Pozdrav, obrt se bavi računalnim programiranjem. Trenutno poslujem samo s jednim klijentom iz SAD-a. 1.11. ću prijeći limit paušalnog obrta i ući u sustav PDV-a. Tražim računovođu koji će se brinuti o svoj potrebnoj papirologiji i savjetovati me kako najbolje iskoristiti svoja prava. Molim ponude na e-mail
Tražim knjigovodstveni ured koji : 1. je upoznat/sposoban/kvalitetan u radu i s pravilima vezano uz inozemno poslovanje (Njemačka/Austrija). 2. rješava radne i boravišne dozvole za strance Pošto se spremam u poslovne vode, poslovati ću sa svojim ljudima (koji nisu državljani EU) u Njem/Au tako da će oni ići gore na terenski rad. Još nemam firmu i treba mi stručno osoblje kao pojačanje mom timu. Hvala.
zaostatci i vođenje knjigovodstva u smislu obračuna plaće i savjetovanja. Radimo etažne elaborate, suradnja kod projektiranja, firma je registrirana za posredovanje pri kupoprodaji nekretnina. Potrebno mi je za firmu nekretnine j.d.o.o. za koju sam mislila da će se ugasit, ali kako se situacija promjenila na bolje, pokušala bi predat potrebne obrasce i obročno otplatit dug i to: za (sveukupni promet 19.,00eur, 20 izdanih računa) i godinu(slično); do sada ukupan promet (14.,01)cijelo vrijeme je jedan zaposleni (ja) i ne isplaćujem plaću, a od01.09. imam još jednu zaposlenu osobu i sad bi joj uplatila plaću.- Nije u sustavu pdv-aMolim vas ukoliko bi prihvatili da mi sredite papire, cijenu i osnovno što vam treba. Imam izlazne rn; izvode hpb i račune najma prostora. Nisam u nikakvom postupku i platila sam ovrhu poreznoj od 3. eur prije mjesec dana, također su me pozvali da dostavim obrasce.
Paušalni obrt za čišćenje, za sada dvoje zaposlenih, do 15-20 računa izdano na mjesečnoj bazi. Trenutno knjige i računovodstvo vodim sama, no s obzirom na širenje obujma posla, nužan bi mi bio netko tko bi odradio dva-tri sata mjesečno, u kojem bi vremenskom razdoblju, s obzirom na manje posla, mogli odraditi konzultacije kao i revizije. Posjedujem certifikat za e-usluge, kao i uskoro certifikat za e-račune.
Bavili smo se prijevozom robe, slučaj je specifičan iz razloga da bi meni trebalo sad sve papire izvaditi i proći od .-te godine do .-te godine. Naime radi se o tome da je knjigovođa sve zeznula. ali teško mi je to sad opisat. Radi se o velikim novcima koliko su rekli na poreznoj da oni meni duguju cca . eura ali treba papirologiju riješiti...
Riječ je o udruzi za čuvanje/kreativan rad s djecom, aktivnosti su isključivo prijepodne, 3 sata po danu. Formalno zaposlenih nemamo jer supruga volontira, dok imamo dvije do najviše četiri studentice (ovisno o potrebi) , te isplate vršimo temeljem ugovora preko Student servisa. Udruga se financira kroz mjesečne članarine, a od redovitih troškova imamo trošak najma, režija, i ostalih materijalnih troškova. U skorijoj budućnosti planiramo i povremene putne troškove. Blagajnu nemamo niti planiramo imati, sve ide preko poslovnog računa Udruge.
bavimo se programiranjem PLC-a . Pustanjem u pogon tvornica. Te servisnim uslugama. Ocekuje se vodjenje svega osim putnih naloga i izlaznih racuna
Radi se o dvi firmi: 1.Radimo ustupanje radnika (mesare) na uslugu iskoštavanje i obrada mesa. Imamo i iz treće zemlje radnika,tako da imamo i potrebu pripremu za ishodovanje radne dozvole za te radnike iz Srb i BiH. -2.Firma radi trenutno samo posredovanje. Organizacija prodaje sv.polovica za posrednišku proviziju.
Racuni se izdaju za edukacije, usluge i najam, a izdaje ih knjigovodstvo. Očekujem izvrsno poznavanje materije ( npr. Zakona) , kreativan, moderan i odgovoran pristup radu. Od osnutka tvrtke u istom knjigovodstvu, no zbog ulaska j.d.o.o. U sustav pdv-a bez prethodnog pravovremenog upozorenja od strane knjigovodstva ozbiljno razmisljam o promjeni istoga.