Poštovani, u lipnju ove godine smo osnovali našu tvrtku u Zagrebu. Pozadina je da smo kupili kuću na otoku Murteru za iznajmljivanje. Iznajma je počela u sedmim mjesecu preko agenture. Stoga nam je potrebno knjigovodstvo za našu tvrtku. Živimo u Austriji, govorim naš jezik - iako mi ponekad nedostaju riječi. Ako znate i njemački, sigurno bi nam pomoglo u komunikaciji. Za sve upite, spreman sam pomoći. Lijep pozdrav, Mario Relja.
Pozdrav, molim vas ponudu za vođenje računovodstva i financija za 2 paušalna obrta. Naime, moja partnerica i ja poslujemo kao Mi , ali to su zapravo 2 odvojena obrta. Maya in der Muhlen (u ccu) je vlasnica M obrta Margita Miše (ja) sam vlasnica obrta Oba obrta su paušalna. Planiramo u skorije vrijeme potpisati ugovor o partnerstvu između naša 2 obrta te bismo voljele imati istu osobu koja nam vodi računovodstvo i financije za oba obrta. Treba nam netko tko će umjesto nas voditi računa o regulativama, ograničenjima, iznosima i tko će nas ažurno informirati o svemu. Lp,
U planu mi je otovorit obrt,i radit kao kooperant za Njemacku firmu,znaci radio bih 3 tjedna i 10 dana kuci,i tako stalno,ali me zanima nakon otvaranja obrta i potipisa ugovora,nakon koliko mogu ici radit za Njemacku jer sam dobio ponudu i vec radim ali kao zaposlenik u firmi. Rekli su mi da treba samo potvrda o izuzecu nakon otvaranja firme, FREISTELLUNGSBESCHEINIGUNG. Pa ako vec netko je radio da posluje s Njemackom firmom moze mi se javit za info
Firma još nije otvorena. Baviti će se uglavnom kao Contractor za NATO. Stanujem u Njemačkoj, Ured u Osijekuj, radno mjesto u Portugalu. Umirovljenik sam i jedini član društva/diretkor (ne trebam plaćati doprinose (mirovinsko i zdravstveno ili?). Izdavati ću jedan račun za moje usluge na razini mjeseca, a primati račune uglavnom za tekuće troškove, najam ureda i vozila i sl. Molim ako mate koji savjet slobodn me kontaktirajte.Hvala
Otvaram paušalni obrt uz poticaje (pomoć starijima, bolesnima, vođenje kućanstva, nabavka...) Samo bih ja bila zaposlena. Plaćanje stranaka bi bilo djelomično na račun, a neki i na ruke. (starije osobe koje ne mogu do banke ili se ne koriste internetom) OD Vas očekujem da mi ispunite obrasce i podsjetite me na kvartalne poreze, te ne znam koje još obaveze paušal i imaju.
Poštovani, Mi smo agencija za zapošljavanje i posredovanje djelatnika, ustupamo i posredujemo djelatnike, sklapamo partneratvo sa drugim agencijama unutar Hr. I vanjske suradnike. Očekujemo sporazumijevanje engleskog jezika, poznavanje zakona vezano za knjigovodstvo, dostupnost po potrebi, poznavanje djelatnosti agencija za zapošljavanje barem ono što je relevantno za vođenje papurologije. Lp.
Postovani, imam projekt u Zagrebu trebam 1 mjesecno izdati 1 racun firmi u Engleskoj pa me zanima najbolji nacin u vezi registracije ili firma ili Freelancer sta predlazete? Kao i racunovodju koji ce sve to redovno prijavljivati, racun, porez, socialna itd. Iznos Neto je Euro dnevno i 21 radni dan mjesecno. Konzulting nadzor na elektro energetskim projektima.
Poštovani, namjeravam otvoriti turističku agenciju za bukiranje objekata i plovila na Jadranu. Nudila bi još consulting usluge, te najam dodatnih usluga kao posrednik i organizator (izleti, ture, transferi, najam watertoys-a i sl...). Trenutno bi bila zaposlena jedna osoba, a za godinu dana u planu imam dodatno zaposliti 2 osobe. Hvala na poslanim ponudama, Lp,
Riječ je o agenciji za posredovanje pri zapošljavanju, papiri su u tijeku i trebali bi biti gotovi sljedeći tjedan. Očekivani početak rada je 02.10., riječ je o standardnim primljenim računima za struju,vodu, najam printera i sl. Izdanih računa ne bude puno jer su na veće iznose. Prva dva mjeseca jedan radnik, zatim i drugi ( zbog spriječenosti ne može prije), kasnije ne bi bilo više od 3 sveukupno. Potrebno knjigovodstvo koje se razumije u rad agencije odnosno j.d.o.o. Prijavu/odjavu radnika radimo sami te vam dostavljamo dokumentaciju zbog evidencije, obračuna plaća i sl. U suštini, nema puno posla na početku ali nam treba netko tko pazi na detalje. Unaprijed hvala, Lp
Postovanje, trenutno smo u procesu otvaranja tvrtke (jdoo) za radove postavljanja instalacija vodovoda, odvodnje, grijanja, hladenja i slicno. O vodenju poslovnih knjiga ne znamo nista, trebamo nekoga tko ce sa nama krenuti od pocetka, objasniti nam sto mozemo/moramo raditi sami, a sto radi knjigovodstveni/racunovodstveni servis, te nas naravno nauciti ono sto cemo morati raditi sami. Tvrtka ce za pocetak imati jednu zaposlenu osobu i raditi ce na podrucju RH. U slucaju potrebe za dodatnim informacijama, slobodno me kontaktirajte. Hvala