DUBROVNIK PROPERTY SERVICE d.o.o.

Dubrovnik
Servisi za čišćenje
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/2
5,0
1 ocjena

1 ocjena za tvrtku DUBROVNIK PROPERTY SERVICE d.o.o.

Ocjene

5,0
Zavod Z. P. Z., prije 1 mjesec

Tiho i skromno, a iznimno detaljno i kvalitetno obavljen posao.

Usluge: Čišćenje stanova, Čišćenje ureda, Dezinfekcija prostora, Agencije za čišćenje, Čišćenje poslovnih prostora, Čišćenje apartmana, Obrt za čišćenje, Servisi za čišćenje

Drugi izvođači u blizini Dubrovnika

Druge usluge u Dubrovniku i okolici

Nedavni upiti

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Dvaput mjesečno
  • Tip poslovnog prostora: Ured
  • Površina prostora: 190 m2

Prostor koji nema veliku cirkulaciju ljudi s jednim zaposlenikom.

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom mjesečno
  • Tip poslovnog prostora: Stambena zgrada (stubišta)
  • Površina prostora: 60 m2

Poštovani, zainteresirani smo za uslugu čišćenja, jednom mjesečno ili 2x mjesečno. Stambena zgrada, 4 ulaza, 4 kata na svakom ulazu . Ulaz 1: 32 stana, ulaz 2: 30 stana, ulaz 3: 21 stan, ulaz 4:16, prostor ispred ulaza i oko kontejnera (na 2 mjesta) i da pružatelj usluge nije u sustavu PDV-a. Zgrada je stara 35 godina, bez lifta. Jarun

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom dnevno
  • Tip poslovnog prostora: Prodavaonica, Radionica
  • Površina prostora: 200 m2

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Ured
  • Površina prostora: 320 m2

Trebamo uslugu redovitog čišćenja poslovnih prostora na 3 lokacije u gradu. Prva lokacija (kod Jaruna), uključuje 1 manji ured, 1 čajnu kuhinju, 2 sanitarna čvora i 1 veću prostoriju za sastanke u koju dolaze stranke za dvadesetak osoba i tu je lokaciju potrebno čistiti 1xtjedno. Sveukupne je površine m2. Druga lokacija, na Savici, uključuje 3 manja ureda, 1 čajnu kuhinju, 2 sanitarna čvora i manju sobu za interne sastanke i lokaciju je potrebno čistiti 1x u 2 tjedna. Površina je 85m2. Treća lokacija u Donjem gradu uključuje 4 manja ureda, hodnik/predsoblje, 3 sanitarna čvora, kuhinju, i 1 veću prostoriju za sastanke u koju dolaze stranke za dvadesetak osoba – i kod te je lokacije raspored sljedeći: urede i predsoblje treba čistiti 1x u 2 tjedna a sobu za sastanke, kuhinju i sanitarne čvorove 1x tjedno. Sveukupno je veličine m2, od čega je velika prostorija oko 26m2, kuhinja i sanitarni čvorovi manje od 20m2 – tako da bi svaki drugi tjedan veličina prostora za čišćenje bila 45m2.

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Ured
  • Površina prostora: 200 m2

Poštovani, trebamo ponudu za čišćenje ureda na dvije lokacije (Savska Cesta u Zagrebu i Ljudevita Posavskog 18 u Velikoj Gorici). Usluga čišćenja bi nam trebala 1x tjedno na svakoj lokaciji izvan radnog vremena (radimo 8:30-16:30 radnim danom) ili vikendom. Dva su ureda veličine m2 u kojima nema tepiha, imaju malu čajnu kuhinju i wc. Ukoliko trebate još informacija, stojim na raspolaganju. Lp, Anita Matanović

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom dnevno
  • Tip poslovnog prostora: Ured, Radionica
  • Površina prostora: 100 m2

čišćenje 2 sata dnevno od 15-17 sati

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Stambena zgrada (stubišta)
  • Površina prostora: 1000 m2

Molim ponudu za čišćenje stubišta nebodera od 12 katova sa 77 stanara.

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Stambena zgrada (stubišta)
  • Površina prostora: 100 m2

Treba mi čišćenje stambene zgrade jednom tjedno + čišćenje prilaza zgradi i dvorište.

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Stambena zgrada (stubišta)
  • Površina prostora: 15 m2

molim kontakt putem emaila

Čišćenje poslovnih prostora

  • Učestalost: Jednom tjedno
  • Tip poslovnog prostora: Ured
  • Površina prostora: 130 m2

Molimo ponude za čišćenje 2x tjedno (u padajućem izborniku nije bilo te opcije za odabir). Poslovni prostor površine cca m2 na Jaruščici u prizemlju zgrade. Ima 3 mala toaleta (svaki površine cca. 2.5-3 m2). U čišćenje bi trebalo biti uključeno: čišćenje ureda i uredskih prostora, detaljno čišćenje i dezinfekcija toaleta, brisanje svih vertikalnih površina (stolova, ormarića, itd. - ukupno ima 7 radnih stolova + ormarići) od prašine i ostalih zaprljanja, pospremanje male čajne kuhinje (brisanje površina i ponekad spremanje suđa u perilicu + vađenje istog), nadopuna higijenskog papira i sapuna u toaletima, brisanje kvaka i packi po vratima. Na podu su pličice s podnim grijanjem pa bi čišćenje uključivalo usisavanje i pranje podova po potrebi (ne nužno u svakom dolasku). Pranje staklenih površina (izloga) 1x mjesečno ili po dogovoru. Idealno bi bilo ako servis nudi uslugu ugradnje dispenzera (držača) za potrošne kupaonske materijale te ako ima opciju prodaje potrošnih higijenskih materijala (wc papir, sapun, ručnici za ruke, detrdženti, itd.). Mjesečna faktura za čišćenje bi se izdavala na pravni subjekt sa sjedištem u Italiji. Hvala unaprijed,