Treba mi jednokratna usluga savjetovanja knjigovodstvenog servisa upoznatog sa procedurama oko naplate organizacije zabavnih djelatnosti, konkretno pub kvizova, pri čemu naplatu vršim direktno od konzumenata proizvoda (natjecatelji u obliku kotizacija). Trebaju mi informacije vezane za način izdavanja računa, potrebe fiskalizacije itd... Ukoliko bude zainteresiranih subjekata, molim da mi komunikaciju oko ponude pošalju preko maila (ne zvati na mobitel ).
Poštovani, imam otvorenu firmu od . godine i vec godinu i pol ne poslujem (nema nikakvih primanja niti izdavanja. Namjeravam ponovo otvoriti mali salon za šminkanje i nudit marketinške usluge (promocija na društvenim mrežama) smatram da bi bilo maksimalno 20-30 računa mjesečno. Također namjeravam gledat poticaje i vidjeti dal raditi na firmu ili otvoriti paušalni obrt. Ukoliko se informirani o tome i ukoliko ulovite vremena da se posavjetujem s vama bila bi Vam zahvalna. Lijep pozdrav, Natali Lauc
Potrebno je 5 dana u tjednu u ranim jutarnjim satima (od 6:00 h - 9:00 h) čistiti aulu fakulteta i prostor za učenje sa sanitarnim čvorom koji ima 1 ženski WC sa 4 kabine i 1 muški WC sa 3 kabine. U auli se osim pred prostora nalaze predavaonice i učionice i ukupna površina je m2, dok je prostor za učenje polukružnog oblika sa vanjskom staklenom stjenkom i sanitarnim čvorom, površine m2. Sredstva i oprema za čišćenje bi bila od fakulteta, a stroj za čišćenje kamenih površina nemamo. U slučaju prihvata ponude, usluga bi se pružala u dužem vremenskom razdoblju. U priloženoj skici prostora, omeđeno plavom crtom je prostor koji je potrebno čistiti.
Živimo u kući i potrebno ju je čistiti jednom tjedno što podrazumijeva čišćenje plafona i zidova od eventualne paučine, brisanje prašine s ploha u svim prostorijama, pranje prozora i povremeno roleta, sauganje i brisanje poda. Kupaonica uključuje ormariće, školjku, umivaonik i kadu koje treba počistiti i obrisati zidove i podove. Pomesti i obrisati drveno stubište koje vodi na kat sa spavaćom i dječjom sobom gdje treba promijeniti krevete, oprati prozor, provjeriti paučinu. Prebrisati vrata. U kući nema puno posla jer nema puno namještaja i održava se tijekom tjedna budući da bi rado da nam netko dolazi petkom. Nema posebnosti koje bih navela jer je prostor jednostavan i održavan.
Potrebna je usluga čišćenja stana koji se priprema za najam, nakon građevinskih radova (izmjena prozora). Postoji mogućnost da će biti odrađeno i bojanje uskoro, ukoliko dobijemo termin za navedeno. Zasad šaljem stanje. Potrebno je : generalno čišćenje nakon građevinskih radova pranje prozora kemijsko čišćenje madraca (veliki krevet) i kauča sa fotografija stolice i krevet iz manje sobe (jednostruki) će biti mijenjani te njih nije potrebno čistiti kao ni špajzu Stan ima 54m2, nalazi se na 6 katu stambene zgrade s liftom u Zapruđu. Čišćenje bi okvirno bilo potrebno za dva tjedna (period od 18-24.3.) Molim vas ponude ili eventualne dodatne upite direktno na mail Unaprijed hvala
Poštovani, obzirom da smo se našli u nezgodnoj situaciji, naime , knjigovotkinja koja nam je vodila knjige, odlučila nam je dati otkaz, bez da nam napravi završni obračun za . godinu, te da nas vodi dalje, tražimo drugog knjigovođu, te nas zanima da li Vi primate nove klijente, te kolika bi bila cijena istoga ? Naime, mi smo jdoo koji nije u sustavu pdv-a ,sa 1 zaposlenim, 1 irom mjesečno, i obračun plaće...trenutno je tvrtka u mirovanju, inače je registrirana na rentanje vozila, ali smo u međuvremenu prodali vozila, te smo nabavili usisavače za čišćenje, i da ćemo se baviti čišćenjem, ali trenutno mirujemo. tvrtka nam je vođena u Synesis programu, ako je to bitno. Ukoliko primate nove klijente, i ovako naš slučaj , molim Vas za ponudu. S poštovanjem, Jelena Levak.
- Izrada, printanje, slanje i knjiženje izlaznih računa komada godišnje - Knjiženje ulaznih računa 1. komada godišnje - Printanje i knjiženje izvoda sa žiro računa komada godišnje - Radnici: - prijave radnika na HZMO, HZZO, ugovori o radu, GDPR dokumentacija 2 komad godišnje - odjava radnika sa HZMO,HZZO, Potvrda o radu 2 komada godišnje - obračun, slanje studentskog ugovora 3 mjeseca godišnje - Obračun, printanje plaća, printanje slanje JOPPD obrasca 3 (+ još 2 u sezoni) radnika mjesečno - Priprema i slanje virmana za isplatu plaća - Izrada, printanje odluka o godišnjem odmoru u mjesecu u kojem se koristi - Punomoć u sustavu e porezna - Punomoć u sustavu HZMO i HZZO - Obračun i slanje PDV-a 12 komada godišnje - Obračun i slanje obrasca URA - 12 komada godišnje - Priprema dokumentacije za banku do 3 puta godišnje - Prodaja vozila (rashodovanje istih+obračun amortizacije) 24 komada godišnje - Zatvaranje i usklađivanje leasinga 24 komada godišnje - kupnja novih vozila 19 (unos novih vozila u evidenciju dugotrajne imovine) - Otvaranje novih leasinga 19 komada godišnje - Broj aktivnih leasinga i kredita, kreditnih kartica 36 komada godišnje - Izrada završnog računa (Izrada GFI za statističke svrhe, izrada GRI u svrhe javne objave, izrada Bilješki uz financijske izvještaje, izrada Odluka uz financijske izvještaje) - Izrada Prijave poreza na dobit
Poštovani, trebali bi ponudu za uslugu čišćenja poslovnog prostora jednom tjedno, u Novoj Galeriji. U uredu je 8 zaposlenika, a između ostalog usluga bi trebala obuhvaćati, čišćenje i održavanje kuhinje, odnos smeća u kontejer zgrade, zamjena vrećica za smeće po uredima, čišćenje wc-a i nadopuna potrošnog materijala. Čišćenje stolova, te usisavanje i čišćenje podova i tepisona (ovo po dogovoru). Dostupna sam za sve daljnje upite i informacije. Srdačan pozdrav, Ana Ćosić GreenWay d.o.o.