Poštovani D.o.o se bavi izvođenjem građevinskih radova, trebam savjet za kupnju građevinskog zemljišta na kojem imam pravo građenja i na kojem su sagrađene nekretnine poduzeća.Žemljište općinsko je u najmu na 30 god. D.o.o ima ugovor sa gradom o zakupu građevina, ugovor o zakupu je na 30 godina, i imamo pravo na otkup zemljišta. Kako otkupiti to zemljite, kao pravna ili fizička osoba? Kakvo je pitanje što se tiče pdv-a? Budući da sam otišao u mirovinu kako zatvoriti d.o.o i prenijeti imovinu na fizičku osobu? Molim ponudu
Poštovani trebam vođenje knjigovodstva. Djelatnost: Inženjerske usluge (proračuni, analize i sl.). Vrlo specijalizirana djelatnost s vrlo malo korisnika (1-2 u Hrvatskoj; 4-5 u inozemstvu). Izlazni računi: oko 5-6 godišnje Ulazni računi: B-net (telefon i internet); FINA (pametna kartica); ostalo: licenca za (poneki) računalni program ili uredski materijal. I to je, praktički, sve. Poslovanje: uredno; nikome dužan; preplatio PDV i porez na dobit. Poslovanje u vlastitom stanu (najam). Molim ponudu
Poštovani U fazi sam pokretanja novog trgovačkog društva (d.o.o.) Proximus d.o.o. sa osnovnom djelatnosti- obavljanje svih vrsta građevinskih radova i usluga. Plan je postepeno zapošljavanje ljudi ( u samom startu bi bio isključivo ja kao vlasnik i direktor jedina zaposlena osoba), sukladno povećanju zaposlenih osoba slijedilo bi i povećavanje ulaznih i izlaznih računa. Lp L.
Poštovani, sa sjedistem u Novigradu, Istarska zupanija. Tek osnovana obavezna po konu voditi dvojno knjigovodstvo prve tri godine. Predvidjamo ne prevelik broj IRA i URA, ali postoji mogucnost velikog broja autorskih honorara ili ugovora o dijelu. Materijane imovine sada nema, a takodjer nema poslenih. Hvala
Poštovani Planiram otvoriti obrt koji bi se bavio glazbenom edukacijom polaznika. S radom bih počeo početkom 10. mjeseca ove godine. U prvoj godini rada planiram imati između 14 i 30 polaznika koji bi za usluge mjesečno davali kn + PDV kroz 10 mjeseci. Uz sebe bih imao i jednu zaposlenu osobu preko studentskog ugovora za izvođenje nastave. Molim ponudu za vođenje knjigovodstva Hvala
Poštovani Novoosnovana je tvrtka Kantharos . Djelatnost: Arheološka istraživanja i nadzor. Period djelovanja od 11 do 5 mjeseca, ljeti ne radimo. Nema zaposlenika, a direktor je stalno zaposlen na drugom radnom mjestu. U najboljem slučaju mjesečno do 5 računa, često niti jedan račun mjesečno. Molim ponudu
Poštovani Firma Fabrica Media d.o.o je registrirana kao propagandna agencija, no kroz neko vrijeme u planu je otvarati i frizerski salon. Lijepo molim ponudu na bazi agencije i na bazi agencije i frizerskog salona. Zanimaju me točne i detaljne specifikacije što se sve točno naplaćuje u mjesečnoj naknadi za knjigovodstvene usluge te imajte na umu da kada bude bio i frizereski salon broj zaposlenih ce porasti sve zajedno na 5-6 osoba. Unaprijed se zahvaljujem. Lp
Poštovani j.d.o.o je turistička agencija i bavi se iznajmljivanjem apartmana i organizacijom izleta. Sezonski se radi . Broj zaposlenih varira, 1 je tokom cijele godine pa do 4 u sezoni plus studenti. Izdani i primljeni računi su navedeni tokom sezone. Molim ponudu za vođenje knjigovodstva Hvala
Poštovani U fazi sam otvaranja trgovačkog društva koje će se baviti uslugom uvođenja instalacija vodovoda, kanalizacije i plina te instalacija za grijanje i klimatizaciju. Zanimaju me cijene knjigovodstvenih usluga na području Osječko-baranjske županije kako bih mogao ukalkulirati troškove u poslovni plan. Sjedište društva će biti u Čepinu pa bi bilo praktično da i knjigovodstveni servis bude što bliži sjedištu (područje Čepina ili Osijeka). Društvo će za početak imati jednog zaposlenog, neće imati zaliha (osim sitne potrošne robe neophodne za osnovne intervencije), neće biti u sustavu PDV-a (što znači da niti servis neće imati obvezu mjesečnog/tromjesečnog podnošenja PDV prijave). Imat će jedno teretno vozilo (caddy). Knjigovodstveni servis neće imati obvezu fakturiranja. Za fiskalnu blagajnu kao i za sve fakture koje će biti izdane za negotovinska plaćanja bit će zadužena osoba koja će gotove izlazne fakture dostavljati servisu na knjiženje (knjiga izlaznih računa). Brigu o plaćanju ulaznih računa i ostalih davanja ću voditi sam te će servis biti oslobođen obveze plaćanja dobavljača i praćenja valuta. Ono što za sada trebam od servisa je: 1. financijsko knjigovodstvo (u okviru kojeg je evidencija blagajničkog poslovanja) 2. salda-konti (kupci, dobavljači) 3. knjiga URA i IRA 4. obračun plaća (za jednu osobu) 5. zalihe (minimalna evidencija) Molim ponudu
Poštovani Novo otvorena je firma DJEČJA POSLA d.o.o. koja će se baviti organizacijom dječjih rođendana (rođendaonica za djecu od 3-12 god). Broj primljenih i izdanih računa ovisi o broju rođendana koji će se mjesečno održati. Zaposlenih neće biti već ću bi ja bila prijavljena na 10 sati mjesečno (ali tek od 15.05. kad mi ističe porodiljni) pošto sam zaposlena u drugoj firmi. Tražim knjigovodstvo pošto smo tek u uređenju (trošimo temeljni kapital) i novo nastala firma bar za prvih 3 mjeseca. Otvaramo za cca 3 tjedna. Molim ponudu Hvala