Zatraži besplatne ponude za catering u Dubrovniku

Već 3.260 korisnika iz Dubrovnika
pronašlo je izvođača na trebam.hr

2 najboljih ponuđača za catering Dubrovnik, 2024

GALLEON 181 j.d.o.o.

 
0 ocjena
5+
Broj zaposlenih

Usluge: catering, catering za vjenčanje, catering za privatnu zabavu, catering za poslovni domjenak.

Zatraži ponudu
5+
Godina na tržištu
5+
Broj zaposlenih

Usluge: catering, catering za vjenčanje, catering za privatnu zabavu, catering za poslovni domjenak.

Zatraži ponudu

Često postavljana pitanja

  • Što je sve uključeno u uslugu cateringa?

    Cijena ovisi o vrsti cateringa i catering servisu. Osnovna usluga obično uključuje samo pripremu hrane i njezinu dostavu na željeno mjesto. Ako su uz hranu potrebni tanjuri, čaše, posuđe i osoblje, ta se usluga posebno dogova. U tom slučaju govorimo o cateringu po sistemu “ključ u ruke”.

  • Hoće li catering servis očistiti prostor nakon događanja?

    Obično ovisi o tome priprema li se hrana hranu na licu mjesta ili ne. Većina servisa pospremit će ostatke hrane, tanjure i slično, ali ne i ostalo (stolice, stolovi). Preporučujemo da se s odabranim catering servisom dogovorite o pospremanju i čišćenju nakon događanja.

Nedavni upiti za catering, Dubrovnik

Poslovni domjenak

  • Datum događaja: druga polovica 2021
  • Broj osoba: Više od 50 osoba
  • Željeni obroci: Finger food, Deserti
  • Vrsta posluživanja: Samoposluživanje
  • Dodatno: Stolovi i stolice

Točan broj ljudi za caterring je 50. Traženi sadržaj za caterring uskugu uključuje: 6 vrsta canapea (dva mesna, dva riblja i dva vegetarijanska) 2 vrste slatkog deserta i voće, posluženih s pićem na priručnim stolovima s pratećim osobljem Za piće, posluženo u staklenim čašama, ponuditi dvije vrste vode (gazirana i negazirana) i dvije vrste sokova

Poslovni domjenak

  • Datum događaja: 14. i 15.9.2024
  • Broj osoba: 29
  • Koju vrstu cateringa trebate?: Menu sa više sljedova
  • Koje vrste jela trebate?: Mesna, Vegetarijanska, Veganska, Riba bez mesa
  • Trebate li i piće?: Ne

Radit ćemo u Dubrovniku 14. i 15. rujna na važnom događaju te imamo potrebu za lokalnim konobarima, kuharima i peračima posuđa. Znači hrana i piće nam nije potrebno, nego samo osoblje pa vas molim informaciju da li možete iste osigurati i kolika bi bila sveukupna cijena. Što se tiče brojeva, ovo je ono što će nam trebati: Subota, 14. rujna i nedjelja, 15. rujna: o Konobari: -20 konobara -početak rada: 9:30 -završetak rada: 18:30 o Kuhari: -6 kuhara -početak rada: 9:00 -završetak rada: 18:00 o perači posuđa: -3 perača posuđa -početak rada: 9:30 -završetak rada: 18:30 Profil konobara: o Profesionalni konobari s najmanje 2 godine iskustva na događajima. Dob iznad 25 godina. Mješavina muškaraca i žena. Moraju govoriti barem engleski i hrvatski. Njihova uloga će biti posluživanje VIP gostiju tijekom radnog vremena u VIP hospitality zoni. Morat će dočekati goste, ponuditi im piće, otići do bara i zamoliti barmena da pripremi narudžbu i donese je do stola. Hrana će biti postavljena na bifeima, gosti će uzimati hranu s bifea, ili će zamoliti konobare za hranu, u tom slučaju konobari će morati pripremiti neku hranu za goste i donijeti je do stolova. Još jedna važna uloga je održavanje stolova uvijek čistima od posuđa i praznih čaša, te vraćanje stolica i stolica na njihovo prvobitno mjesto. Konobare će tijekom usluge upravljati naš tim. • Profil kuhara: o Profesionalni kuhari s najmanje 2 godine iskustva na događajima. Ne moraju imati vrhunske kuharske vještine, ali moraju imati vještine u manipulaciji hranom, vještine rezanja, serviranja, organizacijske vještine, vještine čišćenja. Bit će na bifeu gdje će pripremati hranu, održavajući je uvijek lijepom i servirajući gostima. Kuhari će pomoći prati kuhinjski pribor koji će koristiti tijekom dana. • Perači posuđa o Bit će u području za pranje, primajući prljave čaše, tanjure i pribor za jelo, stavljajući ih u regale i ubacujući regale u perilice posuđa. Također će trebati oprati neke kuhinjske uređaje.