Otvorili smo j.d.o.o. firmu. Baviti ćemo se šumom. Prije svega tražim dobrovoljnu,odgovornu,sposobnu osobu, koja će mi to voditi. Šta znači riječ šuma? To znači jedna dobra djelatnost, koju uvijek mi svi trebamo i koja nam svima služi, bez toga ipak nebi mogli, jest da imamo plin ali PLIN će se izgleda i ukinuti, a i previše je skup kolko i sami vidimo,tako da nam je bolje kupit drva i opet nećemo toliko plaćati koliko nam treba za PLIN. Znači mi ćemo uglavnom u kratko, baviti se sjećom drva, kupnjom šume, piljenjem drva banzekom, kalanjem drva, voziti kamionom drva i itd, sve što će kome biti potrebno mi ćemo raditi.
Postovani, Rentam stan u centru a preko Airbnba i Bookinga, takodjer imam agenciju iz Zg koja vodi sve jer ja nisam rezident Hr i ne zivim tu. U sustavu pdv sam. Treba mi knjigovodstvena usluga na mjesecnoj bazi (jednom mjesecno) i predaja svega Poreznoj. Dosad sam koristila Finu, koji od 1.11 ukidaju tu uslugu. Saljem izlazne i ulazne racune sredinom mjeseca za prijasnji mjesec i onda platim dug poreznoj kad mi gospodja izracuna i preda sve. Saljem sve racune u digitalnom obliku, jpg ili pdf. Unaprijed zahvaljujem na javljanju. Lijep pozdrav, Ana
Tvrtka se bavi izvedbenim umjetnostima. Tvrtka će u narednom periodu funkcionirati na način da ugovorimo suradnju sa kazališnom kućom, festivalom ili nekom drugom tvrtkom te samostalno ili u koprodukciji realiziramo projekt. To znači da tvrtka prima naknadu od organizatora i eventualna sponzorstva, a zatim isplaćuje honorare suradnicima (glazbenici, redatelj, dirigent, plesači i slično). Zasada neće biti drugih zaposlenika osim mene, odnosno svi suradnici će biti angažirani po projektu. Trenutno nemamo ugovorenu niti jednu izvedbu. Tvrtka sigurno neće poslovati do veljače, a najvjerojatnije će prvi ovakav projekt biti realiziran tek na proljeće. Ako je to moguče, predlažem da Vaša ponuda zasada obuhvati samo poslove vezane uz moju poduzetničku plaću, odnosno sve ono što uz to ide, jer će to u narednom periodu biti jedino kretanje u firmi. Kada ugovorimo realizacije projekta i tvrtka krene poslovati, tada možemo i prilagoditi ponudu.
Uz cca. 8 stalno zaposlenih, imamo i oko toliko studenata i vanjskih suradnika (ukupno nas 20-ak). Treba nam ponuda za potpune knjigovodstvene usluge koje bi uključivale prijave i odjave radnika, obračune i isplate plaća, vođenje knjiga (kad platimo karticom na R1 da se to proknjiži). Važno nam je imati knjigovodstvo koje je iznimno informatički pismeno, ali brzo i precizno (do 10. u mjesecu već sve mora biti gotovo). Nama je svo poslovanje isključivo el. putem (skenirane račune, ugovore i evidencije rada stavljamo na Drive i šaljemo poveznice; komunikacija je većinom preko maila). Važno nam je da knjigovođa govori engleski (poželjno je i njemački, ali nije uvjet) jer nam se glavne knjige tvrtke vode u Njemačkoj, gdje nam je sjedište.
Radovi u EU, zaposljavanje non EU radnika... J.d.o.o. je tek otvoren i jos nema zaposlenih. Zadnji korak otvaranja nam je pronalazak knjigovodstva i racunovodstva. Tu smo stali. U planu je zaposliti cca 4-5 ljudi za pocetak,A svakako ce neki ljudi biti iz drzava koje nisu u EU. Takodjer radovi ce se izvrsavati i u EU drzavama ,van hrvatske.
Neprofitna udruga koja ima i profitnu/tržišnu djelatnost. Provodimo EU i nacionalne projekte po različitim mjestima troška, potrebno je svaki mjesec poslagivati odgođene (cca 10 projekata u provedbi). Imamo dosta službenih putovanja u HR i INO, korištenje osobnih vozila u službene svrhe (cca 20 kom/mj).
Poštovani trenutno sam paušalist i na samoj sam granici ulaska u sustav pdva, a prije 15 dana sam kupio mini bager u vrijednosti tkn i sad me zanima mogu li ja ući u sustav pdva i da mi taj bager bude u sustavu isto. Inače se bavim sa uzgojem povrća, lucerne i smilja i iman dodatnu djelatnost za iskope.
Pozdrav. Imam servis za harmonike. (paušalni obrt) Otvorio sam ga prosle godine i to mi je bio dodatni posao.... Kako sam bio zaposlen u drugoj firmi jednosstavno nisam imao vremena posvetit se maksimalno tome i obavezama koje dolaze. Sad sam dao otkaz i planiram se maksimalno posvetit svome servisu. Imam dosta posla i teba mi neko da mi vodi papire i objasni kako moram raditi i sto moram plaćati i kada. Ja se u to ne razumijem.
Postovani, Pitamo za novu firmu pocetak............. Kakvi su uslovi za otvaranje firme u Hr za zastupanje i usluge ,po mogucnosti bez zaposlenika za start, kakve su mogucnosti prava i obaveze. Koliko traje otvaranje,koje dokumente trebate,koliko traje,koliko uloska kapitala za doo. Koliko bi kostalo vodjenej racunovodstva za mali broj racuna. Iammo stalni boravak u Savudrija ,Hr. Hvala i Lep pozdrav / Mit freundlichen grüssen / Best regards Srečko + 40 email:
Trgovac-sa sjedistem u Austriji. Kupujem drvenu piljenju gradju i ostale proizvode vezano za drvnu industriju u Austriji ina veliko, skladistim je u Hrvatskoj i na malo je prodajem u Hrvatskoj. Inetersiraju me ponude za predavanje PDV obrazaca na mjesecnoj ili tromjesecnoj razini, knjigovodstvo potrebno za poslovanje u hrvatskoj