Posebno bih pohvalio proaktivnost oko rješavanja problema i temeljitost. Vrlo su susretljivi te iako su iz Siska, lako dogovaramo periodične sastanke uživo te primopredja računa nije nikakav problem. Vrlo su responzivni i uvijek spremni pomoći, čak i ako je u pitanju neki novi slučaj kojeg ranije nisu imali, spremno će provjeriti sa kolegama i savjetnicima koji jesu i dati ažuran odgovor.
Zadovoljan sam firmom, usluga je više nego odlična.
Brzina i komunukacija za pohvalu. Sve 5!
Usluge: Knjigovodstvo, Računovodstvo, Porezno savjetovanje, Knjigovodstveni servisi, Knjigovođa, Revizija, Računovodstveni servis, Porezni savjetnici, Knjigovodstvene usluge
Zanima me ponuda i cijena Vaših knjigovodstvenih usluga za moju tvrtku. Tvrtka je u Zagrebu, bavi se stručnim poslovima zaštite okoliša, odnosno studijskom dokumentacijom (uredski rad). Da ne bude zabune, trebao bih 6 ponuda za traženu knjigovodstvenu uslugu u Karlovcu jer planiram preseljenje ureda u Karlovac. U sustavu smo obračuna PDV-a po naplaćenim naknadama. Do sada se pokazalo da imamo prosječno 8 ulaznih računa i 1-2 izlazna mjesečno, manje od 10 putnih naloga godišnje, oprema se svodi na računalnu, moguća su 2-3 autorska ugovora godišnje. Broj zaposlenih je 2. Pretpostavljam da u usluzi nisu plaćanja računa i vođenje evidencije o radnicima i radu. Očekujem da je u cijeni godišnji financijski izvještaj za Finu i izvještaj zavodu za statistiku, odnosno da nema dodatnih troškova za povremene veće aktivnosti poput izrade bilance i slično. Trebam i informaciju da li račune i druge dokumente tijekom rada zaprimate digitalno ili Vam ih treba donositi u originalu?
jedan zaposlenik na 2 sata, uzgoj Slavonskih svinja na farmi u općini Petrinja, firma sa sjedištem u Rijeci. Za početak neće biti nikakvih izdanih računa duže vremena, međutim, neminovno će dolaziti doprinosi i obaveze prema državi. Bitno mi je predavati obavezne obrasce na vrijeme da ne bi bile neke globe zbog ne predavanja, pa čak i s nulom. Vjerojatno će biti isplaćeni poticaji. Očekujem nekog tko će dati dobar savjet za uštedu kasnije kad će se povećati obim računa i poslovanja. Isto tako očekujem da se krene s minimalnim plaćanjem knjigovodstva jer neće biti nekog posla, a kako se povećava obim, tako da prikažete unaprijed gradaciju plaćanja u odnosu na obim posla. Hvala! Dražen Šižgorić
Potrebno nam je knjigovodstvo koje ima iskustvo vođenja knjigovodstva za udruge, izrada polugodišnjeg i godišnjeg financijskog izvještaja, obračun autorskih honorara, naknada po ugovorima o djelu, obračun plaće zaposlenika po ugovoru o radu, izrada naloga za doznake koje se odnose na poreze i doprinose. Hvala.
Želim otvoriti tvrtku, i trebam savjet, ponudu i knjigovodstvo, planira se obiteljski posao s prometom cca 20 kn mjesečno. Bavit ćemo se sklapanjem žaluzina, komarnika, trakastih zavjesa i možda montaža pvc stolarije. Prvo trebam savjete koji pravni poblik bi bio najprikladniji i koja dokumentacija je potrebna kako bih krenuo s otvaranjem.
Poduzeće u mirovanju. Priprema za postupak redovne likvidacije. Trenutno se radi na "čišćenju" imovine, uređenju imovinsko pravnih odnosa, etažiranju objekata i sl.izradi energ. certifikata itd. Poduzeće nema nepodmirenih obveza, nema kreditnih niti drugih zaduženja. Nema značajnijih potraživanja. Knjigovođa nam ide u mirovinu pa trebamo nekog novog. Molim ponudu, Hvala.
Poštovani, bavimo se lohn poslovima u proizvodnji odječe. Većinom radimo sa inozemnim partnerima ( Austrija, Njemačka ) s kojima imamo odličnu suradnju. Od servisa očekujem uredno vođenje knjiga, odnosno kompletni knjigovotstveni servis i korektnu suradnju, da budemo u toku sa svim konima, pristupačnost u savjetovanju.
d.o.o.u osnivanju, za turizam koje u dugogodišnji najam od fizičke osobe (ujedno i vlasnika d.o.o.) uzima kuću za odmor u roh-bau dovršenosti. Vlasniku isplaćuje mjesečni zakup, ulaganjem u tuđu imovinu privodi objekt svrsi i iznajmljuje objekt turistima direktno i putem drugih turističkih agencija. U početku bez zaposlenih, u planu 1-3 zaposlenih.
Otvaranje firme: Firma se bavi uslugama uređenja noktiju. Za cca 6 mjeseci planiramo zaposliti još jednu osobu (ukupno dvoje). Sami vršimo plaćanja internet bankarstvom i sami vodimo skladište. Molim da u ponudi razdvojite trenutnu opciju s jednim zaposlenim i koliko možemo očekivati kad budu dva radnika.
Ne-rezident sam u RH a bavio sam se dnevnim najmom stana i za potrebe obračuna PDV-a morao sam raditi mjesečni obračun PDV-a. Sada to trebam hitno retroaktivno napraviti i trebam pomoć. Radi se o jednokratnoj usluzi jer više ne iznajmljujem stan pa trebam samo srediti sve račune i pripremiti sve za predati poreznoj. Ovo trebam HITNO !!
Poštovanje, trazimo knjigovodstveni servis koji bi vodio nasu novu maloprodajnu . Trgovina ce nuditi balone na helij te prodavati party asortiman. Nema poslenika te nismo u sustavu PDV-a. Koristiti cemo program Mirconic. Takodjer, na isti , imamo sezonsko prodavanje sladoleda te iznajmljivanje bicikala i motora. Ta grana radi od ca. 01.06. do 15.09. te takodjer nemamo djelatnike - rade studenti koje sami ispunjavamo ugovor te radimo obračun. Molim ponudu, Hvala.