CENTAR 51 d.o.o.

Zagreb
Knjigovodstveni servisi
Obrazac možete ispuniti u 1 minuti! Korak 1/2
20+
Godina na tržištu

Drugi izvođači u blizini Zagreba

Druge usluge u Zagrebu i okolici

Nedavni upiti

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 6
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 30
  • Broj zaposlenih: 2
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, dosad mi je knjigovođa obračunavao sve ručno, sad bih htio nešto suvremenije.Obračun PDV-a tromjesečno. Rade vlasnik i jedan zaposlenik. Rad se obavlja na terenu kod naručioca, i popravak zračnih kompresora. Obračun po naplaćenoj naknadi. Isključiva naplata preko žiroračuna. Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 3
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Radi se o konzultantskoj djelatnosti pri čemu više od 90% izdanih računa ide prema zemljama EU. Očekujem da u mjesečni paušal budu uključeni svi obrasci i izvještaji koje je potrebno predavati državnoj upravi kao i svi obračuni PDVa i RDG na kraju godine. Ne želim na mjesečni paušal plaćati dodatne iznose.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 2
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 45
  • Broj zaposlenih: 12
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, tvrtka smo u osnivanju, djelomično ćemo se baviti uslugama promidžbe, a djelomično trgovinom i to veleprodajom i maloprodajom, također imat ćemo i uvoza i izvoza, kao i stjecanja i ispruke u EU. I. Vezano uz maloprodaju, bavili bi se prodajom vlastite i tuđe robe (djelomično bi imali robu u komisiji) a. I vlastitu i tuđu robu nabavljali bi od nekoliko dobavljača b. Maloprodaja bi se odvijala u dvije (eventualno tri) prodavaonice c. Za početak planiramo imati oko 2.,00 artikala (što vlastite robe, što robe u komisiji) i. Tih 2. artikala ujedno bi bio i prvi unos robe u svaku trgovinu ii. Prema nekim istraživanjima planiramo da bi za početak u svakoj prodavaonici mjesečno mogli imati cca vrsta artikala vezano uz izlaz robe (prodaje) iii. Mjesečne rekapitulacije prodaje po prodavaonicama slali bi vam iz našeg sustava prodaje (najvjerojatnije FISKAL1). iv. Roba bi se vodila po osnovnim cijenama, ali se u prodavaonicama, ovisno o situaciji planiraju davati i određeni popusti. Podaci na rekapitulacijama sadržavali bi konačnu prodajnu cijenu (već umanjenu za popust) te broj prodanih komada određene robe. v. Roba bi obuhvaćala sve tri stope PDV-a II. Vezano uz veleprodaju, povremeno planiramo imati neki uvoz (stjecanje), kao i izvoz (isproku) u inozemstvo i EU. a. To bi bilo eventualno 4-6 puta godišnje b. Također, roba kupljena za veleprodaju ponekad planiramo tu robu prodati odmah dalje u cjelosti jednom kupcu, dok će ponekad roba kupljena za veleprodaju biti prodana na više kupaca. III. Vezano uz usluge promidžbe, za početak možete računati sa jednom izlaznom fakturom mjesečno IV. Vezano uz zaposlene potrebno nam je slijedeće za cca 12 radnika: i. Obračun plaća (6 u trgovini, te ostalih 6 na uslugama promidžbe) ii. Vođenje matične evidencije iii. Vođenje evidencije godišnjih odmora i brige o preostalom broju dana GO iv. Prijave i odjave radnika na HZMO-u v. Pisanje Ugovora o radu vi. Vođenje brige o isteku ugovora o radu i produljenju istih. b. Ponekad će radnici trebati otići na službeni put, odnosno radit će na terenu, pa nas zanima i cijena vezana uz te aktivnosti c. Također, osim plaće, neki radnici imat će i loko vožnju, koja će najvjerojatnije biti fiksna, ali može i varirati iz mjeseca u mjesec V. Također, vjerojatno će nam trebati i evidencija osnovnih sredstava kao i sitnog inventara, te obračun amortizacije Nadamo se da smo obuhvatili sve što bi nam moglo zatrebati, pa bi vas najljepše molili da nam pošaljete okvirnu ponudu . Zahvaljujem na vašem odgovoru Za d.o.o. u osnivanju

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 0
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Pozdrav, javljam se iz razloga što uskoro otvaram firmu (j.d.o.o) i trenutno nije pokrenut postupak otvaranja radi procedure koju moram završiti na burzi, iz tog razloga sam pod ime firme upisala svoje ime i prezime samo. Molim vašu ponudu za knjigovodstvene usluge.Slobodno me kontaktirajte na mobitel ili putem maila za sve informacije. Lijep pozdrav.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, trenutno prikupljam papire za potporu pri samozapošljavanju. Čim dobijem potvrdan odgovor pokrećem posao. Osnivam j.d.o.o. sa osnovnom djelatnošću web i grafičkog dizajna, a prošireno na foto i video usluge, istraživanje tržišta, trgovina obnovljivim izvorima energije. Prvu godinu ću raditi sam, ali kako će tvrtka biti osnovana sa elementima socijalnog poduzetništva, planiram, čim se za to stvore uvjeti, zaposliti još radne snage iz populacije Hrvatskih branitelja i/ili ljudi sa posebnim potrebama. Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 10
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 10
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, poduzeće je tek osnovano i baviti će se uslužnom djelatnosti. Molim ponudu za osnovu gore navedenih podataka s napomenom da molim da mi navedete da li bi se povećavala cijena i na koliko ako recimo kroz neko vrijeme poraste posao i bude više računa. ( naraste na npr. 50 računa ). Lijep pozdrav.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: j.d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 3
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 3
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, moja firma se bavi upravljanjem zgrada i trebam knjigovodstveni servis za vođenje prihoda i rashoda ugovorenih zgrada. Sa obavljanjem ovih poslova upravo sada počinjemo pa u početku neće biti puno posla ( 2 - 5 zgrada ). Kasnije bi broj klijenata rastao. Za svaku zgradu se jednom godišnje printaju uplatnice zajedničke pričuve koju moraju uplaćivati svi suvlasnici. Broj intervencija po zgradi nije velik ( poslova na održavanju ) mjesečno očekivano od 0 do 3. Za svaku zgrdu se vodi poseban žiro račun pričuve i odvojeno prihodi irashodi, a za kao upravitelja račun dobiti i gubitka i bilanca. Molim Vašu ponudu. Lijep pozdrav.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 5
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 20
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, tražimo novo knjigovodstvo,širi se posao. Inaće se knniže izvodi-15mjesečni,nema usklađivanja kupca i dobavljača,vodi se samo financijski ,a ne robno materijalno knjigovodstvo,veleprodaja i samo virmani.KNJIŽE SE IZVODI -15 MJESEČNO Također mi u ponudi navedite da li imate policu osiguranja za moguću prouzročenu štetu tijekom poslovanja. Hvala i lijep pozdrav.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: d.o.o.
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 50
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 180
  • Broj zaposlenih: 3
  • Obveznik PDV-a?: Da

Poštovani, d.o.o. je firma koja se bavi hoteljersko - ugostiteljskim poslovima. Trenutno smo u potrazi za novim knjigovođom s područja Splita, iako je naša firma locirana na Korčuli. Razlog tome je širenje posla prema Splitu . Potrebno nam je kompletno financijsko knjigovodstvo, jer materijalo vodimo sami. Van sezone imamo 3 stalno zaposlene osobe , a u sezoni se brojka kreće oko 30 osoba. Molim vašu ponudu. Lijep pozdrav.

Knjigovodstvo

  • Pravni oblik tvrtke: obrt
  • Proizvodno poduzeće: Ne
  • Broj izdanih računa / mjesečno: 0
  • Broj primljenih računa / mjesečno: 0
  • Broj zaposlenih: 1
  • Obveznik PDV-a?: Ne

Poštovani, kako je moj tek počeo s radom, tražim knjigovođu s iskustvom u vođenju ničkih papira ( paušalni ) koji bi me ujedno mogao savjetovati oko svih obve prema državi ( porezi, doprinosi, prijave i sl.) kako bih uhodao i kako bi sve dobro funkcioniralo i bilo napravljeno na vrijeme u propisanim rokovima. Također, dobio sam državne poticaje preko Zavoda pošljavanje, pa mi treba savjetovanje i oko toga ( dozvoljena odstupanja od naznačenih cijena proizvoda, plaćanje pdv-a i dr.). Zahvaljujem, srdačan pozdrav,