Trebala sam catering za vjenčanje i odabrala sam gospođu Anu jer je imala odlične preporuke. I nije me razočarala! Njena ekipa je bila točna, držali su se svega što smo se dogovorili, bili su diskretni i nenametljivi. Hvala svima koji su dali svoj doprinos ovome nezaboravnom danu!
Ekipa iz Trebam.hr mi je zaista olakšala život jer morala sam obaviti mnogo poslova prije svog vjenčanja i nisam imala dovoljno vremena istražiti cijene i opcije za catering. Preko Trebam.hr me kontaktiralo pet tvrtki za catering i odabrala sam gospodina koji mi je savršeno odgovarao po svemu. Uzeo je u obzir sve moje želje, čak me i savjetovao, a uz to je imao i neke sjajne ideje. Posluga je bila odlična, a hrana ukusna. Hvala još jednom njemu i Trebam.hr!
Zaista, zaista vrhunski! Bili su točni, hrana je bila umjetnički prezentirana, a moji gosti oduševljeni. Čak su me neki od njih pitali kontakt mog cateringa. Uvelike preporučujem stranicu Trebam.hr svima koji trebaju catering za vjenčanje!
Cijena ovisi o vrsti cateringa i catering servisu. Osnovna usluga obično uključuje samo pripremu hrane i njezinu dostavu na željeno mjesto. Ako su uz hranu potrebni tanjuri, čaše, posuđe i osoblje, ta se usluga posebno dogova. U tom slučaju govorimo o cateringu po sistemu “ključ u ruke”.
Obično ovisi o tome priprema li se hrana hranu na licu mjesta ili ne. Većina servisa pospremit će ostatke hrane, tanjure i slično, ali ne i ostalo (stolice, stolovi). Preporučujemo da se s odabranim catering servisom dogovorite o pospremanju i čišćenju nakon događanja.
Catering servis koji ste angažirali pobrinut će se za sve što se odnosi na hranu, a prema dogovoru i za pića. Usluga se sastoji od pripreme hrane, posluživanja, najma tanjura, posuđa i pribora za jelo, kao i ukrašavanja prostora. Broj obroka koji se poslužuje ovisi o dogovoru.
Da, ako se na mjestu vjenčanja ne poslužuju hrana i piće. Za hranu i piće možete se pobrinuti i sami, ali to će iziskivati mnogo dodatnog vremena i organizacije.
Pozdrav, Potreban nam je catering za vjenčanje. Okupljanje kod kuće prije vjenčanja (hladne plate, kanape, koktel bar) znači okupljanje je u dvorištu naše kuće, na jednoj adresi. cca sat i pol, od 16 do 17,30 sati. Poslije vjenčanja večera oko 20:00h ponovno u dvorištu u velikom šatoru na travnjaku. Broj uzvanika maksimalno . Večera u više sljedova i slatki stol.
Trebam ponudu za catering za vjenčanje za cca ljudi. Vjenčanje će se održati na imanju Ranch Kurilovec. Kod dolaska gostiju vani trebali bi fingerfood i hladno predjelo, nareske, i kasnije u sali kompletnu svadbenu večeru. Za kolače i tortu već smo se pobrinuli sami pa to ne treba biti uključeno, niti slatki stol. Također, molim vas cijenu sa uključenim pićem. Hvala!
Poštovani, radi se o kršenju kćeri. Imate ćemo 18 odraslih osoba i 7 beba starosti 1 ili 2 godine. Trebala bih čaše i tanjure,pribor. Od hrane bih: -juhu bistru s povrćem, - nekoliko vrsta mesa (pohana piletina, piletina na naravno ili ražnjić, svinjetina u nekom umaku (bez gljiva,šampinjona zbog djece i trudnica), - kuhano povrće, pomfrit, kaša i zeleni njoki - mješana salata
Postovana Gospodo 13 Srpnja ove godine imamo svatove, kcerka nam se udaje .Vjencanje u 3 sata.Molila bi vas za vas servis kod nase kuce u Krapini taj dan dok svatovi ne podu u crkvu .Molila bi vas da mi posaljete sta nudite u vasem servisu i ponudu.Veliki pozdrav.
Postovani, Odrzavamo radionicu vikend 01.06 do 02.06 Radionica traje 2 dana - održava se u rentanom prostoru koji ima samo stolove i stolice za rad Subota: doručak i ručak Nedjelja: doručak i ručak Sto nam mozete ponuditi za ovakav dogadaj? Ne bih preferirala samo finger food, ipak se radi u radionici (trebaju se najesti) 20 osoba.Budget nam je za dva dana cca eura Sokove i alkohol maknite iz ponude, piće će biti nakon radionice u kafiću :) Također, ne treba nam nuzno konobar, nek bude samoposluzivanje..ali nam treba netko tko postavlja sve i odnosi sve na kraju. Hvala!
Radi se o dnevnoj svadbi na otvorenom za oko 50 ljudi. Trebalo bi: - napraviti i poslužiti ručak na otvorenom - donijeti posuđe, beštek, čaše , stolove i stolice i stolnjake - kasnije navečer, za preostale mlađe goste, napraviti roštilj (meso, povrće, hamburgeri, umaci,) ili gulaš ili ako imate neki drugi prijedlog, slobodno predložite - imati osobu koja priprema i poslužuje pice (vina, šampanjac, piva, pelinkovac, gin -tonic i mojito) - slastice, neki prijedlog? Nije nužno da se raditi o klasičnom svadbenom meniju, ako imate neke ukusne inovativne prijedloge, dapače. Moguće je imati i opciju švedskog stola. Dosta smo otvoreni za razne prijedloge. Pića bismo donijeli u vlastitom aranžmanu s tim da konobar toči i priprema na licu mjesta
Zaklada "Marija De Mattias" Klanjateljica Krvi Kristove, organizira humanitarni koncert dalmatinskih klapa. Nakon koncerta druženje izvođača (8 klapa - oko 65 osoba) i prijatelji. Računamo ukupno do 90 osoba. Meni cateringa može biti jednostavan, više topao. Bilo bi samoposluživanje. Piće bi bilo naše (uglavnom sokovi i nešto vina) Eventualno bi Vaš konobar bio na usluzi za piće. Mislim da postojeće stolove u dvorani možete iskoristiti. Kao obično, vi uredite stolove i ostalo. Koncert je humanitarni te nam je važno da je cijena niža . Ukoliko možete biti jedan od naših sponzora barem dijelom ukupne cijene Vaše ponude bit ćemo zahvalni. S poštovanjem pozdravljam nadajući se Vašoj ponudi što prije.
Svadba će se održati u prostorima caffe bara (švedski stol), budući da će prostor za sjesti biti klasini stolovi caffe bara hrana bi trebala biti prilagođena opciji da se jede iz ruke ili sa tanjurića bez puno rezanja (u stilu domjenaka) Broj osoba: cca 70 Molim navedite zasebno ponudu za hrana + pribor + konobari, moguće da bi sve uzeli od Vas, ali možda bi dio usluge uzeli od prostora.
Poštovani, Odobreno nam je 30EUR po osobi pa vas molim da se uklopimo u tu cijenu I dan - 3 kave pauze (kava, sok, voda); za prvu kave pauzu ako može i sviježe voće - Ručak sukladno vašoj ponudi II dan - 2 kave pauze (kava, sok, voda); za prvu kave pauzu ako može i sviježe voće - Ručak sukladno vašoj ponudi Radi se oko 30ak ljudi svaki dan Hvala!
Vjenčanje bi bilo na Lokvarskom jezeru (matičar). Iznajmili bi lokaciju na koju bi htjeli u slučaju kiše postavit šator (ako ne bude prognoza za kišu možda bi se moglo i bez šatora). Htjeli bi da to bude onako druženje od 3-4 sata otprilike, uz piće i dobru klopu u obliku kanapea i tome sličnom (možda nešto po Vašoj preporuci ali ugl. prigodno za takvu vrstu druženja. Barski stolovi sa nekim aranžmanom. Možda bi bilo dobro da bude posluga koja će paziti na goste i posluživati ih pićem. Molim Vas za pomoć i bilo kakvu sugestiju ili savjet.