NAPOMENA: Primarna djelatnost nam je agencija za odnose s javnošću (krizna komunikacija, organizacija evenata,medijski zakupi,digitalni marketing ..) OČEKIVANJA: poštivanje dogovora i rokova, ispravno knjiženje i porezno savjetovanje POSEBNOSTI: izravna komunikacija, dokumentacija dostavljena s naše strane istog trena kad ju zaprimimo, željeli bi smo uvid u našu poslovnu dokumentaciju, da mogu u svakom trenu vidjeti što je knjiženo od račun, koji su računi ušli u obračun PDV-a, ukratko uvid u sve što radite npr radite u nekom knjigovodstvenom programu i pustite mi ovlasti za moju firmu da mogu vidjeti sve što se radi i u kojoj je fazi ili ako nemate tu mogućnost slanje savki mjesec izvještaja knjiga ulaznih i knjiga izlaznih računa
Poštovani, trebam navedene usluge knjigovodstva i zanima me cijena? _knjiženje ulaznih računa, - knjiženje izlaznih računa, - knjiženje izvoda, - vođenje knjige primitaka i izdataka, - vođenje knjige tražbina, - izrada platnih naloga, - izrada i predaja JOPPD obrazaca, - evidencija dugotrajne imovine, - evidencija sitnog inventara, - obračun amortizacije, - izrada završnih izvještaja (DOH obrazac, obrazac PPPI, obrazac DMI) - predaja obrazaca putem e-Porezna - unosi i izmjene vezane za fiskalizaciju u e-Porezna - SNU obrasci - preknjiženja - korespodencija s Poreznom upravom - predavanje raznih zahtjeva putem e-porezna (upravni ugovor, porezne potvrde, izmjene na PK karticama
Dobar dan, tražim poreznog savjetnika koji može pomoći u sljedećem: 1. Osnivanje d.o.o. ili obrt u Hrvatskoj, uz optimalnu poreznu strukturu. 2. Obračun poreza i socijalnih doprinosa za povratnika s visokim prihodima (. €+). 3. Pomoć u izdavanju računa prema klijentima u Njemačkoj. 4. Digitalna komunikacija i podrška, jer živimo u blizini Splita. Molim vas za informacije o vašim uslugama i cijenama.
Poštovani, Obraćam Vam se jer mi je potrebna pomoć oko rješavanja problema vezanih uz fiskalizaciju koji su nastali nakon što sam 1.8. uvela fiskalnu blagajnu. Naime, fiskalnu blagajnu koristim isključivo za prodaju na sajmovima, što se događa jednom do dva puta mjesečno, a najduži sajam trajao je 11 dana. Nažalost, napravila sam određene propuste u radu s fiskalnom blagajnom zbog neznanja i pogrešnog razumijevanja postupka, posebno u vezi s kartičnim plaćanjima. Koristim uređaj za kartično naplaćivanje myPOS od istoimene irske firme. Ta platforma ne omogućuje povezivanje s mojim poslovnim računom, već sredstva od kartičnih uplata sjedaju na IBAN račun koji su mi oni otvorili za korištenje njihove usluge. Smatrala sam, budući da je riječ o inozemnoj firmi, da je dovoljno ispisivati izvješća o zaradi, pa za kartična plaćanja nisam izdavala račune putem fiskalne blagajne. Osim toga, imam pitanje vezano za transakcijske račune prije uvođenja fiskalne blagajne. Do 1.8. su moje uplate bile evidentirane kao transakcijeske uplate na račun, ali nisu bile fiskalizirane jer nisam imala blagajnu. nima me je li od trenutka uvođenja fiskalne blagajne (od 1.8.) trebalo provlačiti i takve račune kroz blagajnu kako bi bili fiskalizirani? Molim Vas za informaciju možete li mi pomoći u rješavanju ovih problema i kolika bi bila cijena Vaše usluge. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.
Trebam kratko telefonsko savjetovanje o tome kako funkcionira porezni sustav u Hrvatskoj. Imam kuću za odmor i želim saznati koje troškove mogu odbiti od poreza. Troškovi održavanja, popravci, građevinski radovi i proširenje zemljišta. Sve to moram predočiti jer je važno i za njemački porez. Najviše bi mi odgovarao kratak telefonski razgovor s mogućnošću dugoročnije suradnje. Molim vas za ponude.
Uvoz i prodaja automobila iz zemalja EU,u našem prodajnom prostoru,nabava i prodaja automobila,obračun plače jednog zaposlenika,obračun i slanje obrazaca za obračun naknade fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost za zbrinjavanje otpadnih vozila.Komunikacija sa poreznom ispostavom i mjesečni obračun Pdva.Prodaja je nepredvidiva pa ima mjeseci u godi ni kada nema ni prodaje ni uvoza.
Poštovani, Obraćam Vam se s upitom za preuzimanje vođenja knjigovodstvenih poslova naše firme, budući da se dosadašnji servis zatvara zbog zdravstvenih razloga. Naša firma je d.o.o. i otprilike imamo: - mjesečno: cca 10-tak izlaznih i cca 30-tak ulaznih računa - 1 zaposlenik (1 plaća 😊) - sami obavljamo plaćanja, radimo primke, inventuru… - povremeno nam za javne ustanove treba napraviti e-račun Lijepo Vas molim da mi dostavite informativnu ponudu za pružanje Vaših knjigovodstvenih usluga kao i eventualne dodatne informacije koje smatrate važnima. Početak suradnje planiramo od 1.1.. Za sve dodatne informacije stojim Vam na raspolaganju. Unaprijed zahvaljujem na Vašem odgovoru. Srdačan pozdrav,
Naša udruga je neprofitna organizacija. Preko našeg računa se vrši uplate članarina članova, nekoliko donacija godišnje (kad organiziramo neki susret moguće više financijskih donacija). Također planiramo napraviti 2-3 izleta godišnje za naše članove, možda i koji više zavisi od prigode, plaćanje najčešće preko računa). Po dogovoru, organiziramo izradu suvenira koje se plaća preko našeg računa.
Bilo bi jako dobro da se u korespodenciji može koristiti engleski ili talijanski jezik. Poduzeće se bavi proizvodnjom cijepanog ogrijevnog drveta. Trenutno koristimo Pantheon. Svi dokumenti su uredno proknjiženi. Od servisa se očekuje da svaki mjesec napravi kontrolu svih unesenih dokumenata prije slanja PDV-a. Proizvodnju i robno trenutno radimo sami. Također je potrebna kontrola. I obveza servisa bi bila da napravi i preda godišnje financisjki izvještaj. Osim toga potreban nam je i obračun plaće i ako je moguće kadrovska evidencija,