Radim u IT-u kao software developer te sam kao paušalac probio .kn i ušao u porez sad bi volio otvoriti d.o.o. zaposliti sebe i suprugu, ona bi radila usluge cateringa kao consulting u kuhinji (vanjski suradnik) za treću firmu a ja bio i dalje poslovao kao IT. Pa me zanima što sve treba i trebalo bi mi voditi knjige za to
- za nadarenu djecu Sisačko-moslavačke županije je neprofitna organizacija, čiji članovi upravnog odbora kao i upraviteljica djeluju volonterski i ne isplaćuju se honorari za rad i djelovanje u kladi. Prema javno objavljenom natječaju, nagrađujemo nadarene učenike naše županije jednokratnom novčanom nagradom, jednom godišnje. Molim ponudu za računovodstvene usluge prema slijedećoj specifikaciji u skladu sa zakonskim odredbama rada klade i dvojnog knjigovodstva koje vodimo: - Knjiženje stavki u Glavnu knjigu (izvodi, računi, blagajna, ugovori o djelu i autorskom djelu, ostali ugovori vezani za djelatnost) - Knjiženje ulaznih i izlaznih računa mjesečno u Knjigu ulaznih i izlaznih računa - Vođenje blagajne temeljem dostavljenih ili skeniranih dokumenata - Obračun putnih naloga, loko-kilometraže ili ugovora o djelu/autorskom djelu te priprema pripadajućih JOPPD obrazaca koje knjigovodstvo elektroničkim putem prosljeđuje u poreznu -izradu polugodišnjeg izvještaja za FINA-u za obveznike dvojnog knjigovodstva -izrada godišnjeg financijskog izvještaja za FINA-u za obveznika dvojnog knjigovodstva - račun prihoda i rashoda, bilanca, bilješke uz bilancu -podnošenje svih financijskih izvještaja koji se prosljeđuju u FINA-u elektronskim putem u zakonski propisanim rokovima -izrada periodičnih izvještaja prema zahtjevima stranke rodi prezentacije poslovanja na sastancima, sjednicama ili skupštinama - Mjesečno savjetovanja po potrebi u svrhu kvalitetnog djelovanja rada klade - Prilagodba knjigovodstvenim i zakonskim promjenama u zakonom predviđenom roku S poštovanjem i zahvalnošću Sanja Tomašinec, upraviteljica klade
proizvodnja ambalaže za pakiranje hrane. Kako bismo proširili poslovanje, s obzirom na cjelokupnu situaciju u sektoru proizvodnje, odlučili smo proširiti djelatnost i na taksi uslugu. kako radimo putrm aplikacije UBER nastala je nepoznanica kod izdavanja računa. s istim ne možemo stupiti u direktni kontakt da to razjasnimo. Trebamo Vaš savjet za ispis istog. kako se UBER nalazi u Amsterdamu trebam znati što s PDV-om. dali isti iskazujemo i po kojoj stopi. Kako iskazati naplatu u gotovini s obzirom da se usluga naplaćuje putem kartice i u gotovini. molila bih Vas da stupimo u direktni kontakt putem mobitela kako bih mogla razjasniti neke nedoumice. u privitku šaljem jedan primjerak izvješća od UBERA. s poštovanjem, Puljić
potrebita mi je pomoć pri iskazivanju računa prema UBER-u. Kako smo tek počeli vršiti taksi uslugu putem aplikacije UBER-a, a nemamo od kog dobiti točnu informaciju na koji način iskazati račun za naplatu iste, UBER je registriran u Amsterdamu i s njima ne mogu stupiti u direktni kontakt, molim Vas pomoć. Za detaljna i konkretna pitanja molim Vas da mi pošaljete Vaš kontakt broj da riješim ovu nedoumicu. s poštovanjem, Puljić
Pozdrav OPG smo u sustavu PDV-a, Nemamo zaposlenih u opg-u sve radove obavljamo unutar obitelji. Zposleni smo u drugim pravnim subjektima pa trebamo osim računovodstva za opg godišnju prijavu poreza za nositelja opg-a. Kao destilerija dužni smo prijavljivati proizvedene količine alkohola carini. Odgovaralo bi nam računovodstvo koje posjeduje vjerodajnice za obavljanje istog.
Pružam računovodstvene usluge koje uključuju financijsko i materijalno knjigovodstvo, obračun plaća, knjigovodstvo obrta i neprofitnih organizacija. Očekujem ozbiljne klijente koji podmiruju svoja dugovanja prema državi, koji na vrijeme dostavljaju dokumentaciju i koji pravovremeno plaćaju sva dugovanja, uključujući uslugu knjigovodstva. Što se posljednjeg tiče, račun se izdaje prvog u mjesecu za prethodni mjesec i plaća se do 10-og u mjesecu. Cijena se dogovara kad se usmenim dogovorom precizira broj zaposlenih, količina mjesečnih računa, tip trgovačkog društva, obrta ili udruge...Kod subjekata koji posluju sezonski, cijena je naravno van sezone niža. Molim samo ozbiljne ponude. Broj upita za koje želim da mi mjesečno proslijedite ću vam javiti kad se službeno registriram, sljedeći tjedan.
Poštovani, MZA-TRANSPORTI D.O.O. u potrazi je za knjigovodstvenim servisom. Poduzeće ima mjesečno do 15 zaposlenih, UR-a, IRA-a. Imamo unutarnje knjigovodstvo, koje knjiži ulazne /izlazne račune i bankovne izvode, te se koristimo Synesisom. Potrebno je da se knjigovodstvo koristi Synesis sustavom, te ima mogućnost spojiti se putem servera. molimo Vas ponudu za knjigovodstvene usluge: -Knjiženje ulaznih/izlaznih računa- po potrebi -Knjiženje bankovnih izvoda- po potrebi -Ostala knjiženja putem temeljnice -Mjesečni/tromjesečni obračun PDV-a -Kompletna priprema - izrada GIF-a i popratne dokumentacije(Godišnje izvješće o porezu na dobitOdluka o prihvaćanju financijskog izvješća , Odluka o raspodjeli dobitka/gubitka, Financijska izvješća (Bilanca, Račun dobiti i gubitka, Novčani tok), te izrade potrebnih statističkih obrazaca. -Obračun plaća i drugih oporezivih i neoporezivih primitaka- uključujući obračunsko administrativnih poslova vezanih uz place i porez na dohodak (potvrda stanja na HZMO i HZZO, odjave i prijave radnika, otpremnina, priprema za mirovinu, ispravke i uskladenja JOPPD obrazaca i uplata, korekcije i uskladenja sa zaduženjima u poreznoj upravi, SNU obrazac)
Imam paušalni obrt za trepavice,a zaposlena sam na 4 sata u firmi koja mi uplaćuje doprinose za zdravstveno i mirovinsko osiguranje. Zanima me da li sam ja dužna uplaćivati navedene doprinose.U početku , kada sam otvarala paušalni obrt, bila sam nezaposlena i kao takva sam dobila rješenje da uplaćujem te doprinose. Nakon 2 mj.pokazalo se da imam jako malo posla, pa sam se zaposliti makar na 4 sata kako bih bar nešto zaradila. Hvala na odgovoru. Lp.
Tvrtka se bavi projektiranjem elektroinstalacija, 99% klijenata su pravne osobe (arhitekti), te većinu računa izdajemo sa prijenosom porezne obveze. Jedini zaposleni je direktor koji radi 8h u drugoj pravnoj osobi kao projektant, a u tvrtki je prijavljen na rad dodatno 5h tjedno uz dozvolu poslodavca kod kojeg je zaposlen na 8h.
Namjeravam upisati u RPO samostalnu djelatnost stečajnih upravitelja. Iznos primitaka mi varira iz godine u godinu. Npr. ove god će biti oko .,00 kn a iduće možda 70.,00. Nagrade SU nisu oporezive PDV-om a one su mi 99% primitka. Načelno imam kalkulaciju i šaljem je u prilogu. Plus puno veći troškovi koji nisu navedeni u tablici i plus porez na kapitalne dobitke kod dobitaša, ali kolege mi tvrde da nema kapitalnih dobitaka kod samostalne djelatnosti drugog dohotka u sustavu PD. Hitno moram odlučiti koji način oporezivanja odabrati pa me zanima me čuti mišljenje naročito u dijelu u kojem ispada da je najpovoljnije imati samostalnu djelatnost uz radni odnos i biti dobitaš.