radi otvaranja vlastitog odvjetničkog ureda, tražim usluge knjigovođe radi odrađivanja svih potrebnih prijava u institucije prilikom otvaranja ureda kao i za daljnje vođenje poslovne dokumentacije. Ovim putem želim prikupiti ponude i cijene navedenih usluga te odabrati knjigovođu na temelju prikupljenih ponuda. Zanima me mjesečni iznos za usluge. Napominjem da bih zasada bila jedina u uredu. Ured će biti u Zagrebu, no i knjigovođa iz Velike Gorice dolazi u obzir ako rade za stranke čija je djelatnost na području Zagreba. Molim Vašu ponudu isključivo putem maila jer sam na ročištima. Hvala.
Poštovani, to je nova firma koja ce bit osnovana za mjesec dana,bavili bi se Sailboat charter businessom. Htjeli bi sve radit online.Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav. Miha Lenasi | + 41 | skype: miha lenasi | contact download IN Pisarna d.o.o. (IN Office L.t.d.) | Litostrojska c. 56 , Ljubljana, SLO | inpisarna.com
Poštovani, M.P. d.o.o. je građevinska tvrtka za instalaciju vodovoda, odvodnje, centralnog grijanja i trgovinu. Očekujemo financijska izvješća na mjesečnoj bazi, savjetovanje vezano za obračunavanje PDV-a kod izdavanja računa, dobru uslugu i savjetovanje. Gospođa koja nam trenutno vodi knjigovodstvo ide u mirovinu pa tražimo novo. Molim Vašu ponudu. Hvala.
Poštovani, radi se o poduzeću u nastajanju, jdoo poduzeću koje će se baviti posredovanjem usluga u inozemstvu. Core business je posredovanje u kratkrotrajnom najmu opreme, čija usluga se izvršava preko partnera u inozemstvu. Korisnici usluge su rezidenti i nerezidenti, a naplata se vrši iskljucivo online. Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav.
Poštovani riječ je o poslovanju turističke agencije, privatni smještaj, prodaja karata za izlete, prodaja ribolovnih dozvola, mjenjačnica, prijava gostiju. Program za plaće, PDV i fiancijsko imam vlastiti od Pupile. Potrebno bi bilo samo kontiranje dokumenata odnosno poslovnih događaja, i izrada završnog raćuna. Nadam se Vašoj ponudi Hvala, lp
Poštovani ja sam makedonski državljanin, zanima me otvaranje firme, DOO ili neki slični oblik, znači bavio bih se internetskom prodajom robe, zanima me mjesečno vođenje knjiga. Znači: -Koji dokumenti su mi potrebni za otvaranje firme -Koliko stoji otvaranje firme od A-Z (kompletno) -Koliko stoji mjesecno vodjenje svih knjiga Hvala lijepa Todosiev Lazar Lp
Poštovani Imamo ugostiteljski objekt na otoku Prviću. Do sad smo bili sezonski obrt i ušli smo u pdv sustav. Namjera nam je zatvoriti obrt jer je skup te otvoriti jdoo sa dvoje zaposlenih (od toga jedan je sadašnji obrtnik) da možemo raditi tijekom cijele godine prema potrebi. Najveći dio posla i dalje bi se odvijao sezonski (6.-9. mjesec). Potrebni su nam savjeti kako bi što bolje iskoristili posao i po mogućnosti poslovali bez minusa (stalno smo dužni doprinose i ulazimo u sezonu s ovrhom). Preko ljeta zaposlimo kuharicu i konobaricu na 2 mjeseca. Znači 1 stalni radnik i 3 sezonska. Molim Vašu ponudu Hvala,lp