Na nivo započinjemo uslugom hrane i pića u konobi , početak 01.08. Otvaramo sa barom, kuhinja zbog dokumentacije ide kasnije u pogon. Cjelogodišnje poslovanje. S obzirom da je pocetak, na neka pitanja ne mogu dati tocne odgovore. S 9bzirom na ostvareni broj nocenja prosle godine, ucestala zbivanja u opcini, odlicnoj lokaciji mislimo da ce posao biti uspjesan.
Planiram iznajmljivati jedan stan u Sukošanu od -te godine na turiste. Kuču budem u Sukošanu kupila 1.8.24. Nemam obrt i mislim , da netrebam otvoriti obrt zato. Zivim u Njemacki, i u Sukošanu bi bila oko 5 tjedna na ljeto. Trebam se prijaviti kao prebivalište ili boravište ili sišta od toga? Kako sam brala u internetu, trebam platiti samo poraz od iznajmljivanja stana u Hrvatski. Što bi vam trebalo za knjigovodstvo (mjesečno ili lijetno?) Trebate i računa za saniranje stana, struju, vodu, osiguranje kuče i komunale, bi to iznizalo poraz ?
Na moru imam dva apartmana koje iznajmljujem tokom ljeta. Dakle "poslujem" samo par mjeseci tokom ljeta. Paušalni sam iznajmljivač. Nema ulaznih računa. Plaćam paušal, turističku članarinu i porez po ležaju. Te PDV na proviziju koju naplaćuju strane platforme. Potrebna mi je osoba koja će mi organizirati izračun PDV-a i podsjetiti me kad bide potrebno platiti porezi ostalo. Unaprijed hvala
Radi se o ugostiteljstvu kao primarnoj djelatnosti - imam manji restoran brze prehrane. Izlazni računi su fiskalni, transakcijskih ima samo povremeno, vrlo malo. Broj zaposlanih oscilira, trenutno nas je 2 na puno radno vrijeme i 1 osoba 8 sati tjedno, 1 na porodiljnom. Zapošljavamo i studente. Tražim knjigovodstveni servis koji ima iskustva s ugostiteljstvom i koji je profesionalan i pouzdan. Također da je lokacijski na potezu Novi Zagreb - Centar.
Poštovani, Suvlasnik sam društva koje ima 3 zaposlena, približno 50- izlaznih računa većinom prema inozemstvu, te 20-50 ulaznih računa. Višak dobiti ulažemo dugoročno u dionice na stranim tržištima gdje imamo desetak transakcija godišnje. Nismo zadovoljni s trenutnim knjigovodstvom te smo zainteresirani za promjenu. Imam dva pitanja: - Da li imate iskustva s knjigovodstvom vezanim za dugoročna ulaganja u dionice na stranim burzama? Ako imate, zamolio bih Vas reference. - Da li ste u mogućnosti napraviti financijsko izvješće do 1.2. sljedeće godine za tekuću godinu ukoliko mi dostavimo sve podatke u prvom tjednu prvog mjeseca? Unaprijed hvala, Vuko.
Radim jos kratko u drugoj tvrtci pa bi u toku rujna tamo zavrsila i prijavila se u M-COMPANY. Za početak idemo u razvoj jedne aplikacije pa će to trajati jedno vrijeme.. Pišem projekt koji ću prijaviti za financiranje. Dodatno, radimo ponudu poklon setova za goste koje ćemo nuditi raznim vrstama smještaja. U međuvremenu, u pregovorima sam s jednom firmom za poslovno savjetovanje. Budući da je to sve još u procesu, za početak će možda biti par računa mjesečno, vjerojatno još prvi mjesec ništa, sve ovisi kako će se stvari odvijati.
1. Prijave/odjave zaposlenika, 2. Ugovori, otkazi, potvrde, 3. Plaća za 9-15 zaposlenika (prosječno 12 zaposlenika) 4. Zahtjevi za refundaciju bolovanja - svaki mjesec (bolovanje na teret HZZO-a) 5. Plaća - krediti, zaštićeni računi, roditeljski dopust, bolovanje.. KNJIŽENJE: 1. 2 žiro računa, 2. 1 knjiga blagajne Mjesečna dinamika knjiženja 3. URE cca 50 mjesečno (45-60) --> URE, T PPO svaki mjesec nekoliko --> URE za usluge - svaki mjesec 4. PDV - mjesečno 5. PDV-S - mjesečno 6. PPO - kvartalno 7. Printanje mjesečnih izvoda 8. Godišnja statistička izvješća 9. HZMO tablica 1-11 redovna godišnja kontrola o isplaćenim i obračunatim plaćama svih zaposlenika 10. Završni račun 11. IRE i račun za predujam