Molimo ponudu sređivanje svih papir kraj godine- dakle kao neka godišnja kontrola svega + onaj obrac finu što se predaje do veljače. Ukupno imamo 20 ak uplata i većinom donacije od grada i županije. Izdali smo 15 računa veno edukacije. Mi ćemo knjigovodstveni servis popratiti s svim potrebnim računima, i ostalom dokumentacijom.
Djelatnost nam je veleprodaja ortodontskih materijala. Robu dobavljamo iz uvoza i prodajemo je uglavnom na domaćem tržištu. Mjesečno imamo dva uvoza robe. Računa za domaće kupce oko 50. Poslujemo i sa jednom slovenskom firmom kojoj isporučujemo manje vrijednosti robe dva do četiri puta mjesečno. Dakle trebamo ponudu za kompletnu uslugu knjigovodstva osim zaprimanja robe na skladište i fakturiranja robe jer to obavljamo sami. Knjigoovodstvene usluge sada nam radi knjigovodstveni servis iz Zagreba sa kojim smo vrlo zadovoljni ali su nam njihove usluge preskupe. Hvala unaprijed na dostavljenoj ponudi. Lijep pozdrav
Pozdrav, trenutno sam u postupku otvaranje d.o.o preko sustava START pa mi trebaju knjigovodstavene usluge. Subjekt neće biti u sustavu PDV-a, neće imati zaposlenih osim mene na direktorskoj plaći , te će broj godišnjih računa vjerojatno biti manji od 10. Većina računa će biti prema dva domaća klijenta. Lp
Osnovna djelatnost je trgovina opreme za videonadzor. Dva odvojena profitna centra unutar poduzeća sa odvojenim obračunom plaća, troškove, RDG itd. Dio računa djeli se na dva djela. Jedan profitni centar je web prodaja u inozemstvo, drugi je veleprodaja u HR. Većinom poslovanje sa inozemstvom. Mjesečni report RUC. Kvartalno kompletno izvješće. Mogućnost povezivanja knjigovodstvenog programa u uporabi sa web shopom je plus. Beling d.o.o.
Poštovani, kako planiram otvaranje firme (turističke agencije), za potrebe korištenja sredstava HZZO poticaja, potrebna mi je ponuda. Ukoliko ponuda bude odgovarajuća, svakako bi taj knjigovodstveni servis angažirala za daljnju suradnju. Navela sam okvirni broj računa obzirom da se radi o startu firme, a vrlo je bitno da knjigovodstveni servis poznaje turističko područje obzirom na njegovu kompleksnost. Unaprijed zahvaljujem na ponudi.
Škola stranih jezika, trenutno su tri zaposlenice na porodiljnom dopustu. Uplatnice izdajemo sami preko sustava Relago te nam je potrebno izdavati fakture na temelju uplatnica, vršiti obračune plaća i PDV-a i ostale knjigovodstvene usluge. Mjesečno izdajemo oko -uplatnica, s time da se taj broj poveća u svibnju/lipnju zbog avansnih uplata godišnjih školarina, dok u srpnju/kolovozu gotovo ne izdajemo račune.
obrt za morski ribolov i prijevoz putnika po ljeti. 3 mjeseca ribarim i prodajem ribu Ribarskim zadrugama i fakturiram na tjednoj bazi 3 mjeseca vozim turiste po ljeti i fakturiram 1 mjesečno Hoteljerskoj kući nema zaposlenih u obrtu, jer radim u Gradskoj firmi za stalno. Obrt vodim smostalno u slobodno vrijeme.
Pristup do dokumentacije i predaja u digitalnom formatu u stvarnom vremenu, mogucnost vlastitog unosa ulaznih i izlaznih racuna. Veliki plus je knjigovodstveni softver koji ima API ili moze raditi export u format koji se moze jednostavno importati u drugi softver kako bi uvid u trenutnu bilancu, RDG i ostale metrike bio trenutno vidljiv. Azurna predaja JOPPD obrazaca u ePoreznu kao i ostale dokumentacije, unutar 24 sata po dostavi, nepovezane uplate u ePoreznoj ne smiju biti. Mjesecni obracun PDV-a i dostava u ePoreznu. Priprema GFI za prethodnu godinu najkasnije do 1.3. sljedece godine. Export datoteke za zbirni unos naloga u eHPB. Idealno knjizenje pa generiranje JOPPD obrazaca i onda dostava u ePoreznu i export svih naloga za isplatu placa u eHPB. Sastanak od sat vremena svakih 6 mjeseci (ako je prethodno zadovoljeno potrebe za sastankom ne bi trebalo ni biti). Odgovor na telefonski poziv unutar 48 sati (max. 5-6 poziva godisnje, a ako je sve prethodno zadovoljeno, poziva nece ni biti).
Proizvodna djelatnost, izrada i prodaja uporabne i unikatne keramike, suvenira itd. Sjedište firme na području grada Varaždina. Proizvode prodajem prodajem putem poklon galerija, suvenirnica te raznih sajmova. Dinamika prodaje je jača u ljetnim mjesecima, te na kraju godine. Zbog toga je i broj izdanih računa u tim mjesecima veći, a van sezone je 5 - 10 računa mjesečno. Očekivanja: specifikacija plaće (sama vršim sva plaćanja, sama izdajem račune), eventualna dokumentacija potrebna za određene natječaje, završni račun, informiranje o mogućim novim propisima, knjiženje itd...
Poštovani, naše poduzeće bavi se ugostiteljstvom, odnosno vođenjem kafića. Tražimo stručan knjigovodstveni servis, upoznat sa specifičnostima ugostiteljskog poslovanja, nekoga s kim možemo brzo i jednostavno komunicirati, nekoga tko odgovara ažurno na mailove, te vodi knjige stručno i ažurno. Također bitno nam je da nam knjigovođa bude desna ruka, netko u koga se možemo pouzdati da će voditi računa o našem poslovanju te nas upozoriti na moguće propuste, savjetovati kako nešto provesti u našem najboljem interesu. Imamo fiskalnu blagajnu pa uz to od izlaznih računa imam extra eventulalno jedan račun. Ulaznih računa imamo cca mjesečno no cilj nam je smanjiti broj istih. Molim Vas da naznačite u Vašoj ponudi koliko bi računa trebalo biti manje da bi ušli u niži platni razred te kolika bi onda bila Vaša ponuda. Imamo 3-4 zaposlena i treba za njih obračunavati plaće, raditi prijave i odjave, završni račun i sve ostale potrebne knjigovodstvene poslove. Plaćanja radimo sami. Unaprijed zahvaljujemo na Vašoj ponudi.