Trebala sam catering za vjenčanje i odabrala sam gospođu Anu jer je imala odlične preporuke. I nije me razočarala! Njena ekipa je bila točna, držali su se svega što smo se dogovorili, bili su diskretni i nenametljivi. Hvala svima koji su dali svoj doprinos ovome nezaboravnom danu!
Ekipa iz Trebam.hr mi je zaista olakšala život jer morala sam obaviti mnogo poslova prije svog vjenčanja i nisam imala dovoljno vremena istražiti cijene i opcije za catering. Preko Trebam.hr me kontaktiralo pet tvrtki za catering i odabrala sam gospodina koji mi je savršeno odgovarao po svemu. Uzeo je u obzir sve moje želje, čak me i savjetovao, a uz to je imao i neke sjajne ideje. Posluga je bila odlična, a hrana ukusna. Hvala još jednom njemu i Trebam.hr!
Zaista, zaista vrhunski! Bili su točni, hrana je bila umjetnički prezentirana, a moji gosti oduševljeni. Čak su me neki od njih pitali kontakt mog cateringa. Uvelike preporučujem stranicu Trebam.hr svima koji trebaju catering za vjenčanje!
Cijena ovisi o vrsti cateringa i catering servisu. Osnovna usluga obično uključuje samo pripremu hrane i njezinu dostavu na željeno mjesto. Ako su uz hranu potrebni tanjuri, čaše, posuđe i osoblje, ta se usluga posebno dogova. U tom slučaju govorimo o cateringu po sistemu “ključ u ruke”.
Obično ovisi o tome priprema li se hrana hranu na licu mjesta ili ne. Većina servisa pospremit će ostatke hrane, tanjure i slično, ali ne i ostalo (stolice, stolovi). Preporučujemo da se s odabranim catering servisom dogovorite o pospremanju i čišćenju nakon događanja.
Catering servis koji ste angažirali pobrinut će se za sve što se odnosi na hranu, a prema dogovoru i za pića. Usluga se sastoji od pripreme hrane, posluživanja, najma tanjura, posuđa i pribora za jelo, kao i ukrašavanja prostora. Broj obroka koji se poslužuje ovisi o dogovoru.
Da, ako se na mjestu vjenčanja ne poslužuju hrana i piće. Za hranu i piće možete se pobrinuti i sami, ali to će iziskivati mnogo dodatnog vremena i organizacije.
Pozdrav, Potreban nam je catering za vjenčanje. Okupljanje kod kuće prije vjenčanja (hladne plate, kanape, koktel bar) znači okupljanje je u dvorištu naše kuće, na jednoj adresi. cca sat i pol, od 16 do 17,30 sati. Poslije vjenčanja večera oko 20:00h ponovno u dvorištu u velikom šatoru na travnjaku. Broj uzvanika maksimalno . Večera u više sljedova i slatki stol.
Trebam ponudu za catering za vjenčanje za cca ljudi. Vjenčanje će se održati na imanju Ranch Kurilovec. Kod dolaska gostiju vani trebali bi fingerfood i hladno predjelo, nareske, i kasnije u sali kompletnu svadbenu večeru. Za kolače i tortu već smo se pobrinuli sami pa to ne treba biti uključeno, niti slatki stol. Također, molim vas cijenu sa uključenim pićem. Hvala!
Trebala bih ponudu za catering za vjenčanje moje kćeri, tj za doček gostiju
kontakt mailom Poštovani, tražimo catering za vjenčanje od - gostiju. Želimo da je sve (hladna i topla predjela, glavno jelo, kasno jelo) u obliku švedskog stola, poseban slatki stol, a meni moderniji. Npr. kao kasno jelo mini burgeri, mini pizze i slično.
Poštovani, Radi se o obnovi zavjeta, 50godina braka. Potrebno nam je uz poslugu (minimum dva konobara), predjelo (može biti kombinacija finger food-a i posluživanje za stolom) te glavno jelo (molim za dvije ponude, riblji i mesni). Uz hranu bi voljeli i servis za stol (stoljnaci, krpene salvete). Lokacija je u restoranu koji je u tom momentu van radnog odnosa stoga kuhinja sa spremom i frižiderima postoji te pribor za jelo (tanjuti, beštek i čaše). Potrebni su nam konobari i Vaša usluga do nakon posluživanja dezerta, kojeg bi mi pripremili (kolače) ali dok se podignu tanjuri od dezerta. Datum je još promjeniv (+-7 dana). Molim Vas za ponudu u kunama. Unparijed hvala,
Potrebno 4 veca suncobrana,ili manji sator. Potrebno 4-6 barskih okruglih stolova sa stoljnjacima. Tanjuri,case i bestek za cca 40 osoba. Hrana bez kolaca i pice bez zestice.Kolace i zesticu imamo svoje. Hrana ako je moguce mješano meso sa roštilja i primjerena salata te kruh. Posjedujemo 3 pivska seta te nadstresnicu gdje bi se oni smjestili. Tako da trebamo samo sjenilo nad okruglim barskim stolovima. Također treba veliki frižider za rashladiti pice koje bi bilo u vasoj ponudi.To bi bilo kod mladozenje 1-2 sata prije odlaska po mladu i vjencanje
Radi se o koncertu, očekuje se od oko ljudi u publici. Hrana bi trebala biti veganska. Nastupit će 6 izvođača, po dva izvođača u tri seta (svaki set će trajati oko 50 minuta). Nakon svakog seta bit će upriličena pauza od 15-20 minuta u kojoj bi publika trebala imati pristup hrani i piću. Atmosfera je poluformalna. Ljudi ne trebaju nužno sjediti za stolovima već mogu slobodno šetati i na "šanku" preuzeti/kupiti hranu i piće od poslužitelja u pauzama od koncerata.
Poštovani, Ja organiziram zasjedanje Europskog parlamenta mladih Hrvatske koje će se održati u Zagrebu od 20. do 22.12. pa tražim opcije za ručkove i večere za 40-70 ljudi, pretežno srednjoškolaca i studenata. Što vi nudite i po kojoj cijeni? Koji su najjeftiniji obroci koje možete spremiti? Lp,
ŽELIM PRIREDITI DOMJENAK ZA KOLEGICE I KOLEGE POVODOM MOGA ODLASKA U MIROVINU. HRANA MORA BITI RELATIVNO LAGANA, PRIGODNA ZA OVO DOBA GODINE, BEZ JUHE. ZA PREDJELO NARESCI I TOPLA JELA na pr. RIŽOTA i LAGANE TJESTENINE. GLAVNO JELO NEŠTO S ROŠTILJA + ZAPEČENE ŠTRUKLE I SLIČNO. lijep pozdrav Jasenka Nećak
Povod: Čašćenje kolega povodom ''okruglog'' rođendana - cca 50 osoba. Tip ranžiranja- Švedski stol , tople hrane u grijanim posudama - sa plamenikom (alkoholni grijači ili termo posude). Dostava na Lokaciju Ozaljska 91, u poslovne prostorije HT-a oko 14 ili 15 sati u sobu za sastanke - I kat. Dostava hrane i pribora- tanjuri, noževi, vilice. Trajanje događanja: cca 4 sata - nakon tog pokupiti pribor